Wednesday, January 8, 2014

08/01/2014








Havahduin toissapäivänä siihen tosiasiaan, ettei mulla ole yhtään ns. baari- tai biletysmekkoa ja synttärit ois parin viikon päästä edessä. Selailin netistä eri vaihtoehtoja ja ykköseksi nousi tuo Seppälän peplum-koristeinen mekko. Varauduin kuitenkin siihen ettei sitä välttämättä löytyisi myymälästä. Meinasin jo luovuttaa kunnes koko kaupan koluttuani löysin kyseisen yksilön, vika kappale ja vieläpä mun kokoa! Musta kun tuntuu että pienet koot on aina ekaks loppu. Hyvä onni jatkui ja löysin myös täydelliset korkkarit jotka nekin olivat vikat mun kokoa. Vaikka siitä onkin jo aikaa kun satutin mun jalan, en oo oikeen voinut mitään korollisia kenkiä pitää koska jalkaan on silti vähän koskenut, mutta näissä ei sitä ongelmaa tullut.


Tilasin mun Note 2:seen kahdet kuoret, joissa molemmissa on tälläinen läppäjuttu ja korttipaikat. Toiset mun  kuorista saapui eilen, näissä on tälläinen ihana karttakuvio. Tykkään tosi paljon kaikesta vanhanaikaisesta, etenkin merirosvoista ja purjelaivoista, siksi tää kuvio iski muhun ihan täysillä.


  Kuoressa on myös tälläinen kätevä ominaisuus, jos puhelinta haluaa käyttää vaakatasossa pöydällä. Ainoa miinus tässä on se, että S-Penin poisottaminen on hankalaa. Eiköhän tää kuitenkin löysty tosta kohtaa senverran, et se helpottuu tulevaisuudessa.

Note 2 on tosiaan senverran harvinaisempi puhelin, että siihen ei oikeen kaupoista löydy kuoria, nettikauppojankin on tullut vain pari vastaan. Oon aina sanonut että voisin ottaa iPhonen ainoastaan siksi, että siihen on tarjolla niin kattava kuorivalikoima. :D


Oon muuten menossa huomenna kampaajalle, mut en vielä kerro mitä teen mun tukalle. ;) Saatte sit yllättyä kun näätte kuvan. Oon tästä jo parille frendille sanonut, mutta kovinkaan moni ei vielä tiedä. Mut voi bongata uudella fledalla perjantaina Gloriasta kun oon katsomassa frendin akkarikeikkaa, mut muuten kuvia tuskin tulee ennen sitä.

~ Heidi

P.S. Latasin tänään mun puhelimeen Bloggerin sovelluksen ja koitin sillä bussissa kirjoittaa tätä edes osittain valmiiksi. No, jätin homman kesken ja tein loppuun koneella. Hetken päästä kuitenkin huomasin, että toi kökkö sovellus oli just julkasun jälkeen synkronoinut sen keskeneräisen version mun tekemän tilalle! Lievän paskahalvauksen, vihan ja turhautumisen keskellä klikkasin tekstin äkkiä takaisin luonnokseksi ja kirjoitin melkein kokonaan uudestaan. Että kiitos vain etanavauhdilla synkronoituva surkea Blogger-sovellus, poistan ton hirvityksen mitä pikimmiten ennen kuin se sykronoi tänkin päälle.

10 comments :

  1. Äh, tarkottaako tää sitä että mun pitää hakea mun "bile"mekko (ylläripylläri se oli mun juhlamekko joulukuussa) Porista kun mulla ei oikeesti oo oikeen mitään baari/bilekelposta vaatetta mukana :'D Ilmiselvästi failasin pahasti ku pakkasin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. :D Kantsii katella kans jos alesta löytys, voi meinaan tulla halvemmaks ku lähtee hakemaan. :)

      Delete
  2. Pöö, en tiiä tykkäätkö miten haasteista, mutta tän postauksen loppupäässä olis sulle yksi tyrkyllä jos jaksaisit
    ^^ ~> http://sparklymonster.blogspot.fi/2014/01/new-year-new-hair.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiitos paljon, en takaa et nyt teen koska oon vähän aikaa sit vasta postannut vastaavan haasteen. :D Mut kiitos silti!

      Delete
  3. Anonymous12/1/14 00:57

    Designskins.fillä löytyy tekonahkasia läppäkuoria jotka voit vieläpä kustomoida ite ja näyttää löytyvän sunki mallia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mutta, löysin vaan downflip mallia, haluun nimenomaan että toi kääntyy sivusta ja löytyy korttipaikat. :D Mulla on kans toinen kuori jo tulossa et eiköhän näillä pärjätä. :)

      Delete
  4. Voi apua! Mitä käy hiuksille? :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kohta näät. ;) eilen oli liian väsy etten millään jaksanut postata. :(

      Delete
  5. Ompa ihana mekko:)!

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley