Friday, December 27, 2013

Joulusta ja lahjoista.

Pari päivää sitten koitin kuumeisena väsätä teille postausta joululahjoista, mut eihän siitä oikeen mitään tullut. Kuvat ja muokkaukset nyt oli mitä sattuu ja olin lopettanut homman kesken, mut hei sentään yritin! Vaikkei mulla enää ole kuumetta, on mun pää ja kurkku kipeä kaikesta limasta, väsymyskin painaa. Duact on kaveri, samoin ibuprofeeni ja parasetamoli. Ja c-vitamiini ja X-files. Duact on siitä hauska lääke että se aiheutaa mulle välillä aika villejä unia, mikä on musta vaan hauskaa. Tarkotus olisi nyt ottaa tää päivä vielä tosi rennosti koska huomiselle on luvassa senverran suunnitelmia etten haluis kaikkea perua. Kevyt kaupungilla kävely ja leffassa istuminen ei nyt niin paljoa rasita, koska tosiaan mulla ei oo enää kuumetta ollu pariin päivään.

Kaikki kaverit ketä oon ennen joulua sattunut näkemään on varmasti joutunu mun puhelinhehkutuksen kohteeksi. Joulun ykköstoive oli nimitäin Samsung Galaxy Note II. Kuvassa tuo oikeanpuoleinen jättiläinen. Vasemmalla on vertailun vuoksi vanha S Plus, näytto 4 tuumaa kun taas Notessa 5,5". Vertailun vuoksi sanottakoon että esimerkiksi iPhone 4:n näyttö on vain 3,5". Vaikka frendit kuinka kovasti tykkää sanoa mun puhelinta tabletiksi, on kuitenkin pienimpään tablettiin silti matkaa se 1,5 tuumaa.

"No on kyl aika halko!" totes mutsi ton nähdessään, mut haha se onkin sit mun oma jouluhalko :3 ♥

Note II tosiaan on iso, eli taskuun mahtuminen ei tule kuuloonkaan ellei kyseessä oo isot lökärit tai hupparin tasku. Puhelimen mukana tulee myös S Pen, jolle on oma paikka puhelimen sisällä. Notessa on paljon toimintoja jotka on suunniteltu nimenomaan tota kynää varten. Näytön voi myös jakaa niin, että samaan aikaan voi esimerkiksi katsoa videota YouTubesta ja selata Facebookia.

Alkuun mun piti toivoa S III, mutta innostuin notesta enemmän just ton kynän ja näytön koon takia. Tykkään piirtämisestä kovasti ja S Penillä piirteleminen muistuttaa tietokoneen piirtopöytää, mitä nyt oon sellasta kaverilla kokeillut. Isoon kokoon tottuu helposti ja netin selaaminen on entistä mukavempaa. Myös joissakin peleissä, esimerkiksi Minion Rush:ssa pelaaminen on helpompaa kynän kanssa.

Note II:n etukameralla saa myös yllättävän hyviä kuvia ainakin vanhaan verrattuna. :D Allaoleva kuva on otettu hämärässä ihan vaan testinä.

P.S. Mun juurikasvu ei oo oikeesti noin paha se on vaan varjo hehe.

Kyllä hymyilyttää koska uusi puhelin.

Okei ehken kyllästytä teitä sen enempää puhelinlöpinoillä.

Takana vasemmalla olevassa laatikossa on koristekiviasetin, joka ilmeisesti kuumenee ja silla saa laiteltua koristeita esimerkiksi vaatteisiin. Sen vieressa on pari pehmolelua ja hauska joulupukki-mikä-lie-pallo, rakastan pehmoja yli kaiken ja mulla on niitä vieläkin aika paljon. En vaan kykene luopumaan niistä, vaikka ikää onkin kohta 18. Oon tällänen ikuinen lapsi hehe.

Koirien vierestä löytyy kasa kauhuleffoja, joiden päällä pari koriste-esinettä. Oikealla oleva apina on oikeastaan hattu, josta nappia painamalla kuuluu hermoja raastavaa apinaääntelyä. Voin tällä kätevästi osoittaa mieltä ja ärsyttää muita. :D


Vasemmalla on taas korttiteline sekä neljä Star Wars -vihkoa. Kuvasta löytyy myös Star Wars Imperiumin Vastaisku -muki. Olen tainnut aikaisemminkin mainita että SW on yksi mun suosikkileffoja ja suuri "fanituksen" kohde. :3

Mukin vieressä on Tangle Teezer leopardikuosissa, aivan ihana hiusharja joka tekee mun kiharasta tukasta sopivan pörröisen, toisin kuin tavallisen harjat.

Lisäksi kuvasta löytyy etualalta Star Wars -legginssit, saa nähdä päätyykö jo huomenna päälle. Sain myös lapaset ja kivat villasukat, mun lapasvalikoima on suht huono niin noille kyllä löytyy käyttöä!


Tälläinen lamppu kuoriutui myös lahjoista, vaihtaa väriä käyden läpi koko väripaletin, kuvan esteettisyyden takia kuvassa on vain liloja ja sinisiä sävyjä.


Lähikuvaa leffoista ja mukin toinen puoli. Elokuvat on kaikki kirppikseltä, suurinosa vielä muoveissa, jos joku ihmettelee miksi niitä on noin paljon. :) Kuvista puuttuu karkit ja pari muuta juttua mm. kengänkuivaajat sekä sellanen jouluvalojuttu. Ainiin ja viritin.

Joulu meni lähes kaikilta osin oikein kivasti, lukuunottamatta sitä että äiti ja minä ollaan kipeenä. Meillä on aina mun mielestä tosi hyvät jouluruuat, laatikoista en oikeen välitä, mut kaikki lisukkeet on mun suosikkeja, esimerkiksi smetana-punasipuli-mäti sekoitus, pikku maissintähkät, cocktailkurkut, raejuusto jne. Aaton jälkeen oon luonnollisesti vain löhönnyt kotona ja näprännyt puhelinta voimia keräten. Oliko teillä kiva joulu? :)

~ Heidi

2 comments :

  1. Oh god mistä nuo täydelliset SW-leggingsit on D---: Tunnen yhtäkkiä syvää tarvetta moisille :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihan vaan H&M:ssä tuli vastaan! Ei ollu kovin montaa esillä nii oli pakko heti soittaa äitille "saanko mä ostaa nää mulle joululahjaks?" :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley