Monday, April 21, 2014

K E S Ä


Vaikka on vasta huhtikuu, mä kehtaan väittää kesän alkaneeksi. Tottakai ilmat voi tästä vähän viilentyä, eikä puissa ole lehtiä. Silti se fiilis mikä tän viikonlopun ajan on virrannut mun suonissani, ei ole mitään muuta kuin se kaikkien tuntema kesäfiilis. Uskon että tähän voi aika moni samaistua.

Tätä hyvää säätä ei voinut pukeutumisen osalta missään nimessä heittää hukkaan, oon odottanut niin kauan että milloin pääsen käyttämään kaikkia kivoja vaatteita. Päälle laitoin jo aikaisemmin näkyneen mekon, sekä mun talvella hankkimani täydellisen farkkutakin! En käsitä miten toissakesänä kuljin koko kesän farkuissa ja bootseissa. Lisäksi mulla oli aina joku rotsi mukana. Toisaalta jos oikein muistelen, se kesä taisi olla hieman viileämpi. Mut silti. Joskus viime syksynä totutin itseni aiemmin vihaamiini ohuisiin sukkahousuihin, jonka ansiosta ei tarvitse odottaa helteitä hameita käyttääkseen.


Yksi hyvä puoli Nurmijärvestä: täällä on kesäisin aika nättiä. Paljon puita ja lintujen laulua. Autojen ääniä ei juurikaan kuulu ja meno on tosi rauhallista. Vaikka mä silti asuisin tuhat kertaa mieluummin kaupungissa ja vaikka rakastankin sitä kaupunkien ihmispaljoutta, on tälläisessä rauhallisuudessakin puolensa.


Muistan kun joskus helmikuussa (?) olin Juulilla Kouvolassa, ja se näytti mulle tän biisin ja bändin. Kelasin sillon et jee mikä kesäbiisi ja et perkele koht on kesä, vaikka oli tosiaan vasta helmikuu. Muistan myös kuinka minä Juulin tarakalla matkustettiin yöllä läpi pimeän Kouvolan. Olo oli niin kuolematon ja vapaa.

Nyt sitten kun oikeasti kesä on jo ihan ovella, mä kuuntelen tätä taas ja heittäydyn siihen ihanaan vapauden fiilikseen, joka mut valtasi silloin yöllä. Ei sillä, että mä samaistuisin näihin sanoihin, ei mulla ole ollut sydänsuruja pitkään aikaan. Enemmänkin se fiilis, että on kiva olo minkä tuntee koko päivän. Nauttikaa hyvästä musiikista.



P.S. Liityin uudestaan Fashiolistaan, löydyn edelleen nimimerkillä Hhheidis vaikka käyttäjä onkin uusi.


6 comments :

  1. uu kiva blogi sulla, liityin lukijaks! jos saan esittää parannusehdotuksen, nii toi tausta ois kivempi jos se pysyis paikallaan you know.:D itellä on samantyyppinen tausta niin se sattuu silmään ainaki itellä jos se viuhtoo mukana. nyt oli hyvin sekava kommentti mutta joo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Joo hei kiitti kun sanoit, tiedän mitä tarkotat. :D Aattelen ite ain et paikallaa pysyvä on kivempi mut en tiiä miksen oo tajunnu laittaa tota, oon jotenki alitajuisesti kelannu et ei toi oo sellanen vierivä. :D

      Delete
  2. Oi, miten kiva asu! <3 Tuo farkkujuttu sopii täydellisesti tuon mekon päälle. Tykkäilen kovasti! <3

    Milla / millamainen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos paljon! Mä hankin ton takin tosiaan joskus talvella ja oon odottanut ihan sikana sen käyttämistä, se vaan on niin täydellinen! ♥

      Delete
  3. Voi apua mulla tuli nii hyvä mieli kans ku kelailin sitä iltaa! :)

    ReplyDelete
  4. Kesäl uusiks? ;) Voidaa ajella kans Nurmijärvihoodseil jos Kouvostos ei satu sellast tilaisuutta. :D

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley