Wednesday, December 18, 2013

Hapsutakki 2.


Eilen sattui päälle mun toinen rakas hapsutakki. ♥
Tämä on aitoa nahkaa ja paksu, joten tarkenee myös talvella. Tykkään kun hapsut jatkuu myös hihoissa, koska se näyttää hauskalta kun nostaa kättä. En muuten pitänyt ennen yhtään flanelleista, mutta tänä syksynä oon rakastunut niihin. Kuvassa näkyy mun suosikki, joka oikeastaan on mun pikkuveljen vanha. Nyt kun se tuli pesusta, voitte arvata mitä pidät seuraavat kaksi viikkoa. :3

Bussipysäkki.
Oon alkanut kiinnittämään enemmän huomiota maisemiin. Välillä huomaan vaan istuneeni koko bussimatkan Nurmijärveltä Helsinkiin katsoen ikkunasta ulos, kuuntelematta musiikkia tai vilkaisematta puhelinta. Tänään aamulla kotiin tullessani näin aivan ihanan auringonnousun peltojen keskeltä. Bussi kääntyi niin nopeasti etten ehtinyt ikuistaa sitä. Auringossa on toisaalta just se viehätyksensä, että sen luomat maisemat on vaan niin hetkellisiä. Auringonlaskua kuvatessa se saattaa olla jo muutamissa minuuteissa ohi.

Sokos, Forum pohjakerros, Kamppi.

Todiste aamun McMuffin -rallista. Alkuperäinen suunnitelma maanantaina ei toteutunut koska nukuin surkeesti ja en vaan kyennyt nousemaan ylös kuudelta. Siinä meni nyt mun vikat kupongit, eikä uusia ilmeisesti enää jaeta. Nää oli kyllä oikeesti tosi hyvän makusia (ainakin ilman pihviä). Kelatkaa nyt, ihana sämpylämäinen leipä jonka välissä cheddar -juustoa, tomaattia, salaattia ja majoneesia. Nomnom.

Koulu alkoi tänään vasta kolmelta, ja koska olin kaverilla punkkaamassa niin nousin jo aikaisin ja lähdin samaa matkaa. Tuli vähän kiire bussiin kiitos Kampin mäkin hidas palvelu. Kotiin päästyä otin reilun tunnin tirsat ennen kouluun lähtöä, näin tästä samasta frendistä hassua unta. Se oli kaivanut Minecraft -tyylisen tunnelin, josta pääsi maanalaiseen halliin, jossa tämä ystäväni opetti rapuja (niitä punaisia mitä syödään) tanssimaan Bad Englishin tahtiin. Ne seiso takajaloillaan ja heilutteli saksiaan mun frendin näyttäessä liikkeitä. Jotkut niistä ravuista osasi jopa laulaa sellasella ihme inisevällä äänellä. Samassa paikassa oli myös areena katsomoineen, jossa ystäväni kilpaili muiden rapuja vastaan.

Nauroin herätessäni aika kovasti ja mietin vaan että mitä hittoa alitajunta. Toisaalta oon kuunnellut oikein paljon Bad Englishiä ja eilen kelailin jotain Minecraftjuttuja. Mut noi ravut. Mistä ihmeestä oon ne keksinyt. :D






Oon askarrellut parit sulkakorvikset, faija kun metsästää niin sillä on oikeen iso kasa kaikkia lintujen sulkia tallessa. Oikeanpuolimmaisessa meni vähän pieleen kun toi ruskea sulka karkaa ton valkosen päältä. Näitä en oo tehnyt kaksia samanlaisia siksi, koska en kuitenkaan pidä kun yhtä kerrallaan. En muista mistä tää on lähtenyt mut tykkään pitää eripari korviksia.







Oon ollut tosi tyytyväinen miten tämä uusi blogi on lähtenyt käyntiin ja miten lukijoita on ilmaantunut jo mukava määrä! Kiitokset teille vielä aktiivisuudestanne.

Hei mulla olisi tälläinen pieni pyyntö vielä:

Arvostaisin oikein kovasti jos juuri sinä joka tätä luet, kävisit antamassa äänesi äitini tekemälle piparkakkutalolle K-market Karppalan kilpailussa! :)

Äänestys tapahtuu tätä linkkiä klikkaamalla ja tykkäämällä kuvasta!

Kiitos ♥

Lisää kuvia piparkakkutalosta tässä aiemmassa postauksessa. :)

~ Heidi

6 comments :

  1. Mulla on toi sama korvisten kanssa, että ei voi pitää kuin yhtä ja jos joskus on joku tilanne, milloin on kaks niin niiden täytyy olla erilaiset :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D Mulla on yleensä vaan jotkut pienet kaikissa ja sit vaihan tilalle, ois alaston olo jos ei ois toises korvas mitään. :D

      Delete
  2. mistä oot löytänyt ton takin!!

    ReplyDelete
  3. Toi takki on aivan ihana! Erilaisia nahkatakkeja vois olla miljoonia,ne on niin parhaita! Flanelleihin ite tykästyin jo syksyllä! Pitäis ostaa uus ku toi mun ainut flanelli on niin rupunen...Kiva postaus taas!:)

    -Auroora-

    http://aurooraamurusko.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Niin vois, ja takkeja ylipäätänsä! Flanellit on oikeesti rakkaus. :3 Niitäkään ei voi olla liikaa. Ja hei kiitos! :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley