Monday, December 30, 2013

Korvapipi.

Voihan korvatulehdus. Muuten olo on oikein mainio lukuunottamatta semi jäätävää väsymystä ja sitä että toi korva on välillä vähän hassun tuntunen. Ei missään nimessä kuitenkaan kipeä. Sen takia jattelin olla sitkeä sissi ja kestää ilman antibiootteja. Internetin ihmeellinen maailma kertoi mulle että arviolta ~70% paranis ilman. Ei myöskään innosta 2 km kävely suuntaansa arvauskeskukselle koska faija on töissä ja mutsi kipeenä niin ei kykene ajamaan mua sinne.

Mutta tosiaan mainitsin kuinka mulla oli lauantaille suunnitelmia. Poistuin ekan kerran 23. päivän jälkeen kotoonta ja olo oli oikein kotoisa matkustaessani dösällä Stadiin. Hain ekaks mun tilauksen Verkkokauppa.comin myymälästä Jätkäsaaresta, jonka jälkeen näin paria tuttua Forumissa.


Ostin neuleen, joka oli oikeestaan mun joululahja, mut olin mutsin kanssa sopinut että ostan sen joulun jälkeen alesta. Kyseinen kappale löyty Carlingsista 29,95 €, joka oli puolet alkuperäisestä hinnasta. Mitä oon neuleita aiemmin katsellut niin en oo oikeen löytänyt tarpeeksi pitkiä, koska halusin että toi ulottuu takapuolen alle, siksi kiikutin tän heti sovittamisen jälkeen kassalle ilman että kävin katsomassa muiden kauppojen neuletarjontaa. :3


Takki 20 € H&M, sekin noin puoleen hintaan alkuperäisestä. Tätä tuskin vielä talvella tulee käytettyä, keväämmällä sitten. :)

Jossain siinä viiden maissa miittasin Hanna Kaisiksen metroasemalla, josta suunnattiin Kinopalatsiin katsomaan uusinta Hobittia. Olin jo henkisesti varautunut että mun istumalihakset kuolee ja pitkästyminen iskee, mutta oikeastaan toi oli tosi hyvä ja onnistu pitämään mun mielenkiinnon yllä kokoajan. Muistan nimittäin kun joskus katsoin LotR:a niin vaikka ne hyviä ja hienosti toteutettuja elokuvia onkin, oon aina pitkästynyt jossain vaiheessa, etenkään kun ennen en ollut muutenkaan niin kiinnostunut kyseisestä sarjasta. Ehkä innostuin nyt enemmän siksi, että mietin miten hienoo ois olla haltia koska kelatkaa, ympärillä ois vain pitkätukkasia miehiä. :3


Hobitin jälkeen menin toiselle frendille, jossa sit katottiin vielä ylläoleva kauhuleffa. Alkuun kun takakannessa mainittu "vertavuotava henkiolento" ilmestyi ruudulle, kävi mielessä lause vittu mitä paskaa. Toisinsanoen toteutus ei ollut ihan aidoimmasta päästä. Kuitenkin kyseinen elokuva oli muuten mun mielestä ihan hyvä, vaikkei sitä kauhua niin kovasti ollutkaan tarjolla, tai sit oon vaan tullut liian immuuniksi lukuisia kauhuleffoja katsottuani. Mut yhteenvetona ihan jees, eikä edustanu sellasta liian kliseistä kauhuleffakuviota, missä joku paha mörkö ahdistelee amerikkalaisia teinejä.


Tämän tosiaan hain sieltä Verkkokauppa.comin myymälästä. Hintaa oli kyseisellä kalvolla 19,90 € ja valitsin sen nimeomaan ton ominaisuuden takia, että se estää sivullisia näkemästä mitä teen puhelimella. Haluun käyttää mun puhelinta rauhassa esimerkiksi julkisissa, mutta oon liian monta kertaa nähnyt kun vastapäätä istuva ihminen tuijottaa vierustoverinsa näyttöä ihan pokkana, enkä nyt meinaa jotain pientä vilkaisua, vaan ihan oikeeta tuijottamista. Käytöstapoja ihmiset.

Kalvo oikeesti suojaa aika hyvin, etenkin jos puhelinta vielä hieman kääntää poispäin henkilöstä. Vaakatasossa näyttö näkyy pidemmälle sen takia, että siten voi näyttää kavereilleen juttuja ilman että kaikkien tarvitsee katsoa puhelinta suoraan edestä. Vähän hassultahan toi näyttää valkoisessa puhelimessa, mut siihen tottuu. :)

Näyttö näyttää edestäkin katsottuna hieman himmeämmältä, mutta se on mun mielestä vain hyvä ominaisuus koska tota näyttöä ei muuten saa mun mielestä säädettyä tarpeeksi himmeäksi. Jos tämä häiritsee niin kirkkaus vähän isommaksi.


Havainnollistava kuva. Näyttö on päällä, vähän näkyy jos tarkasti katsoo. Toimii siis erinomaisesti.

Hei muuten, jos pelaatte Draw Something 2 -peliä, niin mun kanssa saa tulla pelaamaan! Löydyn nimimerkillä Hhheidis. :)

~ Heidi

P.S. Näin taas jotain villiä unta, kiikutettiin Mulderin ja Scullyn kanssa jotain avaruusolioiden munia FBI:n laboratorioon samalla kun jotkut teinit koitti varastaa ne meiltä. Harmi että uni loppui ja en ehtinyt nähdä millasia avaruusolioiden poikasia niistä munista ois kuoriutunut. :(

No comments :

Post a Comment

Mini Rage Face Vendetta Smiley