Saturday, March 29, 2014

Oooh heaven is a place on earth.


Heii. Tänään kotiuduttuani Helsingistä soitin Kaislalle ja nähtiin meillä. Jossain vaiheessa popcornhimo kasvoi kuitenkin niin suureksi että päätimme suunnistaa lähimpään kauppaan. Matkalla ehdin jo harmistua kun kaikkialla oli niin rumaa ja ruskeaa, kunnes alikulkutunnelin seinä osui silmiini. Kauniissa auringonpaisteessa saikin lopulta oikein kelvolliset blogikuvat otettua.

Tosiaan tuossa uudessa hameessa on tullut viihdyttyä kaikkina näinä päivinä. Ihmettelen suuresti miten Nurmijärven mummot ja muut iäkkäät ihmiset pystyy kulkemaan toppatakit päällä, kun mullakin tuli kuuma, vaikka musta tuntuu että olen aina se joka palelee. :D

Mulla meinasi mennä hermot valuviin sukkiiksiin ja sukkiin, kunnes muistin omistavani sukkanahuhavyön, joka päätyi tänään ensimmäistä kertaa käyttöön. Kyllä pysyi sukat ylhäällä eikä koko kapistus ollut edes niin epämukava kuin kuvittelin.


Tosiaan olin torstaina Bar Loosessa katsomassa Shiraz Lanea ja Santa Cruzia. Oli oikein hauska ilta, mutta tuli taas seuraavana päivänä muistutettua itselleen miksi olin yli kuukauden juomatta yhtään alkoholia. Ei, en mä puhu mistään jäätävästä darrasta, vaan ahdistuksesta. En mä paria juomaa enempää kumonnut alkoholia kurkustani alas, mutta ahdistus oli aivan jäätävä jo ennen nukkumaanmenoa ja pahempi vielä seuraavana päivänä. Nyt on oikeasti sellainen fiilis että ei enää ikinä. Okei varmasti tulen juomaan vielä joskus, mutta en nyt taas pitkään aikaan.

Perjantaina vanhemmat oli Tallinnassa, pyysin niitä tuomaan mulle lavan kokis zeroa. Mä tykkään hiilihapoista ja juoda edes jotain, nyt kun alkoholia ei kulu. Ja joo, tiedän että aspartaami on myrkkyä muttakun jos juo paljon sokerilimsoja, sen sokerin voi tuntea kertyvän hampaiden pinnalle ja olo on ällö. Omatunto on myös parempi kun ainakin mun logiikan mukaan light-limut on hampaille parempia koska ei sisällä sokeria.

Odotin mun limulastia kuumeisesti koko perjantain, kunnes frendi tekstasi illalla tulenko niille yöksi. Lähdin jollain kymmenen dösällä, tyyliin vajaa puol tuntia ennen kuin porukat tuli himaan. :D Tänään sitten ovesta sisään päästessäni syöksyin etsimään missä mun kokikset oli. Se tunne kun pitkän odottamisen jälkeen saa tölkin auki <3 Ai minäkö joku addikti? Eh eh.

Tunnen olevani taivaassa.

Mä olen nyt katsonut Pretty Little Liarsia (Valehtelevat Viettelijät, argh inhoan tota suomennosta!), mutta mulla on kakkoskaudestakin enää muutama jakso jäljellä, joten kaipaisin kovasti sarjasuosituksia mitä löytyisi Netflixistä! En tosiaan tiedä onko tuota sarjaa enempää mutta ainakaan Netflixissä ei ole. Hannibalin ajattelin katsoa uudelleen koska se on aivan tajuttoman mahtava sarja, mutta kaipaisin silti jotain uutta. Mä en pahemmin jaksa katsoa mitään perus naisille suunnattuja draamasarjoja, muhun iskee enemmän just Hannibalin ja X-Filesin kaltaiset jännittävät sarjat. :)

Sisäinen Star Wars -nörttini haluaisi myös mennä Netflixiin proxyn kautta ja katsoa jenkkilässä saatavilla olevat The Clone Warsin jaksot, muttakun inhoan katsoa jo ihan suomeksi ilman tekstejä, koska pitää pitää tosi lujalla ja ei voi syödä mitään samalla kun pitää keskittyä kuuntelemiseen (kyllä, laitan suomenkielisiinkin elokuviin tekstit). Englanninkieliset tekstitkin kelpaavat mutta en ole varma onko niitäkään saatavilla.

Blogikirppistä alan väsäilemään kun ehdin, ehkä jo ensi viikolla pääsette ostamaan. Ilmoittelen kuitenkin hyvissä ajoin. :)


5 comments :

  1. Sul on kiva tyyli :)

    ReplyDelete
  2. Myö katottii ton jenkkiläisen netflixin kautta leffoja. Ainakin niissä, mitä katottiin, ol enkkutekstit vaihtoehtona, MUTTA, ne on kait tarkoitettu kuuroille tms, koska välissä oli jtn *kolinaa* *piippausta* ym englanniks. Meinas mennä aluks hermot, mut kyllä niihin sit tottu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiitos tiedosta! Pitääkin sit kokeilla joku päivä. :D Juu eiköhän niihin totu, elokuvissa käydessä meinaan aina alkuun tuskastua ruotsinkielisiin teksteihin suomenkielisten alapuolella, mut niitäkään kohta enää huomaa et eiköhän tonki kanssa aika nopee totu. :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley