Wednesday, March 26, 2014

Hassut aurinkolasit ja muita uusia juttuja.






Kävin eilen pitkästä aikaa vähän shoppailemassa. Sain yhtäkkiä päivällä idean että hei, tänään mä tahdon stadiin. Tekstasin kaverille ja asia oli sovittu. Tein lähtiessä varmaan mun henkilökohtasen ennätyksen bussipysäkille juoksemisessa, hups. Mutta kun on vain kotona eikä ole kiire mihinkään, on ajantaju hieman hukassa.

Ulkoilutin tänään ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella mun suosikkinahkatakkia. Matkalla kauppaan tuli jopa kuuma. Muistan miten syksyllä kouluaamuina oli hirveä ongelma, kun aamulla 6:30 oli jäätävän kylmä, mutta iltapäivällä paistui jos kulki samat vaatteet päällä kuin aamulla. Olen vain niin iloinen ettei tätä ongelmaa ole nyt. :D




Palkkasin pikkuveljeni paria karkkia vastaan ottamaan kuvia. Siksi nähä ovat hieman tärähtäneitä eivätkä jalkani näy kokonaan. Ensikertalaiseksi hän suoriutui kuitenkin oikein hienosti. :)





Valkoinen ja harmaa toppi Gina Tricot, 9,95 € & 7,95 €. Mulla on tosi vähän mitään peruspaitoja, kaikki on varustettu joko bändin tai muun vastaavan logolla. Kuitenkin perus yksiväriset topit on mun mielestä tylsiä, joten siksi halusin jotain kuviollista, mutta neutraalia. Ranskaa en osaa mutta google kääntäjää käytin sovituskopissa. Olisi kauheaa pitää paitaa josta ei tietäisi mitä siinä lukee.


Huivi ja lasit samasta paikasta, 9,95 € ja 7,95 €. Mustaa ohutta huivia mulla ei olekaan, tulen varmasti käytämään tuota paljon! Halusin ostaa jotkut hauskat aurinkolasit, noi on kuitenkin tarpeeksi isot, en jotenkin ole ikinä syttynyt niille ihan pienille Ozzy Osbourne -laseille.

Näiden lisäksi ostin ylemmissä kuvissa päällä olevan hameen, jollaista olen halunnut jo syksystä asti! En vain ikinä saanut ennen talvea ostettua tai sitten vain löytyi rahalle parempaa käyttöä. Nyt ilmojen lämmetessä hankin vihdoinkin tuon kauan haluamani vaatekappaleen 14,95 € hintaan, ginasta tämäkin. Tulen viettämään tuon hameen kanssa varmasti paljon yhteisiä hetkiä. ♥

Seppälästä ostin perus mustan bandeaun, joka on oikeankokoisena myös puuttunut vaatekaapistani jo pitkään. Irtoripset tarttuivat myös mukaan, sekä duo-ripsiliima Kicksistä. Pitääkin huomenna alkaa hyvissä ajoin laittautumaan, jos vaikka onnistuisin saamaan tekoripset laitettua hyvin, että voisin lähteä niiden kanssa Shiraz Lanen ja Santa Cruzin keikalle!


Näissä kuteissa hiihdin eilen stadissa. Laukku on Bulgariasta ja yksi suosikkejani, harmi että se on vain usein hieman liian pieni.

Hei muuten, mitä tykkäisitte blogikirppiksestä? Mulla olisi tässä vieressä kassillinen vanhoja kenkiä joissa mukana parit bootsitkin, lisäksi multa löytyisi huiveja, vöitä yms glämrokkariasusteita joille ei enää tule käyttöä. :)
P.S. vaatteitakin on mutta se on jo niin iso juttu käydä ne läpi että teen sen myöhemmin.



12 comments :

  1. Anonymous26/3/14 17:48

    JOO KIRPPIS!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ooi mua ainaski kiinnostais tuo blogikirppis!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee hei hienoa, katellaan tässä ehkä jos ens viikolla jos saan kaiken kuvattua! :)

      Delete
  3. Anonymous26/3/14 18:18

    Kiinnostais!

    ReplyDelete
  4. Anonymous26/3/14 18:31

    Joooo kirppis pian! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo ehkä jo ensi viikolla! :3

      Delete
  5. Anonymous26/3/14 18:54

    Juu kirppikselle! :) Ja tuli mieleen, että oisko tolla sun kotona olemisella tekemistä sen kanssa että on vähän masentanut? Tai enhän mä sun asioista tiedä, tuli vaan mieleen, kun itsellä oli samanlainen tilanne aiemmin! Tsempit sulle kuitenkin :) Ja rakastan sun tyyliä, ihania vaatteita oot löytänyt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu kiva että kirppis kiinnostaa! Äh ei oikeastaan, taino tottakai kaikki tollanen pahenee jos _vaan_ makaa himassa. Mä en kuitenkaan jaksaisi koulua/töitä nyt tällä hetkellä, mutta kyllä mä nään kavereita tai käyn joka päivä edes kävelyllä. :) Ja kiitos, kiva kuulla! :)

      Delete
  6. Anonymous26/3/14 22:18

    kirppis!!

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley