Wednesday, December 4, 2013

Mekko ja materialismionnellisuutta.

Tiedätte varmasti sen tunteen kun tilille saapuu palkka (tai no tässä tapauksessa kuukausiraha), niin sitä vaan tulee osteltua kaikkea kivaa ja sit kituutettua loppukuukausi. Tämä taas johtaa siihen, että seuraavan kuun rahatkin tulee tuhlattua aika nopeasti, koska on pari viikkoa ollut niin vähissä varoissa. Olisi oikein kiva löytää sellainen sopiva tasapaino tähän.

Mutta hei. Tässä teille vähän päivän asua. Hieman likainen tukka nutturalla toimi itseasiassa aika kivasti. Inhoan muuten talvella suihkussa käymistä, koska tulee aina niin kylmä kun menee sinne suihkuun ja odottaa et vesi on sopivan lämpöstä. Sit sieltä suihkusta ei haluis millään tulla pois kun sinne on kerran jo päässyt, koska tulee taas niin hemmetin kylmä. Sitten pitää vielä venata ikuisuus et hiukset kuivuu.

Joo älkää nyt saako käsitystä että oisin joku hieltä haiseva rasvaletti, tottakai mä käyn suihkussa mut se ei  vaan oo kivaa talvisin. :D


Hupsista mulla on nyt melkeen kaikissa kuvissa ollut toi punainen ruutupaita. Se vaan on niin kiva. Mulla on melkein samanlainen flanelli, jota itseasiassa käytän yleensä useammin. Rakastan myös hameita ja mekkoja ylipolvensukkien kanssa, sopii kivasti syksyyn ja talveen. Oon ominut pari äitin korua itelleni, esimerkiksi ton kuvissa olevan, hih.

Oon kuluttanut nää pari päivää lähinnä X-Filesia katsoessa ja herkkuja mättäessä. "Ahneella on paskanen loppu" -sanonnan merkitys tuli taas todistettua tänään hirveen sipsi-, poppari ja pastamätön seurauksena. Hyi mikä olo. :D


Haluun nyt esitellä teille myös mun uudet hankinnat! Ostin pitkästä aikaa kynsilakkoja, Mavalan Moonstone ei nyt ihan pääse oikeuksiinsa, se ei oikeesti ole noin tasasen hopea.

Oon tässä syksyn aikana innostunut tummemmista huulipunista, vaikkei mulla sellasta kunnollista ollutkaan. Siksi ostoskoriin päätyi myös Lumenen Wild Rose huulipuna sävyssä 70, "kuulaus". Toi on ilmeisesti myös jonkilainen kosteuttava huulipuna, mut se on talven kannalta vaan tosi hyvä! Ei tarvinnut lisätä päivän aikana kertaakaan hulirasvaa.


Mainitsin jo kuinka pidän kovasti ylipolvensukista, joten ostin myös vaihtelun vuoksi harmaat mustien rinnalle. Just kun olin lähdössä kaupasta, tajusin että ainiin, angora onkin sitä pupunkarvaa D:
Ei se nyt sinänsä haittaa kun tossakin on vaan 1%. Ajatuksena vaan vähän häiristi, kai siksi kun on itselläänkin kani, mut onhan mulla nahkatakkikin ja silleen.

Pupuista puheenollen, mun pitäisi tästä lähteä laittamaan meidän kaneille (joita veljeni väkisin haluaa kutsua rusakoiksi ja jäniksiksi), vettä ja ruokaa. Hei hei ♥

~ Heidi

4 comments :

  1. Tyylikäs asu! Jään seuraileen blogias :)

    www.sonjakorpela.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Hei sulla on tosi kiva tyyli!

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley