Tuesday, January 28, 2014

Lahjoja & ostoksia.

Slaughter - Stick It To Ya & Mr. Big - Lean Into It
Oltiin eilen Kaislan kanssa stadissa ja nyt kun kerrankin mulla oli rahaa törsätä levyihin, oli pakko ottaa suunnaksi Hakaniemessä sijaitseva Black & White. Kyseinen levykauppa on sen takia varmaan mun suosikki, koska siellä on selkeästi vain yhdessä kohtaa kaikki mun eniten tykkäämäni genren levyt. Useimmissa kaupoissa kun saa juosta rock- ja metalliosastojen välillä. Olen sieltä myös tehnyt hyviä löytöjä, etenkin vähän tuntemattomampien bändien levyjä.

Slaughterin löysin aikoinaan sellaiselta sivulta, joka heittää randomisti jonkun tukkarokkivideon toisensa perään. Ei tää nyt mikään mun top-suosikkibändi ole, mutta hyvää kuunneltavaa silti. Bändin perustivat osa Vinnie Vincent Invasionin jäsenistä sen hajoamisen jälkeen, joten esimerkiksi laulaja on sama.

Mr. Big on näistä varmasti tunnetumpi tapaus. Itse löysin bändin kaverin kautta, vaikka nimi olikin ennestään tuttu. Tykkään kovasti, toi linkkaamani biisi on yks mun suosikkeja! :)






Batman-paita
Olin saanut kaverilta joululahjaksi H&M lahjakortin, ja myymälässä käydessä en voinut vastustaa kyseistä paitaa. Toki multa löytyy Batmanin tunnetummalla logolla varustettu paita, mutta tämä on ehdottomasti hienompi ja ei niin mainstream. Näin muuten yksi yö unta kuinka löysin kirppikseltä yhden Batman-sarjissarjan kaikki julkaisut edulliseen hintaan, jota muuten julkaistaan vain jenkeissä. Olin ihan onnesta soikeana kunnes herätyskello soi.


Beyonce Pulse hajuvesi & suihkugeeli
Sain periaatteessa ton Note II:n joulu- ja synttärilahjaksi, mutta mutsi oli silti hankkinut mulle pari lahjaa lisäksi! Tykkään tuoksusta ja hajuvesi on ihanan pienikokoinen kun sen irrottaa tosta korkista, täydellinen mukaanotettavaksi.


Heavy Metal - kirja
Nimestään huolimatta kyseisessä kirjassa käydään läpi ihan Bon Jovit ja Poisonit, vaikkei ne just metalligenreen menekään. On se ihanaa kun on äiti joka tykkää samanlaisesta musiikista, käytiin tossa kesällä katsomassa Whitesnakeakin yhdessä. :)


Kitaran muotoinen heliumpallo
Tää on ehkä eeppisin lahja ikinä. :D Kuten kitaran kyljessä lukeekin, palloa lyödessä se soittaa Smoke On The Waterin kertosäettä. Mutsi kertoi kuinka oli joutunut ajelemaan ties minne jotta sai ton täytettyä, kun useasta paikasta oli kaasu loppunut. On se äiti ihana kun jaksaa nähdä vaivaa ♥. 


Yh mun pitäisi ennen perjantaita siivota ja lukea fyssan kokeeseen, mut arvatkaa kaksi kertaa huvittaako. Todennäköisesti päädyn siivoamaan, koska jopa se voittaa lukemisen. Ei innosta, ei sit yhtään. Saa nähdä muutenkin mitä tästä lukion käymisestä tulee, alkaa vaan entistä enemmän tuntua siltä ettei ole mun paikka.

~Heidi

8 comments :

  1. Itse ysärinä teininä ollessa tuo Be With You oli iso hitti ja itselläkin bändi jäi vähän sille tasolle. Mieheni myötä tutustuin bändin muuhun tuotantoon ja on varmaan Cinderellan lisäksi niitä lempibändejä sen blues soundin takia. Livena oli aivan fantastiset. Slaughter on myös suokkari bändejä vaikka Vinnie Vincentin invasiona kyllä parempi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Varmasti on ollut, kyseiseen biisiin mäkin olen ekaksi tutustunut. :) Joo livenä vetävät vieläkin hyvin, etenkin kun vertaa Axl Rosen ja Sebastian Bachin nykyisiin laulutaitoihin. Okei, hei mun pitääkin sittten kuunnella tarkemmin kun Vinnie Vincent Invasionilta tiedän vaan pari biisiä, vaikke koko levy löytyykin koneelta. :D

      Delete
  2. Anonymous29/1/14 12:48

    Joo kuuntele ihmeessä Vinnie Vincent Invasion:ia enemmän, on kyllä meinaan aivan posketon yhtye!! Mun piti kysyä sitä että mikä on tuo kyseinen sivusto, joka heittää randomisti jonkun tukkarokkivideon toisensa perään? Plussaa muuten rock-painotteisesta postauksesta, ihanaa että joku muukin rakastaa tätä musiikkia, onhan niitä muidenkin rokkareiden blogeja, mutta harmittaa kun ongelmana niissä on se että ne melkein kaikki kuuntelevat vaan tyyliin niitä tunnetuimpia bändejä, ja kirjoittavatkin silleen ärsyttävästi. Propsit siis sinulle, entinen blogisi (Rock And Roll All Night) oli mun ehdoton suosikkiblogi silloin, kun se vielä oli voimissaan. Hienoo et oot tähänkin blogiin kuitenkin rokkijuttuja saanut mukaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha okei pitää kyllä! Piti oikeen kysyä kaverilta, siitä on niin pitkä aika kun oon tolla sivulla käynyt. :D http://thegreat80s.com/Random-80s-Metal-Videos.html

      Joo mua kans etenkin sillon aiemmin ärsytti hieman kun tosi moni oli just sellasia et kuunteli vaan noit mainstream rockbändejä, sekä just toi kirjotustyyli! :D Etenkin nuoremmilla se on sellasta "oon nii vitun badass vittu massateinit on perseest ja mötley crüe on paras", joo onhan jotain tollasia ajatuksia ollut mullakin, mut joku raja sentään.

      Mutta hei kiitos kovasti! Mä tosiaan halusin vaan lopettaa sen koska koin paineita kun en enää oo niin "rokkari" mitä ennen. Toki olis tähänkin blogiin tarkotus tuoda lisää rokkijuttuja, en vaan aiemmin saanut aikaseks, mutta aion tähänkin asiaan panostaa tulevaisuudessa! :)

      Delete
    2. Näin "vanhana" voin sanoa, että ei tarvii ottaa paineita, jos ei näytä niin rokkarilta kuin ennen. Minä en todellakaan näytä enää rokkarilta, mutta sielultani ja musiikimaultani olen rokkari edelleen (tuulihousuissa hiekkalaatikon laidalla muksujen perässä juosten ei kovin rockilta näytä), Musiikkimaun ei tarvitse vanhemmalla iällä enää muotoilla sitä ulkonäköä, vaikka se nuorempana onkin tärkee juttu ja kulkee lempimusiikin kanssa käsi kädessä. Ja oon jo sen verran vanha, että voin myös sanoa, että Mötley Crue todellakin on paras...no ehkä parhaimpiä bändejä, mitä Sunset Stripiltä tuli. Mutta voin myös sanoa, että rokin lisäksi kuuntelen paljon myös kantria ja suomalaista iskelmää ;)

      Delete
    3. Ei tietenkään pitäisi, sitä vaan nuorempana ajatteli että itse ja muiden pitäisi pukeutua musiikkimaun mukaisesti, nyt kun mun blogilla ei ole rokkinimeä, kukaan ei oleta multa mitään, eikä mun tarvitse ottaa paineita. :)

      Mötley Crüe on tehnyt hyvää musiikkia, mutta edellisessä kommentissa viittasin lähinnä siihen kun se on niin monen lempibändi ja ylihypetetty, harvemmin just esimerkiksi blogeissa tuodaan esiin harvinaisempia bändejä. Tätä on hirmu vaikea selittää etenkin näin tekstin välityksellä, varmasti myös kasarilla eläneelle tämä suhtautuminen kyseiseen bändiin on erilainen. :D

      Delete
  3. Ei hitto! Mun on pakko saada tollanen Batman-paita. Ihan liian siisti!
    Sulla näyttäs olevan aika makee musiikkimaku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi paita on oikein ihana kyllä! Ja hei kiitos. :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley