Friday, April 25, 2014

oui mon chérie





Eilen seikkailin Ogelihoodseilla Liinan kanssa, kuvailtiin ja muokattiin Liinan blogin ulkoasua ja tehtiin sille headeri (miks kaikki kutsuu sitä banneriksi?). Tsekatkaa Liinan blogi klikkaamalla kuvaa! Uutta tekstiä kuulemma tulossa pian. :)

Se on hauskaa kun ollaan molemmat "ex-rokkareita", niin miten meidän tyylisuuntaus on mennyt semi samaan suuntaan. Yksikin päivä kun keskusteltiin, niin sattumalta oltiin molemmat hankkimassa pitsitoppia ja kukkapantaa kesäksi. Mä olen ollut hieman hukassa mun tyylini kanssa sen jälkeen kun "lopetin" ton rock-tyylisen pukeutumisen. Tai pitäisi ehkä sanoa, että sen jälkeen kun se jäi, en mä sitä tarkotuksella lopettanut. Nyt kuitenkin on paljon helpompaa kun on joku kenen kanssa voi jakaa kokemuksia ja vaateideoita.


Sain vihdoin tänne tehtyä faviconin, eli tuon pienen kuvan selaimen yläreunassa. Mulla ei aiemmin vain ollut oikein mitään ideaa, kunnes nyt päädyin tuohon lintuun. Oon kelannut ottaa joskus sellasen varpus/pääskytatskan, koska se kuvastaa mulle vapautta. Ja vapaus on mulle yksi tärkeimpiä asioita elämässä. Mä vihaan sääntöjä, vaikka okei ymmärrän että niitä on pakko olla, koska kaikille ei ole itsestäänselvää että esimerkiksi toisilta ei varasteta. Jos joku sääntö taistelee mun henkilökohtaista näkemystä vastaan, niin todennäköisesti en noudata sitä sitä. Miksen kävelisi punaisia päin, jos autoja ei tule? Nurmijärvellä tämä on tosi yleistä, autoja ei näy missään mutta kävelijöiden valo on punainen. Miksi en ylästeaikoina olisi mennyt välitunnilla kauppaan kun en aamulla ehtinyt ostaa eväitä? Siitä tuskin kukaan olisi nauttinut jos olisin ollut äkäinen ja vatsani olisi päästellyt valaiden soidinääniä. Nykyään ei mulla onneksi ole juurikaan ongelmia sääntöjen kanssa, koska kotona niitä ei mulla oikein ole ja lukiossakin on aika vapaata.

Mä en tiedä miksi mut mun sisällä asuu pieni rebel joka tahtoo aina välillä tulla esiin, nimittäin jos joku käskee mua tekemään jotain niin ei, en teet tai teen tosi huonosti ja hitaasti. Sen sijaan jos joku pyytää tekemään jotain, teen sen yleensä oikein mielelläni. Okei okei toki tääkin riippuu asiasta mut. Esimerkiksi eräs mun frendi sanoi oikein tiukasti ettei tykkää että edes harvoin kännissä poltan, niin kuten arvata saattaa tästähän lähti sit entistä kovempi kännipolttaminen vähäksi aikaa. Nyt kun en juo, en myöskään polttele. Muutenkin se oli tosi harvinainen tapa, enkä tykkää tupakoinnista yhtään muuten.

Tiedän, että elämä olisi helpompaa jos kulkisi vain sokeana joukossa, eikä ikinä kyseenalaistaisi mitään tai ajattelisi omilla aivoillaan. Mutku ei vaan pysty. :D

P.S. Ehkä maailman oudoin fiilis vähään aikaan, hassua jakaa huone toisen elävän olennon kanssa. En ole vielä ihan sisäistänyt et joo tosiaan Viuhti on tossa vieressä 24/7. :D
P.S. 2. Anteeksi tekotaiteellinen shaibaotsikko, mutmut luovuussuoni tukossa ja paidan teksti nyt sattu sit päätymään tohon.


2 comments :

  1. Tosi kiva asu, tykkään varsinki noista aurinkolaseista ja nahkatakista :)

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley