Tuesday, December 31, 2013

2013

Päätimpä minäkin muistella hieman kulunutta vuotta. Homma oli itseasiassa yllättävän helppo kun kaivelin vanhan blogin postauksia, hassua miten vaikeaa asioita on oikeasti muistaa mikäli niitä ei ole jossain ylhäällä. Tammikuuta ei ole, koska multa ei ollut siltä ajalta yhtään postausta = ei yhtään asukuvaa eikä juuri mitään muutakaan.

2013 on ollut mulle varmaan henkisesti rankin vuosi, mutta myös opettava. Mä olen etsinyt itseäni enemmän kuin koskaan aiemmin, ollut välillä tosi hukassa. Mun elämässä on tapahtunut suuria muutoksia, tai ainakin ne ovat siltä tuntuneet.



Helmikuu. Pahin kaamosmasennuskausi oli takana ja jatkoin taas bloggaamista. Tukkaa tupeerasin ainakin alkupuolella vielä aika aktiivisesti, sittemmin se hieman jäi. Tuli käytyä Tallinnassa parin päivän reissulla äitin, pikkuveljen ja mummin kanssa. Tammikuussa olin juhlinut mun 17-vuotissynttäreitä ja havahduin että enää ei ole kuin vuosi täysi-ikäisyyteen.


Maaliskuussa tukan tupeeraus jäi ja tyyli muuttui tavallisemmaksi. Oli hauskaa pitkästä aikaa kokeilla erilaisia vaatteita, mitä entinen glämrokkari ei olis edes kuvitellut pitävänsä. Koulu vitutti ja keväällä päätin vaihtaa Alppilan lukioon seuraavaksi lukuvuodeksi. Permis oli haalistunut lainehtivaksi kiharaksi, joka oli oikeastaan aika kiva.


Huhtikuussa sama tyylilinja jatkui, kokeilin myös uusia juttuja kuten oikean yläreunan hippilook. Ilmojen lämmetessä punaisesta kangastakista tuli taas mun suosikki. Alemmassa keskikuvassa näkyy toispuoleinen letti, jota pidin aika ahkeraan tähän aikaan.


Toukokuusta on jäänyt mulle mukavat muistot, otin uuden permanentin jossain vaiheessa. Oltiin myös Juulin kanssa Tampereella katsomassa Bon Jovia ja oltiin tehty itse kuvassa näkyvät paidat. Mulla oli tyhmän malliset shortsit, oisin halunnut korkeavyötäröiset mutta en tuolloin vielä omistanut. Tukkaan ilmestyi myös vaaleaa raitaa.


Kesäkuun alussa päättyi yli vuoden kestänyt parisuhde, mutta päätin etten murehdi asiaa liikoja vaan otan kesästä kaiken irti. Kesäkuussa tapahtui paljon kaikkea kivaa ja jos pitäisi nimetä, se oli ehkä kuitenkin vuoden paras kuukausi. Näin paljon Juulia, kolme ylläolevista kuvista on otettu samoina päivinä kun on ollaan nähty. Vaatteissa suosin selkeästi valkoista ja farkkua, kesän suosikkivaatteet olivat ehdottomasti korkeavyötäröiset shortsit ja valkoinen röyhelöpaita. Tuli myös tsekattua Whitesnake Kivenlahtirockissa.


Heinäkuulta en löytänyt paljoa kuvia, kolme viimeisintä on otetu Bulgariassa. Matkustettiin äitin ja mummin kanssa Bulgarian Kultahietikolle viettämään viikon loma. Juurikaan muuta mä en oikeastaan edes muista heinäkuusta.


Elokuussa Kotkan Meripäivät = ♥. Tässä kuussa jaksoin läträtä itseruskettavan kanssa, kun Bulgariassa en ruskettunut niin paljon kuin oisin halunnut. Koulu alkoi, ensimmäinen päivä oli stressaavin asia pitkään aikaan.


Koulu oli lähtenyt jo mukavasti käyntiin syyskussa. Kävin kampaajalla värjäämässä lisää vaaleita raitoja, mutta lopputulos ei ollut niin vaalea mitä olisin halunnut. Ostin kaupasta vaalea värin ja siitä asti on viihdytty blondina.


Lokakuun kuvasaldo jäi hyvin pieneksi, koska innostus blogiin vähän lopahti. Olin jo tottunut matkustamiseen ja pitkiin koulumatkoihin todella hyvin. Kiinnostus kouluun sensijaan lopahti ja numerot olivat mitä sattuu, jos edes sain kursseja läpi palauttamattomien töiden takia. Innostuin flanelleista ja ylipolvensukista.


Marraskuu meni yhdessä hujauksessa. Se oli mun täysin blogiton kuukausi, kollaasissa kuvia Instagramista. Värjäsin mun tukkaa color maskeilla, väri kului pois mutta tukka oli niin huonossa kunnossa, että eräänä päivänä suihkusta tullessani päätin napsaista vielä märästä tukasta reippaasti pituutta pois. Se oli hyvä päätös, oon tykästynyt tähän lyhyempään malliin vaikka toki yritän kasvattaa pitkän tukan takaisin.


Joulukuu on teille varmasti kovin tuttua koska blogikin on aloitettu ihan joulukuun alussa. Marraskuu oli yhtäkkiä ohi, joulukuu jo nyt mitä ihmettä. Joulu tuli ja meni ja kohta vaihtuu vuosi. Tammikuuta kolmisen viikkoa ja sitten koittaa se kauan odotettu täysi-ikäisyys.

Aina vanhoja kuvia katsellessa mun tuntemukset on tosi ristiriitasia. Oon vuorotellen sitä mieltä, että tosta on ikuisuus, kun samaan aikaan kaikki tuntuu tapahtuneen eilen. Se on pelottavaa kun tajuaa ettei muista kunnolla jotain tiettyä aikaa, vaikka ei siitä tuntuisi olevan edes kauaa. Voin kuitenkin sanoa, että mun elämän viimeset kaks vuotta on ollu parhaat tähän mennessä. Oon tutustunut niin moniin uusiin ihmisiin ja kokenut loistavia hetkiä. Suuret kiitokset teille kaikille jotka olette olleet jollain tapaa mukana, ihan vaikka vaan lukemalla mun blogia. ♥

Mä yritän olla asettamatta mitään toiveita tulevalle vuodelle, koska ei voi ikinä tietää mitä elämä tuo tullessaan. En halua joutua pettymään jos mun toiveet ei toteudu.  Mä en myöskään lupaa mitään koska tiedän et oon huono pitämään niitä.

Mutta sen pidemmittä puheitta,

Hyvää Uutta Vuotta!

~ Heidi

16 comments :

  1. Maaliskuu on hianoin tyyli! :)
    Seuraavaks lyhyt fleda! Se olis niin cool!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tällee jälkeenpäin aateltuna toi kyl oli aika kiva. :D Haha kattoo jos joskus!

      Delete
  2. minkä vaalennusvärin ostit tolloin syyskuussa? :) tosi kiva postaus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Schwarzkopf live xxl ice blonde, mut sellasena vaahtovärinä. :)

      Delete
  3. sun tyyli on ihana! tykkään ihan hirmu paljon noista lokakuun kuvista :) janiin, ihanaa uuttavuotta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Lokakuun kuvista tekee kivoja kanssa toi syksymaisema. :D Ja samoin!

      Delete
  4. Anonymous2/1/14 13:29

    Oi tosi ihana postaus! ;3 helmikuun staili on eniten mun mieleen ehkäpä (:

    ReplyDelete
  5. Olin kans siel tamperella Bon Jovin keikalla ja itseasiassa taisin nähä sut, tuli noista paidoista mieleen :D Mut ihan törkeen hyviä postauksia ja mukavaa luettavaa näin ajan kuluks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hauska kuulla et oot bongannu mut sieltä :D Saa tulla kans moikaamaan! Ja hei kiitos paljon! :)

      Delete
  6. Anonymous4/1/14 16:18

    Onko marraskuun kohdalla tossa yhdessä kuvassa Skid Row-paita? Mistä hankkinut? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu onhan se! Oon ostanut sen Espanjasta markkinoilta, oli pakko ostaa koska en oo just missään nähnyt myytävän, vaikka olikin joku L-koko (tollasen kyl kaventaa helposti). :D

      Delete
  7. Anonymous4/1/14 19:50

    Toi on kyl niiiin totta, että bändipaitoja myydään monesti vaan niistä tunnetuimmista bändeistä, eikä niistä ei-niin-tunnetuista-mutta-hyvistä. Itsekin manannut samaa... :/ Mut joo postaileppa taas pian! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin ja sit niitä tunnettujen bändien paitoja on kaikilla. :( Joo hei just postasin taas!

      Delete
  8. voi oot niin hurjan kaunis!! ♥

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley