Friday, April 11, 2014

Saatanallinen haaste 666

Sain Mikolta (Lumikko Avaruudessa) haasteen, eli kuten kaikki arvaavatkin kerron itsestäni 11 faktaa ja vastaan 11 hänen esittämään kysymykseen. :)

1. Joskus reilu viikko sitten kun innostuin tekoripsistä, päädyin etsimään niitä eBaysta. Tämä johti siihen, että innostuin koko sivustosta ihan liikaa ja tilasin ihan saatanasti kaikkea. Heihei rahat. No mut mulla onkin toinen joulu tän kuun lopussa!

2. Myyn blogikirppiksellä siksi tosi halvalla, koska mun mielestä kirppiksen idea ei ole "tehdä bisnestä" ja mä olen noi jutut ostanut itsekin edullisesti. :)

3. Sain Kaislalta Lontoosta ihan hiton coolin Batman paidan ja housut. Oikeasti tämä on kai tarkoitettu yöpuvuksi, mutta ajattelin kyllä käyttää tota paitaa muutenkin. :D Lisäksi noi pökät on senverran paksua materiaalia ja muutenkin sen malliset, et jos lähen lenkille nii puen noi tuhat kertaa mieluummin jalkaan kuin normi mustat kollarit.






4. Haluaisin jo nyt saada pienen rusketuksen. Mua huvittais testata solariumia (joojoo tiedän riskit mut ei siihen nyt kertaan kuole) mut ei oo tällä hetkellä rahaa. Sensijaan itseruskettava löytyisi, jolla tosin saa semi luonnollisen rusketuksen (todiste), mutta sitä pitää olla lisäämässä n. joka kolmas päivä. Ehkä sorrun kuitenkin jälkimmäiseen vaihtoehtoon ja menen solariumiin sitten kun on rahaa.

5. Katsoin toissayönä elokuvan nimeltä Virgin Territory. Koska Hayden Christensen. Sillai kriittisesti ajatellen itse elokuva ei ollut kummoinen, mut itse tykkäsin koska Hayden on ehkä söpöin ikinä. Meinasin myös nauraa itseni kuoliaaksi useammassakin kohdassa, esimerkiksi silloin kun Haydenin hahmo meni nunnaluostariin ja esitti kuuromykkää ja kaikki nunnat kävi ihan kuumana siihen. :Dd

"Pitäisikö meidän riisua hänen vaatteensa jotta näemme onko luita murtunut?"


6. Mun silmät itkee verta aina kun nään et joku kirjottaa "pitsa". Ei, ei, ei. Se on "pizza". Kerran mun joku frendi ilmaisi asian hyvin ja sanoi, että pitsa kuulostaa joltain kämäseltä saarioisten roiskeläpältä, kun taas pizza sellaselta kunnolliselta ja aidolta pizzalta. :D

7. En aina ajattele ihan loppuun mitä aion sanoa. Päästelen välillä suustani sammakoita ja lisäksi myös kirjoitan joskus asian ihan eri lailla, kuin mitä tarkoitin. Jos siis joskus luettu jonkun mun tekstin ja siinä on joku tyhmä lause tai sellanen mistä vedätte jääpuikon anaaliinne, suosittelen miettimään uudestaan mitä olen mahtanut tarkoittaa. En mä tarkotuksella halua ketään loukata. :)

8. Mulla jää soimaan päähän tosi helposti ja pahasti monet mainokset ja laulut. Sitten ärsytän kanssaihmisiä laulelemalla esimerkiksi: "Tidittiditti Tiimari", "Vivus Vivus Vivus, Vivus hiphurraa. Vivus Vivus Vivus, lainan tänään saat!", "You are the most beautiful dog, they call you Jabba the Hutt, for a reason".



9. Mulla on tapana pilata jokainen romanttinen kohtaus elokuvissa sanomalla "pus pus niks naks, maksu ekaks" just tyyliin kun tyypit on pussaamassa. Tämän tavan olen oppinut faijaltani. :D

8. Heitetään Kaislan kanssa kaikkea eeppistä saatanaläppää. Satan666 on meidän vakiosanastoa ja usein myös kiroamme milloin ketäkin seitanin nimeen pahalla silmällä /,,/. Puhummu myös kuinka uhraamme vuohia ja käytämme neitsyverta rituaaleissamme. P.S. Älkää vetäkö tästä kukaan hiekkaa pimppiinne. 

9. Mun mielestä on hirveen ristiriitasta kun tyypit vastustaa eläinrääkkäystä mut syö silti tehotuotettua lihaa. Meinaan et, jos on joku uutinen jossa kerrotaan kuinka joku tyyppi on vaikka pitänyt koiraa huonoissa oloissa nii kaikki on sillai "Vittu saunan taakse tollaset idiootit!!!!!" "Miten joku voi satuttaa pientä eläinparkaa?". Mut silti, tyypit syö ihan sydämettömästi ilman minkäänlaisia omantunnontuskia paskoissa oloissa kasvatettujen eläinten lihaa. Fuck logic.

10. Haluaisin kovasti nähdä elokuvan Factory Girl koska Hayden Christensen. Ja sain joskus kommentin kuinka musta tuli mieleen Edie Sedgwick ja koska toi leffa kertoo kyseisestä naisesta ja muutenkin.

11. Tykkään hassuista aurinkolaseista.







Mikon kysymykset:

1. Jos smurffi huutaa metsässä, mutta kukaan ei kuule sitä - itkeekö se silti?

- Joo itkee. Koska sillon kun kukaan ei kuule niin on kiva itkeä kun voi itkeä just niin hysteerisesti kun haluaa ja päästää kaiken paskan ulos. Sillon jos joku kuulee niin pitää itkeä hiljaa ja se ei ole yhtä puhdistavaa.

2. Jos sulla olisi käytössä kaikki maailman raaka-aineet. Millaisen drinkin tekisin itsellesi?

- Long island iced tea:n koska oon kuullut vaan legendoja kuinka se on maailman paras drinkki, mutten ole vielä maistanut sitä.

3. Tunteeko kalat rakkautta?

- Joo ainaki Nemoa Etsimässä -leffassa.

4. Millainen on sinun tämän hetken look?

Aiemmin esitellyt Batman-housut ja joku randon toppi. Mielenkiintoista.

5. Kuinka kasvissyöjä olet 0%-100%?

Riippuu päivästä. Toisina päivinä vedän jäätävät pimppiraget kuinka leipäni on ollut samalla lautasella kinkkuleivän kanssa ja pelkään kinkun osuneen mun leipään ja täten saastuttaneen sen, toisina päivinä olen villi ja saatan syödäkin hieman esimerkiksi kanaa. Mut en mä yleisesti ole hirveä bitch tän kanssa, mulle on iha fine et mutsi käytti jotain savuporosulatejuustoa kasvissosekeitossa, koska siinä ei oikeasti ole lihaa tyyliin yhtään. Legendaarinen Pirkan kermapasta käy myös vaikka sisältääkin ehkä kolme parin millin kokoista pekonikuutiota, joiden syömistä ei edes huomaa. Syön myös vaihtelevasti kalaa, maitotuotteet ja kananmunat menee myös. Prosentuaalisesti en osaa arvioida koska mun täytyisi ensin määrittää mikä on 100% kasvissyöjä ja mikä 0%.

6. Mikä on toinen nimesi ja pidätkö siitä?

- Johanna. Pidän, sopii hyvin mun koko nimeen.

7. Suomen kielen kaunein sana?

- Le fuuuuuuuu vihaan tälläsiä kysymyksiä. En osaa sanoa. Joku millä on kaunis tai muuten vain tärkeä merkitys ja sen sanan luoma ajatus on "kaunis".

8. Haluatko tatuointeja joskus?

- Kysytkin vielä. :D Totta hitossa.

9. Lempi urheilulajisi?

- Pyöräily kai.

10. Lempi lastenleffasi?

- PAAVO PESUSIENI!!! Okei se on kyl sarja mut. Skidinä mun suosikkeja oli Prinsessa Ruusunen ja Anastasia.

11. Miksi se on hyvä, parempi paras eikä paras, parempi, parhain?

- Jaa-a. Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja lopuille ei kerrota.

En taaskaan perinteisesti haasta ketään, koska täl kertaa mun mielikuvitus ei riitä kysymyksien keksimiseen.



6 comments :

  1. Anonymous11/4/14 21:53

    Sun pitäs hommaa ask.fm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla itseasiassa on! Linkki löytyy sivupalkista mut nimimerkillä Hhheidis löydyn. :)

      Delete
  2. ei hitto mä oon katellu just tollasia batman leggingsejä ja paitaa hooämmästä yökkäriks xd

    tykkään muuten tosi paljon tästä sun ulkoasusta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi on kyl just ihanat!! Frendi osti mulle noi housut viel isommassa koossa, joten nää on mulle sellaset sopivan löysät et kehtaa käyttää lähikauppareissullakin kun ei ihan pervsvakoon mee. :D Ja kiitos!

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley