Thursday, February 20, 2014

Kills those fucking fuckheads who program MTV, they can suck my ass with all the record companies

Kuten moni teistä varmasti tietääkin, oli eilen Steel Pantherin keikka Tampereen Pakkahuoneella. Mulla on tän viikon ollu fiilikset jotenkin tosi maassa, alkuun meinasin etten edes jaksaisi lähteä koko keikalle. Tyhmä Heidi kun tommosia ajattelet, oli nimittäin ihan hiton hauskaa!

Steel Pantherin keikalla ei vaan voi olla suu mutrulla. Mä pidättelin monesti naurua ja hymyilin kuin idiootti, sekä riehuin mukana ja huusin niin että keuhkoni tyhjenivät ennenkuin ehdin kadottaa ääneni. Satchel oli taas hienosti opetellut suomea, jos kyseinen pätkä löytyy joskus youtubesta niin lupaan linkata sen! :D

Mä en jaksanut ottaa yhtään kuvia itse keikasta, sitäpaitsi se on mun mielestä mielettömän tylsää kun kaikissa rokkiblogeissa on postaus samasta keikasta ja yleensä tungettuna täyteen miljoona huonolaatusta kuvaa. On se okei ottaa kuvia ja postata, mutta ihmettelen miksi niitä pitää tunkea miljoona kun ne eivät monella edes ole kummosen laatuisia? Ja koska niihin kuviin törmää todennäköisesti muuallakin netissä jne. Mut okei makunsa kullakin.

Okei okei just valitan muiden kuvista ja sitten itse kehtaan lisätä näinkin kakkaa materiaalia by kännykän kamera ja surkea muokkaus koska en jaksa ja missä näytän ihan idiootilta. Oi naamani mikset osaa olla kunnolla? Tosin kukapa nyt kännykän salaman valossa kovin edustavalta näyttäisi. :D



Tosiaan, itse keikan jälkeen jäätiin odottelemaan ja nähtiinkin ensin Stix Zadinia. Hetken päästä paikalle ilmestyi myös Michael Starr jonka kanssa tuli myös otettua ylläoleva kuva. Oltiin pakkauduttu porukalla jo kaksioviseen autoon ja melkein lähdössä, kun Lexxi Foxxx ilmestyi paikalle. Minä sieltä takapenkiltä ahtauduin ulos hirveällä kiireellä ennekuin etupenkillä istuva ihminen ehti nousta ja kääntää penkkiä (u know niinkuin kaksiovisissa autoissa). Sain nimmarin lippuuni ja halin myös! Harmi ettei Satchel saapunut ollenkaan, olisi ollut sitten koko bändin nimmarit kasassa! Se muutenkin heittää parasta läppää lavalla, sillä on Darth Vader -paita, sekä koska kitaristit on vaan parhaita (heh heh *katsoo omaa skebaansa johon on koskenut viimeksi kaksi kuukaut viikkoa sitten*). Multa löytyy onneksi aikaisemmalta Nosturin keikalta Satchelin plektra, jonka vaivalla löysin lattialta ikuisuuden etsimisen jälkeen kun muut oli jo nousseet ylös, ehkä se on siksi jäänyt jotenkin mun "suosikiksi".

Kissakuva ei liity mitenkään mihinkään muuten, kuin että ystäväni Heidi a.k.a. Turska majoitti meidät keikan jälkeen ja aamulla hänen töihin lähdettyään halailtiin kissoja, ja Tiina otti musta kyseisen kuvan :3 Naamani taas edustaa, miksi en osaa hymyillä kuvissa nätisti? Katsoin just peilistä ja mietin miten ihmeessä olen moisen ilmeen naamaani saanut.

Pakollinen kuva myös lipusta. Oon muuten joskus askarrellut Lexxi Foxxxin innoittamana itselleni vaaleanpunaisen leopardikuvioisen peilin, en muistanut että oisin voinut ottaa sen mukaan ja pyytää nimmarin siihen. Lupaan joskus tulevaisuudessa esitellä kyseisen esineen mutta nyt täytyy myöntää etten väsymykseltäni jaksa.

Mun ehdoton suosikkibiisi Steel Pantherilta! Heitän tästä aina läppää kuinka ihanaa elämä olisi jos se olisi vain fuck all night and party all day. :D Tämä biisi on myös siitä hilpeä että siitä kuuluu hyvin selkeästi Bon Jovin Livin' On a Prayer ja kestosäkeen woooah kohdasta Y&T:n Contagious. Mutta Steel Panther kun on parodiaa koko bändi, niin toi on vain hauska juttu.



Päivitin just faceen miten keikka toi muistoja mieleen, pari vuotta sitten pikku glämrokkari nimeltä Heidi kuunteli Death To All But Metal:ia ja toivoi että Steel Panther ilmestyisi oikeasti kesken tunnin ja käännyttäisi kaikki "massateinit" ja "pissikset" kuuntelemaan rokkia. Vihasin tuolloin myös yli kaiken koulua ja ihmisiä siellä ja haukuin tavallisia ihmisiä pissiksiksi. Onneksi olen hieman kasvanut tuosta ajasta, vaikka myönnän olevani hyvin lapsellinen edelleenkin. En kuitenkaan olisi ikinä tuolloin uskonut leikkaavani lyhyen fledan, pukeutuvani "tylsästi" ja ennen kaikkea lopettavani tuon tyhmän lokeroinnin.



Väsymys on ihana kaveri, pahoittelen postauksen mahdollista kökköyttä ja todennäköisiä kirjotusvirheitä. Katellaan huomenna jos saisin kerrottua kuluneesta viikosta jne. Hyvää yötä. ♥

~Heidi

P.S. Mitä tämä tälläinen on olevinaan, "mehupuolella" oli paljon enemmän pitkätukkasia jätkiä, kuin ikärajallisella puolella. Epätoivo iskee jos tämä tarkoittaa sitä että kaikki jätkät leikkaa niiden fledat vanhetessa. :Ddd Okei okei ei se pitkä tukka ole ihan must, mut ihanteellisin vaihtoehto kyllä!

6 comments :

  1. Pakko kommentoida näin 22-vuotiaan näkökulmasta, että kyllä pitkätukkaiset miehet tuntuvat todellakin vähenevän kun ikää karttuu. Olen pohtinut tätä ja tullut siihen tulokseen että yksi iso syy tähän on intti, jolloin tukka on pakko nipsaista pois. Pitkän letin kasvattamiseen menee kuitenkin aina aikaa ja ehkä sitä ei vaan enää viitsi kasvattaa. Toinen on että osa juniorihevareista/metallisteisteista/rokkareista jne. vain kasvaa ulos skenestä. Vähän samalla tavalla kuin itse kuvailit oman tyylisi muuttuneen.

    Ja siun miesmakuun; Kyllä! Pitkätukkainen ois kyll aika iso plussa ;) Mutta toisaalta sitä voi yllyttää lyhyttukkaisenkin kasvattamaan pitkää, vaikkapa ihan kokeilun vuoksi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mietin kans tota inttijuttua yhdensi syyksi, vaikka moni pitkätukka sivarin käykin. Tottakai mä olen nykyään alkanut joustamaan tosta ennen niin ehdottomasta pitkän tukan kriteeristä, mutta kyllä unelmamiehelläni olisi silti oikein kunnon kasaritukka. :D

      Delete
  2. Ja näin 30+ vuotiaan näkökulmasta, kuten aikaisemminkin oon kommentoinu, niin elämässä vaan tulee sellainen vaihe, että musiikki ei enää määrittele sitä tyyliä. Se ei tarkoita, etteikö henkeen ja vereen olisi edelleen rokkari, mutta elämään tulee muuta, kuten lapset jne. Tietysti mies voi pitää pitkät hiukset, mutta oma mieheni veti pitkät hiukset sängeksi ja otti kaikki lukuisat lävistykset pois sinä päivänä kun täytti 30. Hänestä vaan tuntui, että se tyyli on hänelle tullut tiensä päähän. Silti mieheni on edelleen rokkimies, eikä muuksi varmaan muutu (tästä muuten löytyy postaus blogistani) :)
    Steelpanther on tietenki parodiaa, mutta ovat kuitenkin kaikki lahjakkaista muusikkoja just 80-luvun Sunset Strip scenestä. Keikoilla itseä ärsyttää just "pissikset" (ha, en ole varmaan koskaan käyttänyt kyseistä sanaa), jotka tulee sinne aivan vain läpällä ja pilaa tunnelmaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tottakai, ja mä ymmärrän sen täysin koska mä olen itsekin jo nyt huomannut sen, miten siitä pukeutumisesta kasvaa pois. Mä en oleta että mun tulevaisuuden seurustelukumppanin pitäisi olla edes henkisesti rokkari, vaikka unelmana joku pitkätukka olisikin. Iso osa mun elämää on myös muut mun fanittamat jutut rokin lisäksi, kuten Star Wars ja Batman, joista jaksan jauhaa yhtä paljon kuin musiikista, siksi olisi hienoa jos edes yksi sama mielenkiinnon kohde löytyisi. Pitkätukat tulee silti ulkonäöllisesti olemaan aina ykkösenä, saahan sitä aina haaveilla. ;)

      Steel Panther on siksi just niin mahtava koska lyö koko homman niin yli, mutta silti ovat oikeasti taitavia. Mä en onneksi ole törmännyt kuin KISSin keikalla selllasiin _oikeasti_ pissiksiin. Nimitin vain joskus nuorempana kaikkia massateinejä ja "suosittuja" pissiksiksi, koska olin aina kokenut jonkinlaista syrjintää sellasilta ja hengasin lähinnä muiden "epäsuosittujen" mutta mukavien ihmisten kanssa, minkä takia mun on vieläkin vaikea luottaa tietynlaisiin ihmisiin.

      Delete
  3. Pitkätukkaiset miehet on ihanimpia! Onneksi mulla on semmoinen. ♥
    Steel Panther oli varmasti kova!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin on! Hihi ole onnellinen, mäkin ainakin olisin. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley