Monday, January 27, 2014

18 and life.




Lauantaina päivällä juhlittiin sukulaisten kesken mun synttäreitä. En jaksanut pahemmin otella kuvia tarjoilusta, itse kun olen niin nirso etten kakuista yms tykkää. Olin kuitenkin hyvin onnellinen kun parin karjalanpiirakan lisäksi sain mättää popparia niin paljon kuin halusin. :3 Heidi 18v lempiruoka popcorn.

Pikkuveljeni oli jostain netistä bonganut ohjeen kuinka tehdään appelsiinista kynttilä, joten hän sitten taiteili niitä juhliin. Aika kivan näköisiä noista tuli, oltiin kaikki ihan ihmeissään miten tuo appelsiinin keskusta toimii sydänlankana.


Illalla lähdin sitten kavereiden kanssa juhlimaan, kuten jo aiemmin mainitsin mentiin Bar Bäkkärille. Tiedättekös, se on hyvin jännä fiilis kun oot sellasen kaksi vuotta kuullut tarinoita miten "bäkkärillä sitä, bäkkärillä tota" ja sitten vihdoin näet minkälainen paikka se oikeasti on. Tietenkin olin kuvitellut koko mestan ihan erilaiseksi, mutta olen nyt hyvin iloinen ettei mun tarvitse enää kuulla vain kavereiden tarinoita niiden baari-illoista, vaan pääsen itse mukaan.

Ilta sujui oikein hyvin, vaikka mun matka kaverille alottelemaan olikin epäonnea täynnä. Olisi ihan kiva vihdoin oppia, että kaupat menevät kiinni lauantaisin kuudelta. Olisi myös ihan kiva jos bussikuskit tajuisi että yrität pyytää sanomaan sitten kun pysäkki x tulee, koska et ole ennen mennyt kyseistä reittiä, etkä tiedä missä sun pitää jäädä. Olisi myös kiva jos HSL olisi ajoissa, etten missais just mun vaihtoyhteyttä ja joutuis kävelemään vajaata kahta kilometriä. Okei en oikeasti valita, Nurmijärven bussiyhteyksiin verrattuna HSL on taivas.

Meistä ei ole koko porukasta kuvaa (yllätys koska valaistus), mutta jottei tämäkin postaus jäisi ihan naamattomaksi niin lisätään nyt sitten ainoa julkaisukelpoinen kuva musta ja Aurasta, tietty peilin kautta otettuna. :D

Bäkkärillä oli muuten hyvin hilpeät vessamusiikit, esimerkkinä mainittakoon Indiana Jonesin tunnari.


Olkaa huomenna päivällä kuulolla, postaan vielä mun lahjoista ja parista synttärirahoilla hankitusta jutusta! Mitä muuten tykkäätte, mieluummin monta lyhyttä postausta vai vähän ja pitkiä? Musta tuntuu helpommalta jakaa näitä vähän osiin, ettei tarvitse stressata sitä että kirjoittaa vahingossa liikaa ja postauksesta tulee ylipitkä.

Tällä viikolla alkaa koeviikko, mutta mulla on vain kaksi koetta. :) Arvatkaa sainko lievän paskahalvauksen kun tajusin, että oltiin just varattu porukalla Tallinnan päiväristeily perjantaille ja muistin, että koeviikko alkaakin eikä mun perjantai välttämättä ookkaan vapaa? Onneksi se kuitenkin on vapaa, tosin olisin varmasti silti keksinyt jonkun syyn ja pyytänyt saada tehdä kokeen uusinnassa, vaikka ärsyttäväähän se olisi ollut. Aika on vaan mennyt niin nopeasti, ihan hassua että kohta vaihtuu taas jakso.

Mutta hei, oikein hyvät yöt kaikille, painun tästä itse nyt nukkumaan! :)

~Heidi

2 comments :

  1. Kiitos kun aiheutit naurukohtauksen mulle tunnilla :'D Indiana Jonesia vessamusana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo arvaa vaa huvittiko paikan päällä. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley