Thursday, April 3, 2014

Oikeasti kulmakarvani olivat samankokoiset.


Huh miten aika menee nopeasti! Luulisi asian olevan päinvastoin, nytkun vain sairaslomailen kotona. Sain muuten kivan homman, käyn tänään alkaen sunnuntaihin asti kahdesti päivässä ruokkimassa ja päästämässä ulos kaverini koirat. Matkaa on joku reilu kilometri suuntaansa, eli saan hyvin myös liikuntaa samalla. Mä kun en millään jaksaisi raahta takapuoltani pelkästään kävelylle, näiden 11 Nurmijärvellä asumani vuoden aikana ovat kaikki tiet jo aikalailla tutun tylsiä. Mitä, onko siitä oikeasti jo noin kauan kun pieni eskari-ikäinen Heidi muutti perheensä kanssa Malminkartanosta pönde-Nurmijärvelle? Aika tosiaan kuluu nopeasti. Se on pelottavaa miten lyhyt aika ihmiselämä onkaan. Hullua kelata, että kahden vuoden päästä mä olen lähempänä neljääkymppiä, kuin omaa syntymääni.

Mittarissa tosiaan komeilee 18 vuoden ikä, vaikka oloni on ajoittain hyvinkin lapsellinen. Toisaalta, onko sitä pakko tylsäksi aikuiseksi ikinä kasvaakaan? Tottakai mä toivon että musta kasvaa vielä fiksumpi, mutta sellasta tietynlaista lapsenomaista innostuneisuutta en ikinä tahdo menettää. :D




Ihastelkaa erikokoisilta näyttäviä kulmakarvojani. Dafuq ne oli oikeasti ihan symmetriset. :D Sotkuinen pöytä kuvastaa myös hyvin boheemia luonnettani sekä antaa myös vinkkiä miksi en ole tehnyt huonepostausta. Mä en vaan ikinä (okei ehkä kerran vuodessa) jaksa siivota tätä niin siistiksi että kehtaisin ottaa kuvia. Mulla on tässä nyt kuitenkin päivisin aikaa, että voisin ehkä yrittää. Mun kun pitäisi käydä vaatekaappiakin läpi ja järjestellä jotain tavaroita. Oon vaan liian laiska moiseen. :D

Blogikirppistä varten koitan saada kuvat otettua tällä viikolla, mutta avaaminen saattaa mennä ensi  viikkoon. Ilmoitan kuitenkin etukäteen mihin aikaan kirppis aukeaa! Pysykää siis kuulolla.

P.S. Miksiiii rahat ei voi siirtyä heti PayPaliin? Toisaalta ihan hyvä niin saa parin päivän harkinta-ajan, muuten eBay olisi jo varmaan syönyt mun vasta saamani kuukausirahan kokonaan. :D


8 comments :

  1. Anonymous3/4/14 14:01

    Miks sairaslomalla olet? :s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tälleen yksinkertasesti en vaan tällä hetkellä jaksa koulua. Ei mitään vakavaa. :)

      Delete
  2. Anonymous3/4/14 19:44

    18 v. ei todellakaan ole vielä aikuinen :D ei tarvitse ees yrittää olla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enhän mä niin sanonutkaan. :Ddd Mutta joo, samaa mieltä olen kanssasi. Aikuinen ehtii olla niin monta vuotta, et mikä kiire vielä on vaikka lain mukaan jo olisi. Mä ainakin pysyn just niin lapsellisena just niin pitkään kuin haluan. :D

      Delete
  3. Anonymous10/4/14 16:02

    oh sweetie you're so beautiful!<3

    ReplyDelete
  4. tee huonepostaus jooko, sulla on ihana huone c: näyttää muuttuneen sitten viime postauksen, joten aihettakin voisi olla. ymmärrän että ahistaa julkasta kuvia sotkusesta huoneesta, mutta itteeni se ei ainakaan haittaa :D täytyyhän talossa jotain elonmerkkejäkin olla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo teen! Oon tässä siivonnutkin tän ihan huippukuntoon (ainakin mun luokituksella), kani muuttaa tänne huomenna tai ylihuomenna, joten sen jälkeen kuvailen ja postaan! :) Ja tosiaan oon vaihtanut huonetta sitten aiemman blogin huonepostauksen. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley