Thursday, December 12, 2013

Haaste.

Haasteen antoi Paralytic Disease.

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Hänen tulee myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun täytyy keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille.
6. Itseään haastanutta ei saa haastaa uudelleen!

1. Ahneuden multihuipentuma. Kävin tänään aamulla ennen koulun alkua kolmessa eri Mäkkärissä (rokkimäkki, steissi, hakis), koska halusin läskeillä ja lunastaa kolme ilmaista McMuffinia (mulla on niitä kuponkeja vielä ainakin kaksi jäljellä). Ei olisi kuulemma riittänyt että olisin kävellyt ovesta ulos ja tullut takaisin.

2. Oon huono keksimään näitä faktoja.

3. En tiedä kasvattaisinko takaisin pitkän tukan vai pidänkö tämän mittaisena.

Ompas tuo yksi kuva hassun värinen.


4. Tuskailen aina mun kulmakarvojen kanssa. En ymmärrä miten ihmiset saa piirrettyä ne alkamaan fiksusti.

5. Tiedän tosi huonosti mitään rock-musiikin klassikoita (Rolling Stones, Led Zeppelin), mutta oon päättänyt alkaa sivistämään itseäni (koska hävettää tämä paska tietämykseni).

6. Oon pilannut mun unirytmin ihan kokonaan, valvon tosi myöhään ja nukun kans. Ei tää muuten oo ongelma mut kun on pari aikaista aamua kuitenkin. Lisäksi jos nukun myöhään mulla on aamulla tosi laginen olo ja aamutoimiin kuluu vähintään tuplasti enemmän aikaa.

7. Niinä aamuina kun nousen aikaisin, selviän ovesta ulos alle puolessa tunnissa.

8. Sarjikset ♥


9. Ajattelin asentaa Sims kakkosen koneelle (koska kolmonen ei toimi) ja menettää sosiaalisen elämäni.

10. En osaa päättää otanko päikkärit (tosin sillon en sais vieläkään korjattua mun unirytmiä), menenkö kauppaan ostamaan suklaata tai jotain muuta hyvää vai katsonko X-Filesiä.

11. ...okei istuin koneella pari tuntia ja sitten lähdin kaupppaan. Ostin liikaa karkkia, katoin X-Filesiä ja nyt on niin paha olo että voisin oksentaa. Ahneella on paskanen loppu.

1. Jos saisit palata mihin päivään tahansa, mikä päivä se olisi ja miksi?

Täl hetkellä ehkä Kotkan Meripäivät viime kesänä ja ehkä kuitenkin se eka ilta. Koska kaunis auringonlasku, hyvä seura ja kaljaaaa.

P.S. Mihaela jos luet tätä niin: PANAMA!!!




2. Minkälaista elämää uskot eläväsi viiden vuoden päästä?

Heidi 22v. Jotain musiikki- ja bändijuttua löytyy toivottavasti jo tohon mennessä. Mulla on myös toivottavasti joku koulutus takana ja olen joko töissä tai jatko-opiskelemassa. Asun omassa kämpässä Helsingissä ehkä jonkun kivan pitkätukan kanssa, tai sitten olen vieläkin katkera sinkku. Mulla on varmaan joko kani tai kissa. En voisi kuvitella saavani lapsia vielä vuosiin. Olen kasvanut vähän fiksummaksi kuin mitä olen nyt, mutta siltikään se lapsenomainen into ei ole kadonnut mihinkään. Villejä vuosia on vielä edessä ennen kuin päätän rauhoittua ja kasvaa oikeasti aikuiseksi.

3. Uskotko kohtaloon?

Onhan se välillä lohduttavaa ajatella, että näin oli tarkoitettu käyvän ja tää on osa jotain isompaa juttua. Mut en mä oikeesti, käytän tota vaan tekosyynä jos sattuu jotain kakkaa.

4. Mikä on lempi hajusi?

En osaa sanoa vain yhtä, vaan kaikki mitkä herättävät mukavia muistoja.

5. Kiharat vai suorat hiukset?

Kiharat ehdottomasti. Tai edes sellaset lainehtivat.

6. Neljä asiaa joita haluat eniten tällä hetkellä?

1. Paidaton Sebastian Bach matkustaa aikakoneella suoraan 80-luvulta tänne ja saapuu mun ikkunan alle tukka liehuten valkoisella ratsullaan laulaen jotain herkkää rakkauslaulua.
2. Tulisi kesä heti uudenvuoden jälkeen (tai vaikka heti ettei Sebastian jäätyisi koska sillä ei olisi paitaa). Talvi ois ihan kiva jos se kestäis vaan vähän aikaa.
3. Haluisin et jostain ilmestyis keiju joka taikois mulle maagiset soitto- ja laulukyvyt.
4. Että noi mäkkärin ilmaset McMuffin -kupongit kävis myös päivällä eikä vaan aamupalalla ennen kymmentä.

:3


7. Kerro pisin tietämäsi sana!

Tämä. Sattuneista syistä en kopioi kyseistä sanaa tähän. :D

8. Mitä et tekisi mistään hinnasta?

Tappais itseäni. Koska vaikka saisin kuinka paljon rahaa niin ei ne rahat mua hyödyttäisi kun oisin jo kuollut.

9. Tyhmin asia mitä olet ostanut?

Varmaan täs lähiaikoina toi aiemmin mainittu pehmopapukaija Tigeristä 3 €. Ihan turha en tee sillä yhtään mitään mut se oli liian kiva en voinu olla ostamatta. :3

10. Mitä mieltä olet uskonnoista?

Uskonnot on niin kauan jees kunhan niiden negatiiviset puolet ei pääse esiin. Esimerkiksi niin kauan kun ihmiset ei sodi, syrji tai vainoa toisia uskonnon takia. Toki niitä huonoja puolia on paljon lisää, mutta en halua tälleen blogissani ottaa liikaa kantaa näihin asioihin.

 11. Mikä on ärsyttävin piirteesi?

Suutun tosi helposti. Eniten tässä ärsyttää se, että en voi oikeen sille mitään. Sitten sanon rumia asioita ihmisille ja vaikka itse pystyn antamaan anteeksi ja pääsemään asian yli, niin muut ihmiset ei yleensä niin nopeasti. Toivon jos joku mun frendi tätä lukee, et ymmärrätte etten oikeesti tarkota mitä sanon suutuspäissäni, eikä se oo kivaa mullekkaan kun tajuan hetken päästä miten tyhmästi tuli tehtyä.

Koska olen laiska, en keksi kysymyksiä tai haasta ketään. 

6 comments :

  1. Kannattaa ehdottomasti tutustua Led Zeppeliniin, se jos mikä (Pink Floydin lisäksi) on täyttä rakkautta! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo pitää kyl! Oon usein semi laiska tutustumaan mut nyt vois kyl ottaa itteään niskasta kiinni. :D

      Delete
  2. Kadehdin sun hiuksia! >:c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D No mut kun sais nyt kasvatettua takas noissa kuvissa näkyvään mittaan ja sit kesän alussa uus permis, niin sit oon tyytyväinen itekkin!

      Delete
  3. Voi uusi blogisi on ihana! Ja toi sun uusi kitara, voi tätä kateuden määrää..

    Samaistun tosi paljon tuohon mistä kirjoitit ekassa postauksessasi, en itse ole koskaan näyttänyt mitenkään erityisen rokkarilta mutta siltikin rakastan kasarirokkia vuosi vuodelta enemmän (ja no, miesmakukin on tuonne pöyhötukkien suuntaan kallistunut). Mä vaan satun näyttämään täysin pelleltä ja omasta mielestäni pojalta perus-glamilookissa :D Ei se mun rakkautta musiikkia kohtaan vähennä yhtään.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi voi kiitos ♥

      Hyvä et joku muukin voi samaistua tohon! Vanhaan blogiin tuli välillä kommentteja kuinka en enää näytä siltä mitä ennen, joka oli kanssa yksi syy tehdä tää uusi, koska kukaan ei nyt oleta löytävänsä täältä sellasta glämpalleroa mikä joskus olin. :D Se on kans myös ihana tunne kun voi liikkua kaupungilla ilman meikkiä ja tukka nutturalla ilman et tarvii pelätä et rock-uskottavuus laskee. :D

      Joskus nuorempana oli vaan vaikee ymmärtää et miten joku voi kuunnella ja olla "rokkari" vaikkei pukeudu, nyt lähinnä naurattaa senaikaset ajatukset.

      Ja hei pitkä tukka miehellä on kuumin juttu ikinä!

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley