Tuesday, April 29, 2014

Huoneeni

Ensiksi pientä infoa. Blogi löytyy nykyään Facebookista, tykkäämään pääset tästä linkistä! Vaikkei mulla lukijoita vielä hirveästi olekaan, ajattelin silti että facebookin kautta monelle ihmiselle seuraaminen on paljon helpompaa. Oon törmännyt myös muiden pienempien blogien omistamiin fb-sivuihin, joten miksi ei?

Mä olen jotenkin aina stressannut huonepostauksen tekemistä, koska mun huone harvemmin on niin siisti että siitä kehtais ottaa kuvia. Muutenkin vaikka ei tää mun mielestä ole sotkuinen, niin kuvissa kaikki pitää olla just eikä melkeen jotta näyttää siistiltä. Mun huone on myös semi random, huonekalut ei oo mitenkään samaa sarjaa ja täällä on tosi paljon tavaraa. Mutta tätä postausta on kuitenkin jo useampaan kertaan toivottu, joten tässä se nyt on!

Btw mun seinät on oikeasti vaaleankeltaiset, ei näitä värejä niin paljon oo säädetty. :D


Ensimmäisenä ovesta sisään astuttaessa on vastassa hyllyn pääty, johon olen sinitarralla kiinnittänyt keikka- ja elokuvalippuja. Tossa ei todellakaan ole kaikkia, osan heitin roskiin kun en ajatellut niitä säästää. Tyhmä minä.

Hyllyn päällä on ensimmäisellä puolella kaikkea koristekrääsää. Toinen puoli on pyhitetty Star Warsille. Kyllä, mulla on Anakinin valomiekka neljässä eri koossa jos noita pieniä figuurien mukana tulleita ei lasketa. Mukaan on eksynyt myös Mäkkäristä saatu Batman-naamio. :D Ja on mulla oikeasti episodi kolmonenkin dvd:nä mut se nyt seikkailee jossain.

Hyllyn alimmissa kerroksissa ei ole ovia, joten säilytän niissä kaikkea tavaraa. Kuvassa mun vinyylit ja kasa kirjaston kirjoja.



Lipasto, jonka päällä olevassa laatikossa säilytän korujani. Parit useasti käytetyt ovat lasikulhossa. Vieressä säilytän hajuvesiäni ja jotain random rasvoja. Hyllylle on jäänyt myös Bacardi Breezerin korkki jostain syystä, muistan kun skidinä keräsin noita maasta ihan kikseissä: "Äiti kato, Batman-korkki!!!"

Alemmalla tasolla on kirjoja, joita on sattunut kertymään vaikken niitä juurikaan lue.


Äskeisen lipaston vieressä on peili, sekä cd-hylly. Mua ärsyttää kun joskus kun aloin kuuntelemaan rokkia, ostelin hirveesti levyjä cd:nä. Nekin rahat ois ollut fiksumpi käyttää vinyyleihin. Nurkassa komeilee ihana nojatuolini, rakastan sen vanhanaikaista tyyliä. ♥

Huoneeni toinen ikkuna, josta näkee puoliksi tielle. Tykkään tosta verhosta kovin, siitä tulee mieleen vähän Liisa Ihmemaassa.


Viuhtin häkki, josta kuvaushetkellä puuttui matto, joka oli pesussa. Toinen matto häkin päällä on siksi, koska tonne häkkiin ei oikein mahdu mitään koppia ja toi matto luo sellasta luolamaisuutta.

Jenkkilippukuvioisessa arkussa säilytän laukkujani, viereisessä laatikossa on vaan jotain random tavaraa.


Heidi 18v ja pehmolelujen invaasio. En vaan ole raaskinut luopua noista mistään mitä on lapsena tullut hankittua aika paljon. Muistan miten joskus skidinä itkin ja olin tosi loukkaantunut kun mutsi oli myynyt salaa mun pehmoleluja. :D Mut ei siinä mitään, noita kun on tilaa säilyttää niin miksi ei? Sitäpaitsi toi on aika piristävän näköistä kun on paljon värejä.

Sain jonkin aikaa sitten vanhempieni vanhan sängyn, ja ah täytyy sanoa että toi on aivan ihanaa kun on tilaa nukkua! Joskus iltaisin jos olen sängyllä koneella, saatan jättää läppärin viereen kun en jaksa viedä sitä pöydälle. :D

Kaverini Mikko toi joskus ton oikosarvijulisteen ja laitto mun seinälle, siihen se sit on jäänyt. :D


Jeejee yöpöytä ja tosi hehkeä Harry Potter -boordi. Mulla on tosiaan oma pikkutelkkari, jonka edessä olevan pingviinin tehtävä on peittää telkkarista hehkuva sininen valo joka häiritsee öisin. Tossa yöpöydässä on pyörät alla, joten telkkaria katsoessa sen saa helposti käännettyä haluamaansa asentoon.

Yöpöydän vieressä on mun kökkö halpisskeba Fenderin Squier Affinity tummansinisenä. Ruskealla pöydällä on vinyyli/kasetti/cd-soittimeni, sekä toimimaton herätysvalo. Lisäksi pöydältä löytyy pari Batman-sarjakuvaa, kasa kirjaston levyjä sekä laatikko kaikelle random tavaralle. Tässä pienemmässä jenkkilippuarkussa säilytän vihkoja ja kansioitani, joita on oikeasti aika paljon. Joskus yläasteella tuli kirjattua hirveästi insideläppiä vihkoihin, joita tuoltakin löytyy.

Pöydän toisella puolella on ihana rakkauteni, Ibanezin rg350 valkoisena. ♥ Ihanan ohut kaula ja kielet matalalla, paaaljon helpompi soittaa tällä kuin tuolla toisella.



Pöytä. Toisesta päästä löytyy mun meikkauspiste, keskellä on vähän kaikkea. Toisessa päädyssä taas on tietokone lisänäyttöineen. Peilin edessä olevassa korissa on mun maalaus- ja piirustustarvikkeita. Tykkään kovasti mun pöydästä, rakastan sisustuksessa kaikkea vanhojen purjelaivojen tyylisiä juttuja, joita tossa pöydällä näkyykin.


Oih nää hyllyt on täyttä rakkautta, kuten mainitsin tykkään yli kaiken tälläsestä purjelaiva- ja merirosvotavarasta. Ei varmaan myöskään jää epäselväksi et Pirates of the Caribbean kuuluu suosikkileffoihin? ;)


Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä mun "julisteseinä", joka sijaitsee tossa Viuhtin häkin yläpuolella.. Joskus vuosi sitten kun vaihdettiin veljen kanssa huoneita, päätin etten vuoraa mun seiniä julisteilla. Sen sijaan laitoin vain yhden Jon Bon Jovin julisteen, jonka ympärille tulostin pienempiä kuvia mun suosikkibändeistä. Tässä ei tietenkään ole kaikkia mun suosikkeja, koska osasta ei vaan löytynyt hyviä kuvia. Tykkään tästä tosi paljon vaikka näin itse sanonkin, tää vaan näyttää mun mielestä kivalta.

Että sellainen huone.

Muuten hei pari sanaa edelliseen postaukseen liittyen. Ei mun elämän suurimpia asioita ole oikeasti joku Kaisaniemen metroaseman nimen muutos, kyse oli tän hetken vitutuksista. Pitäiskö mun eka valittaa Afrikan lapsista ja homojen syrjinnästä sun muista vakavista asioista, ennen kuin saan valittaa turhista jutuista? Eiks ois aika mainstream jos kaikki valittais samoista asioista? Lisäsin tonne sivuun lyhyen esittelyn ja tekstin jonka toivon muistavan tämän:

Älkää ottako kaikkia mun juttuja liian vakavasti.

 Kiitos.

25 comments :

  1. SUL ON KRISTALLITÄHTI OMANA MITÄ VITTUA?!!?? SE ON YKS MUN LEMPPAREISTA JA *capslock pois* himoitsin sitä (enkuks) kun kävin Fantasiapeleissä eilen mut en viittiny ostaa kahta pokkaria :I (näitkin jo eilen sen toisen minkä sit ostin :'D) Must ärh SW-kirjat on niin ihanan koukuttavia. Ja toi toinen (en musita nimeä, saatto liittyä aavikkoon jotenki), muistan siitä aina vaan sen et Leia päätyy valomiekkailee huttia vastaan. Ja sitä edeltävässä kirjassa oli huttien kylpylä

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa joo hei en ees muistanu sanoo vaik puhuit siit just. :D En oo itseasias jaksanu lukee tota loppuun, oon vaa nii huono kirjojen kanssa. :D HUTTIEN KYLPYLÄ XDDDD ei juma saa olla aika iso allas et Jabba mahtuu XDDD

      Delete
  2. Aivan ihana huone!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Anonymous30/4/14 14:17

    Tosi kiva postaus, hieno huone!! Hienoa nähdä että se värikkyys ja kasarijutut ei ole kokonaan kadonnut susta! :) Niin monesta entisestä rokkarista kun on tullut sellasia taviksia ja ns. "bohotyttöjä", tai miks niitä nyt sanotaan, no sellasia tyttömäisiä tyttöjä kuitenkin. Muuten, minkä kaikkien bändien levyjä sulla on tossa kirjaston levyjen kasassa? Ihania nuo meriaiheiset jutut! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Haha juu ei, kuten oon aiemminkin sanonut niin rokkia kuuntelen edelleen ja sillai. :) Boho-tyyli meinaa sellasta boheemia ja vähän hippityyliä. :D Siinä kasassa on päällimäisenä Bon Jovin These Days ja joku Bonnie Tylerin kokoelmalevy. Loput on Led Zeppeliniä ja lisäks tossa alla on pari jotai mun omaa. :)

      Delete
    2. Mun täytyy kommentoida koska Led Zeppelin mainittu haha :D Ootko koskaan kuunnellu sellasta bändiä kun Rival Sons? Suosittelen, etenkin jos tykkäät Zeppelinistä. Samaa fiilistä mut ei tosiaankaan mikään kopio. :) https://www.youtube.com/watch?v=CyKk-cF7dgI

      Mut hei tosi kiva huone, tykkään erityisesti noista merirosvo-/laivakamoista! :)

      Delete
    3. Haha :D Juu pitää joskus tsekkaa ku saan itteni totutettua eka led zeppeliniin. :D

      Mut kiitos, ne on munki suosikkeja! :)

      Delete
  4. Anonymous30/4/14 17:07

    Joo just tota mä tarkotin, että tosi monesta entisestä rokkarista on tullu sellasii hippejä/hippityylisiä ja sellasia. Kyllä niitä kasarirokkareitakin varmasti vielä on, mutta olen huomannut tuon just blogimaailmassa. Sun blogi on kyllä siitäkin hyvä, että et kirjoita silleen tekotaiteellisesti randomeja lauseita toisensa jälkeen (niinkun valitettavan monet nykyään tekee, tiedä häntä kuka senkin paskan aloittanut) , sit pari kuvaa ja se on siinä, en tiedä ymmärsitkö mitä tarkotin, mut siis esim. "Leuto tuuli hiuksissa. Michaelilta saatu kirje taskussa. Edessä kuppi höyryävää vihreää teetä ja päässä sekaisia ajatuksia. Ne hetket, kun tuntee olevansa elossa. Kun kävelee yöllä yksin keskellä tietä. Kun on kavereiden kanssa ihan tosi sekaisin. Uskokaa unelmiinne. Moi ootte upeita." Okei, ehkä hiukan kärjistetty mutta kuitenkin. Lisäksi monesti tuohon tapaan kirjoittavat kuuntelee yleensä niitä kaikkein tunnetuimpia bändejä, ainakin mitä blogeja oon lukenut. Surullista silleen että niin harva etsii aktiivisesti bändejä lisää kuunneltavaksi, mutta huvinsa kullakin. Tarvinnee varmaan kohta liittyä jonnekin internetin kasarisaitille... :D Loppupeleissä harvassa blogissa on juttua myös niistä ei-niin-tunnetuista bändeistä... :/ Tykkään kyllä myös kaverisi Juulin blogista! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo ymmärrän tosi hyvin mitä meinaat! Samat jutut muaki ärsyttää. :D Just toi tekotaiteellinen shaiba, se on paris blogis ihan okei mut muissa se saa silmät vuotaa verta. Mut haha, pitäsköhän mun tehä joskus joku musiikkipostaus koska ne kasaribändit mitä kuuntelen on aika underground et kaikki mun frenditkää tiiä niist. :D Ja olin just sanoos et kantsii tsekkaa Juulin blogi! Ja hei toivottavasti viihdyt täälläkin vaikkei mun blogi enää niin rock olekaan. :D

      Delete
    2. EN KESTÄ!!! Tota oon miettiny jo varmaan ainakin puol vuotta hahaha :D:DD Niin hyvä esimerkki tosta kirjottamistyylistä!

      Delete
  5. Anonymous30/4/14 17:42

    Viihdyn toki, ja teeppä vaa! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous30/4/14 20:44

    Aii ootte vaihtanu huoneita veljes kanssa, mietinkin jo että missä sun ihana vanha huone! mutta ei tääkään huono oo :D kiva postaus ja led zeppelin <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha joo ollaan vaihettu joskus vuos sitten, se vanha oli kyl tunnelmallinen mut tosi hämärä ja synkkä. Tää uusi on ihanan valoisa ja tilava. :) Ja kiitos!

      Delete
  7. Anonymous1/5/14 19:50

    Pitääks totutella led zeppeliniin et on tarpeeks boho

    ReplyDelete
    Replies
    1. XDdd ihan vaan yleissivistyksen takia, oon laajentanut mun musiikkimakua moneen eri suuntaan, en vaan led zeppeliniin. Sillä et mä olen luonteeltani semi boheemi ei oo mitään tekemistä musiikkimaun kanssa. :D

      Delete
  8. "Julisteseinä" on paras! Kivoja miehiä.Pitkiä hiuksia. Nam <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii tykkään itekkin kovasti! Pitkähiuksiset miehet <3

      Delete
  9. Kuinka iso toi huone on?? Näyttää ihan valtavalta! Mun huone on varmaan yhden sun huoneen nurkan.kokoinen! Ihana huone ja lakanat<3 ja täälläki on kauhee pehmolelukokoelma, tosin varastossa suurinosa.

    www.littleblackstarjenni.blogspot.fi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On tää aika iso. :D Jollai on salee tän kokonen asunto, en nyt muista neliömäärää mut kuitenkin. Ja hei kiitos! Pehmolelut on ihania <3

      Delete
  10. Anonymous8/5/14 15:11

    Ei vittu sulla on noita sulttaanitiikereitä!!! :'D sisko sai semmosen joululahjaks joskus -99 ja se lelu on nyt iha riekaleina kosla joutui koiruuden rakkauden uhriksi. Ahaha niin random nähä noita jossain blogissa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei hitto. :D Mä sain ton pienimmän vuonna -96 ja loput vissiin vähän jälkeen. Se on mun ehdoton ykkössuosikki ja kaikista rakkain, nimeltään Pikku-Simba koska katoin just Leijonakuningasta kun nimesin sen. Noi isommat on sit äiti- ja isä-Simba. :D Mut voi eeei minkä kohtalon Pikku-Simban sukulainen on kokenut! Tosin toikin on niin kulunut et kohta hajoo käsiin. :D

      Delete
    2. Anonymous8/5/14 15:36

      Joo aika pitkään noi vanhat pehmolelut tuppaa säilymää jos ei anna vääriin käsiin. :D Voi luoja miten leveästi hymyilen pikku-simba nimelle. Tuo siskon tais olla iha vaa sulttaanitiikeri.

      Delete
    3. Joo niin säilyy. :D Haha Pikku-Simba on kyl legendaarinen, joskus kun asuttiin kerrostalossa aina unohtelin sen pihalle ja itkin ja sit joku nuorimies toi sen meille. Joskus pudotin sen kans kun olin mutsin kyydissä pyörän sellases istuimessa, viel alamäessä. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley