Friday, December 6, 2013

Batmaaaan

Nyt väsyttää. Kaverini Hanna oli meillä yötä ja tottakai tulihan sitä valvottua. Mun tekis mieli suklaata, mutta kaikki kaupat on kiinni koska Nurmijärvi.

Meillä oli eilen hyvin hilpeät SingStar-sessiot. I Believe In A Thing Called Love ja mikkiin kiljumiset hehe. Oli varmasti kaunista kuultavaa.

Eilen koulussa opon tunnilla tehtiin sellanen parijuttu, jossa piti vuorotellen kertoa jostain elämänsä tähtihetkestä ja toisen piti esittää innostunutta. Sen jälkeen keskusteltiin ja moni sanoi, että omalla saavutuksellaan ylpeily oli vaikeaa. Siitä johtuen mietin, että miksi ei yleensä ole hyväksyttävää olla ylpeä omista saavutuksistaan, vaan aina pitää vähätellä. Tai ei niiden tarvi olla edes mitään saavutuksia. Klassinen esimerkki sosiaalisen median maailmasta, joku kehuu kauniiksi, toinen kieltää sen ja puolestaan kehuu takaisin. Myöskään ei saisi kertoa miten hyvin itseasiassa menee ja kuinka elämä on ihanaa. Ihan hassua.

En mä meinaa että pitäisi olla ylimielinen. Mutta kyllä omista jutuistaan saa ja pitää olla ylpeä, eikä aina tarvitse vähätellä. Jos joku kehuu niin eiköhän se kehu ole ihan ansaittu. :)


Eilinen oli kokonaisuudessaan oikein mukava päivä. Koulun jälkeen miittasin Hannan Kaisiksessa. Päällä mulla oli itsetehty hame, uudet sukat ja yksi mun suosikkipaidoista. ♥

Hame wat r u doin hame stahp
Hame teki Marilynit ja yritin parhaani mukaan pidellä sitä alhaalla. Ei toi tossa haitannut mut kaupungilla kävellessä kun ihmisiä tulee vastaan ja tuulenpuuska päättää yllättää niin on oikein mukavaa kun hame nousee ylös suoraan vastaantulijoiden edessä.

Mentiin Hannan kanssa Happinessiin syömään. Paikka sijaitsee Kaisiksen metroaseman sisällä aika näkyvällä paikalla. Thai- ja sushibuffet maksaa 10 €, mikä ei tosiaan ole paljon verrattuna siihen mitä sushi maksaa muuten.


Kuten kuvasta näkyy, susheja oli monenlaisia ja kyllä ne oli mun mielestä oikein hyviä. Ei ehkä ihan samantaisoista kuin niissä paikoissa missä oon käynyt syömässä pelkästään sushia, mut tolla hinnalla tuun tänne ehdottomasti uudestaankin.

Thaibuffetissa lihattomia ruokia oli todella hyvin, kevätkääryleistä tuli kyllä mun suosikki.

Apua hei mun on pakko esitellä mun uusi ystävä teille. Tämän kolmen euron linnun tarinahan on se, että odotellessani Hannaa päätin poiketa Tigerissä. Mun silmäni osuivat heti hänen siniseen olemukseensa ja melkein kuulin kuinka hän suorastaan huusi nimeäni. En voinut vastustaa tämän linnun kutsua, vaan mun oli aivan pakko kiikuttaa hänet heti kassalle.

Nyt mulla on sininen lintupehmolelu joka päästelee jalasta painettaessa lintuääniä ja katselee nyt peilin päältä kun kirjoitan hänestä teille.

Vosin lähteä nyt suklaanetsintäreissulle ja käpertyä sen jälkeen peiton alle kattomaan telkkaria. Ainiinjoo muodon vuoks nyt sit hyvää itsenäisyyspäivää. :)

~ Heidi

6 comments :

  1. sulla on tosi ihana ja pirtee blogi, kivoja kuvia! :-)

    http://muttaentasjossittenkin.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. kevätkääryleet on kyl jotain niin parhautta, mäki ihastuin ekalla kerralla ku maistoin, namnam :3 ja ihanan tyttömäinen ja söpö tää sun blogin ulkoasu, tosta bannerista tykkään erityisesti! :)

    emmamandin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aasialainen ruoka on muutenkin ihan tajuttoman hyvää :3

      Ja hei kiitos, se oli mulla tarkotuksenakin! :)

      Delete
  3. Sulla on tosi nätti banneri!
    +nam miten hyvännäköistä ruokaa D:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kovasti. :) Se oli kyl tosi hyvää!

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley