Monday, December 2, 2013

Uusi alku

Hei kaikki. Mä olen Heidi ja kuten vanhan blogin seuraajat ovat varmasti huomanneetkin, ei musta ole aikoihin kuulunut mitään. Syy on yksinkertaisesti tässä.

Mä halusin aloittaa uuden blogin.

Miksi?

Syitä on monia. Musta tuntui, että olin kasvanut niin paljon siitä mitä olin aiemman blogin aloittaessani. Blogin nimi ja ulkoasu viittasi myös hyvin vahvasti senaikaiseen pukeutumistyyliin, joka on tässä hieman jäänyt. Haluan muistuttaa teitä, että siltikään mun rakkauteni musiikkia kohtaan ei ole lähtenyt. Mun lempibändi on edelleen Bon Jovi ja Sebastian Bach 80-luvulla oli edelleenkin kuumin mies mitä maan päällä on ollut.

En myöskään halunnut enää, että blogin nimi viittaa liikaa sisältöön, koin että koska mulla on rokkinimi niin mun täytyy myös kirjottaa melkeen pelkästää siitä aiheesta. Nyt kun blogi on nimetty kliseisen tylsästi oman nimen mukaan, voin kirjottaa mistä vaan. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Mutta hei, tervetuloa kaikki vanhat ja uudet lukijat! Voisin kertoa hieman itsestäni, jotta saatte jonkilaisen kuvan siitä minkälainen tyyppi täällä oikein kirjottaa.

Oikeastaan itsestään kertominen on musta tosi vaikeaa. Koska käsite "minä" on niin suuri ja monta eri asiaa sisältävä. Esimerkiksi aina jotain "kerro 10 asiaa itsestäsi" -haastetta tehdessäni juttu ajautuu liian diipiksi shitiksi, jonka takia vaan pyyhin kaiken ja alotan kokoajan alusta.

Ehkä lähen sit vaan näistä perusasioista.

Nimeni on Heidi. Iän kertominen on aina jotenkin epämiellyttävää, koska ihmiset helposti asettaa tietynlaisia odotuksia sen perusteella. Mut koska teitä kuitenkin kiinnostaa, niin olen vuosimallia -96 ja alle kahden kuukauden päästä 18. Jee. En malta odottaa.



Asun Nurmijärvellä, mutta käyn Alppilan lukiossa Helsingissä ja siellä suunnalla mun elämä aikalailla muutenkin on. Ja mä olen siitä hyvin iloinen. Ei Nurmijärvellä oo mulle oikeen mitään tarjottavaa.

Kuten mainitsin tosta musiikkijutusta, niin tosiaan mun suuri rakkauden kohde on rock-musiikki ja etenkin se 80-luvulta peräisin oleva. Pidän myös oikein kovasti Star Warsista ja Batmanista. Olen oikeasti vähän nörtti.

Rillirousku.





Mulla on myös söpö pupu nimeltä Viuhti, jonka ois tarkotus muuttaa mun huoneeseen tässä parin viikon sisällä. Sitä ennen pitäis tehdä kaikkea kuten suojata johdot, joka tulee olemaan aika iso urakka, koska mulla nyt löytyy täältä jatkojohtoa ja vaikka mitä.

Tykkään eläimistä kovasti, mun kanssa on rasittavaa lähteä eläintarhaan tai eläinmuseoon, koska osotan tyyliin kaikkea ja hoen "toi on söpö!!!" :D

Kuvassa aito laiskimus kaakkimus.



Eläimistä päästäänkin seuraavaan asiaan, oon nimittäin kasvissyöjä. Liha nyt vaan maistuu lähes aina pahalta ja ällöttää yms. Tottakaihan se olisi mukava juttu jos maailmassa ois enempi kasvissyöjiä, mutta en mä yksilötasolla lähde kenenkään syömisiä kritisoimaan tai tuputtamaan omaa näkemystäni.

Ainiin hei. Soittelen skebaa jonkinverran, tai no aika huonosti vielä. Uusi kitara ois tässä kohta tulossa ja kaverin kanssa ollaan päätetty alkaa yhessä treenailemaan, että kattoo nyt jos tästä joskus jotain tulisi.

Luonteeltani olen kai ihan mukava, vaikka joskus vähän ujo. Innostun myös herkästi ja olen kovin tunteellinen, mikä on sekä hyvä että huono asia. Kaverini kuvaili mua seuraavilla sanoilla: "Pikkuinen, söpö, hauska ja vähän höpsö". En mä oikeasti ole pieni, mutta henkisesti olen kyllä ikuinen lapsi, koska tylsät aikuiset on tylsiä. :)

Mut hei jee. Ehkä mä lopetan nyt tähän. Katellaan jo huomenna jos saisin jotain uutta juttua laitettua!

~ Heidi

4 comments :

  1. Kivalta tää sun uus blogiskin vaikuttaa! :) Ja osaan niin samaistua tohon rock-vaatejuttuun. Vaikka se bandana ei ihan joka vaatekappaleessa enää roikukaan ja vaatekaappiin on tunkeutunut ihan normi-paitoja bändipaitojen kavereiksi niin ei se vie sitä rakkautta musiikkia kohtaan pois! Ihmiset muuttuu ja aikuistuu.

    Random kysymys: miten sä voit nukkua kanin kanssa samassa huoneessa? Meidän kani on oikea yöeläjä ja se riehuu öisin niin paljon, että se nykyään asuu keittiössä. koska olkkarissa se valvottaisi mua läpi yön. Ootko jotenkin opettanut sen päiväeläimeksi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Muistan vaan ite miten joskus pienempänä mun mielestä kaikki ketkä ei näyttäny rokkarilta oli tyyliin posereita, naurattaa nyt mut sillon olin ihan tosissani. Ja just siks teinkin uuden blogin ettei kukaan oleta et enää oisin niin rock. Kukkataustankin laitoin siksi että se on söpö ja luo sopivan kontrastin sit rokkijuttuihin jne. :D

      Niin no en tiiä vielä. :D Alunperinhän kanit laitettiinkin lämmitettyyn leikkimökkiin just siks että vanhemmat ei saanu nukuttua, kun ne oli siinä niiden makkarin vieressä. Mut totun aika hyvin eri nukkumisolosuhteisiin et toivon parasta. Lisäksi tottakai suljen sen yöksi häkkiin koska en oo näkemässä jos se tekee tuhoja ja etten esimerkiksi astu sen päälle jos lähen puolunissani harhailemaan vessaan kesken yötä. :D

      Delete
  2. Musta tuntuu, että oisit ehkä ainut ihminen, joka kestäis mua eläintarhassa. Oon ihan samanlainen, kaikki söpöt eläimet saa mut pitämään epämääräsiä ääniä ja lässyttämään. Ja voi hyvä luoja leijonat ja tiikerit ynnä muut vastaavat isot kissat... Lässyttämisen ja epämäärästen ilahtumisen äänten määrää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D Hauska kuulla et on joku muukin joka käyttäytyy noin! Mutkun eläimet on vaan niin söpöjä :3

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley