Tuesday, January 14, 2014

Kylmyys.



Yskä mene pois ennekun edes alat kunnolla. Kiitos. Vihaan yli kaiken sitä kun tuntuu että jokaisen flunssan mukana tulee kylkiäisenä yskä, joka sitten valvottaa ja aiheuttaa noloja tilanteita, kun hiirenhiljaisessa ruuhkabussissa saat hirvittävän yskäkohtauksen ja yskit melkein keuhkosi pihalle.

Näin muuten hauskaa unta. Tai sillä unennäköhetkellä se ei ollut hauska, vaan senastisen elämäni pahin tragedia. Unessa sain joltain sukulaiselta synttärilahjaksi 7-tuumaisen tabletin. Itkin angstasin siitä miten turha koko kapistus on, kun mun puhelin on kuitenkin vain 1,5 tuumaa pienempi. :D Laite taisi olla vielä Applen joka lisäsi angstia ennestään, kun unessa se ei ollut yhtään yhteensopiva mun muiden laitteiden kanssa. First World Problems? :D

Vaikka olen vasta alle viikon omistanut tän lyhyen fledan, oon silti niin tottunut tähän että fiilis on kuin mulla olisi ollut tää aina. En ole katunut vielä hetkeäkään, tää on vaan niin täydellinen. ♥ Paljon kehuja on myös tullut, joten tämä tuntuu vaan entistäkin oikeammalta ratkaisulta. :)


Viime perjantaina olin katsomassa kaverin soolokeikkaa, jee kattokaa Mikon blogi Lumikko Avaruudessa. Kävin aiemmin päivällä vähän ostoksilla ja vaihtamassa itselleni uuden täydellistäkin täydellisimmän farkkutakin, jonka näette toivottavasti viimeistään torstaina.

Yritän siis huomenna kuvata teille tämän blogin ekan videopostauksen, mutta todennäköisesti se on katseltavissa vasta torstaina. Olkaa kuulolla. :)




Kuun alussa kun olin rahoissa, ostin kaupasta hieman kalliimpaa mutta hienossa paketissa olevaa teetä. Tämä osoittautuikin ihan loistojutuksi, vaikka enemmän vihreän teen ystävä olenkin. Olin unohtanut miten ihanaa piparminttutee on, joskus sain kaverilta ihan itsekasvatettua piparminttua joka on nyt vuosien saatossa tietenkin päässyt loppumaan.

Näin talvisin musta tulee teen suurkuluttaja, kun tuntuu ettei tuota kylmyyttä saa muuten pois. Inhoan sitä kun tulen kotiin ja kylmyys ei lähde pois muuten kuin teetä litkimällä tai käpertymällä usean peiton alle. Tyhmä talvi. Faija myös valittaa jatkuvasti kun pidän patteria niin lujalla, että mun huoneessa on asteita yli kaksikymmentä. Minkä minä sille voin jos mulla on kylmä, nytkin istun iso neule päällä ja kylmä meinaa olla silti, etenkin iltaisin. Ei se yksi patteri nyt meitä vararikkoon aja.

Mystinen väsymys ilmestyi tätä kirjoittaessa ihan yhtäkkiä, en nyt millään keksi mitään fiksua sanottavaa enää tähän loppuun. Luovuussuoneni meni totaalisen tukkoon. Höh.

Mutta hei tosiaan, torstaina pitäisi täällä olla luvattu videopostaus katsottavissa, siihen asti hei hei. :)

~ Heidi

2 comments :

  1. Anonymous16/1/14 16:35

    Täytyypä kehua nyt vielä tota sun tukkaa! Siis susta tulee niin jotenki..elegantin näkönen! Ja hei,mun blogissa on nyt kysymyspostaus, eli pistäppä kysymystä tulemaan..Vastailen sit videon muodossa.;)

    -Auroora-
    http://aurooraamurusko.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha kiitos vielä! Juu luin itseasiassa jo päivällä mut käyn jossain vaiheessa koneella heittämässä! :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley