Sunday, December 15, 2013

Hapsutakki.

Äsken kun olin matkalla taikaisin omaan huoneeseeni, faija pysäytti ja sanoi, että oon tässä viimeaikoina ollut paljon pirteämpi ja iloisempi kuin aiemmin. Aloin miettimään asiaa ja niinhän se taitaa olla. Mä en tiedä mikä muhun on iskenyt kun paria ahdistuksen hetkeä lukuunottamatta musta tuntuu että oon ollut hyvin positiivisella tuulella.

Okei tänään olin kyllä ihan innoissani koska kohta on joulu enkä malta odottaa uutta puhelinta. En edes ärsyynny ton vanhan hitaudesta ja lagaamisesta koska tiedän et sitä ei tarvi kestää kauaa! :)


Tuo takki on oikeasti varsin kiva mutta sitä on vaikea saada kuvissa näyttämään yhtä hyvältä, koska kuvissa ei ole liikettä, joten tää näyttää vaan siltä että mun yläruumis ois kovin iso.

Lauantaina oli Ruohis Rock, jossa suurinosa bändeistä oli ainakin mulle uusia tuttavuuksia. Mukana menossa olivat myös Tiina, Juuli sekä hänen lapsuudenystävänsä. Oli kiva päivä. :)

Ajoitus. "Anna mä katon tuliks mitää hyvii kuvii".



Ruoholahti on niin nätti paikka. Tässä sillalla on aina Ruohis Rockiin matkatessa ihana pysähtyä ihailemaan maisemia.

Huomenna ois edessä taas McMuffin -ralli kun hypäri alkaa sopivasti 9:15. Ajattelin tehdä uudenvuodenlupauksen ja lopettaa tän jatkuvan Mäkissä ravaamisen ennen kuin mun veriryhmä muuttuu majoneesiksi. Saa nähdä onnistuuko. :D

~ Heidi

10 comments :

  1. Just ihana takki! :-) ja munki pitäs mennä lunastaa noi mcmuffinit! En oo viel onnistunu käymää yhtää aamumäkkärissä :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) Haha, ne on oikeesti tosi hyvii (ainaki ilman pihvii) :D Tänää en itseasiassa käynytkään ku en saanu nukuttua nii skippasin ekan tunnin ja tulin vast yhtee :D

      Delete
  2. mistä toi takki on hommattu?c:

    ReplyDelete
  3. *täyshajoomine mcmuffin-rallille ja "veriryhmä: majoneesi"lle*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D No mut syön nii epäterveellisesti et en ihmettelis!

      Delete
  4. veriryhmä muuttuu majoneesiks :D loistava ilmaisu, hihittelen tolle salee viel huomenna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos tosta ilmaisusta kuuluu frendille joka alunperin totes noin! Mut hauska se on silti :D

      Delete
  5. miks leikkasit hiukset ;_____;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne oli ihan eri mittaset eri puolilta ja latvat niin huonos kunnossa :( Vaihtelu virkistää ja nää kasvaa kyl nopee takas!

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley