Saturday, May 24, 2014

♥♥♥



 Tämän hetken rakkaudet:


Mun lempiruoka parsakaali. ♥ Kukkakaali myös, mut tuoreesta tehtynä parsakaali vie voiton! Kyseisen ruuan terveellisyys vain katoaa siinä kun tyyliin uitan noi suolassa. :D

Vanhemmat kävi taas Virossa ja sain lavan kokis zeroa. Oon taivaassa. Ne ketä ei ole ikinä saaneet lavallista zeroa ei tiedä mitä tosirakkaus on. No ei sentään.

Uusi pitsitoppi ja Pirates of the Caribbean -kaulakoru, jolla oli hintaa vain 60 senttiä. Topista näkyy vähän rintsikat läpi mut who cares, nyt on kesä niin ei se ole niin vakavaa.



Viime vikko meni aikalailla Stadissa majaillessa. Oli oikein kivaa. Mä oon ollut viimeaikoina paljon paljon pirteämpi, oon esimerkiksi täysin oma-aloitteisesti ihan vain huvin vuoksi siivonnut, tiskannut tai muuta vastaavaa. Huomennakin lähden aamupäivästä auttamaan faijaa palstalla ja sen jälkeen ajattelin siivota oman huoneeni ihan kunnolla. Sit on ihana ottaa rennosti. :)

Tänään näin Kaislaa, lainasin sen plehoja kun mentiin omenapuun juurelle kuvailemaan (varo varastan noi sult joskus hehe). Tosi nättiä miten omenapuut on nyt kukassa, tykkään kukista kovasti! Joskus jos mulla on oma piha, istutan sinne oikein paljon kukkia ja muita nättejä kasveja.

Oon katsonut nyt koko ekan kauden Breaking Badia parissa päivässä, on muuten hyvä sarja! Vaikka olin kuullut siitä kehuja, en silti ollut aiemmin jaksanut innostua kummemmin. Ekan jakson jälkeen olin kuitenkin jo ihan koukussa, kannattaa antaa sille mahdollisuus! :D



22 comments :

  1. Millä ohjelmalla teit tuon bannerin? :)
    Ja tosi kiva blogi sulla! Liityin lukijaksi :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gimpillä. :D Ja oi kiitos paljon! :3

      Delete
  2. herranjestas, mun täytyy myös nappaa kokis zerot kun joskus pääsen viroon :-D pystyn meinaa vaan kuvittelee ton tunteen !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha joo kantsii, etenki ku en juo alkoholia niin toi on vähän niinku mun korvike. :D

      Delete
  3. Ihana asu ja sun blogi on muutenkin tosi kiva :)

    ReplyDelete
  4. Toi toppi on niin ihana. Oon yrittänyt etsiä samanlaista ties kuinka kauan!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi kiitos olen samaa mieltä. :) Toi on eBaysta, löytyy useemmilta myyjiltä ja noita on useampia erilaisia!

      Delete
  5. sun blogis oli aivan liian ihana, liityin lukijaksi ;3

    ReplyDelete
  6. ihana toi pitsitoppi ♥ mistä se ja toi huikee koru on ostettu? haluun kans! oon tietyin väliajoin käyny kurkkimassa sun blogia ja ehkä mä nyt vihdoin osaan klikkaa itteni lukijaks :-)
    http://aplacewhereichoose.blogspot.fi/ saa käydä kurkkaamassa jos haluaa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ♥ Ebaysta molemmat! Haulla pitäs löytyä helposti. :) Ja hei kiitos, käyn kurkkaamassa!

      Delete
  7. Sulla on aivan ihana tyyli ja tällä blogilla tosi kiva ulkoasu! :)

    ReplyDelete
  8. pitäs varmaa sitä breaking badiaki kattoo kun kaikki kehuu. kiva postingi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannattaa ehdottomoasti! Joissakin sarjoissa kestää jonkin aikaa päästä sisälle, mutta toi koukutti heti ekasta jaksosta lähtien! Ja kiitos. :)

      Delete
  9. Oon kyllä sanonu tän, mutta rakastan sun tyyliä ;3 Ihana asu ja mä haluan ton korun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos :3 Toi koru makso tosiaan vaan jotai 60 senttiä et siitä vaan tilaamaan. :D

      Delete
  10. ekaks; mä vaa rakastan sun blogias (ja sua näin blogin kautta, sun tyyliäs) ♥:D toiseks; ihmettelen suuresti etten oo suhun joskus törmänny ku oon asunu 2vuotta stadis ja vajaa 2 vuotta nurmijärvellä :D Jos olisin törmänny olisin kyl varmasti keksiny keinoni et olisin voinu tutustuu suhun, vaikutat super mahtavalt persoonalt näin ainakin blogin välityksellä :) Mut siis piti vaan kertoa tällänen ilmotusluotonen asia :')

    http://se-x-factory.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apua hei kiitos paljon! ♥ Haha hassua ettei olla törmätty, nurmijärvi on kuitenkin niin pieni paikka. :D Ja haha kiva kuulla, mietin usein just millasen kuvan musta mahtaa saada. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley