Sunday, May 18, 2014

Metsähippeilyä

Eilen oli ihan mahtava kesäsää! Meno taitaa tälläsena jatkua vielä pari päivää, arvatkaa olenko innoissani. Aivan ihana tunne kun ei tarvitse pukea sukkahousuja hameen kanssa.

Näistä kuvista saan kiittää hovikuvaajaani Kaislaa, jonka pakotin eilen mun kanssa metsään. Okei okei se tuli oikeasti ihan mielellään. Mulla oli ehkä vähän huono kenkävalinta kun jouduttiin ensin rämpimään mudan ja kaiken mahdollisen läpi. Oli paikat vähän muuttuneet siitä kun joskus skidinä samoissa metsissä seikkailin.

Ebay toimitti mulle tuon aivan ihanan wnb-ponchon. Hinta oli muistaakseni jotain kuuden euron luokkaa, ei paha. Ei tarvitse kahdesti arvata mikä on mun uusi suosikkivaate hihih.



Oon tässä viimeaikoina soitellut paljon skebaa Mikon luona ja haha eihän sitä meinaa jaksaa enää himassa treenata. Multa kun löytyy vain ihan surkea styrkkari, josta ei saa mitenkään hyvää soundia aikaseks kun taas Mikolta  löytyy pedaaleita useampi kappale. Oon tässä siksi kelaillut et pitäis ehkä hankkia joku delay-pedaali, koska sillä sais kivan soundin aikaseks. Mun styrkkaristakin kyllä löytyy joku delay-asetus, mutta se on ihan kuraa, soundi ku jossai vanhassa kasettinauhurissa.

Mikolla oon testaillut Boss DD-7 Delay -pedaalia, josta saa kyllä tosi kivan soundin aikaseks ja säätövaraa löytyy ihan pelleilyyn asti. Mut toisaalta se löytyy tyyliin kaikilta, ja haluaisin jotain erilaista. Mitä nyt oon netistä lueskellut, niin MXR Carbon Copy olisi ilmeisesti myös hyvä vaihtoehto. Kyseinen pedaali on myös aika nätin näköinen, vaikkei se valintakriteeri olekaan. Jossain vaiheessa jos päätän delay-pedaalin hankkia, otan ehdottomasti jonkun näistä asioista enemmän tietävän mukaan testaamaan.


Tänään chillailtiin Mikon ja sen frendien kanssa Munkassa. Käytiin meren rannalla kahlaamassa, kylmää oli hyhhyh. Lisäksi pelkäsin ihan hitosti et joku kotilo tai iilimato tulee esiin jostain kiven välistä. Tykkään uimisesta ja vedestä kovasti, mut pelkään aika et joku Kraken limaisine lonkeroineen tulee vastaan.

Vietettiin ulkona aika monta tuntia koska sää oli niin ihana. Kuvia napsittiin myös aika paljon, mut ne saan sitten joskus. Mitä nyt kameran näytöltä kateltiin niin aika hienoja otoksia oli, postailen niitä sitten kunhan saan kuvat käsiini.


Oon nyt ihan kesäfiiliksissä, mut haha salee tää sää tästä taas pian kylmenee. Oli kyllä oikein kiva päivä, jonka kruunaa se että menen tästä nyt katsomaan Supernaturalia!


12 comments :

  1. Joo pedaaliurheilu on mun lemppari! (huomaa sarkasmi) Haha, no joo, pakko oli tulla sanoo et mul on Bossin chorus-pedaali josta saa mukavasti depthii mikä (mun mielestä) kuulostaa semisti delayltä. Pitäs vaa hommaa oikee pedaalilauta munki et tulis sitä enemmän käytettyy ja inho välineurheiluu vähenis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedaaliurheilu. XDd Okei hei pitää toiki sit tsekkaa, mut haha onneks mul ei pahemmin oo viel noita et ois tarvetta pedalboardille. :D

      Delete
  2. ihana asu, ja näissä kuvissa on ihan mieletön tunnelma <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Oi kiva kuulla, se oli mun tarkoituskin että tuo ihana tunnelma välittyisi myös kuvien kautta. :)

      Delete
  3. Vidun kukkakruunuhipsterihippikeijukainen :'D
    (Lukeeko tosa topissa "opinion here"? XD)
    Blargh haluisin iteki tollee metsään hyppimään mut kuolisin sinne kuitenki koska ihana allerginen nuha. Olin niiku se tyyppi siinä sen nenäsuihkeen mainoksessa millä oli karhupumppu kasvoilla tossa viikonloppuna.
    (Ja tää tuli vastaan: http://makingstarwars.tumblr.com/post/86204877582 )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei. :D Siinä lukee "oui mon chérie", "kyllä rakkaani" tmv suomennettuna. :D
      Voi eei, osta joku sellanen henigtyssuoja ja mee sen kanssa? En oo nähny tota mainosta koska en juurikaan kato telkkaria, mut voi ei koita selvii!
      Hohoo mitäs hauskaa läppää täst jalast keksitää? ;) Btw kauhee kattoa tota kuvaa hyijyi yhyy Anakin.

      Delete
  4. Ihana asu ja kauniita kuvia:3 Varsinki tuo, jossa kurkistat puun takaa!:3

    ReplyDelete
  5. Ihania kuvia! Oot tosi kaunis :)

    ReplyDelete
  6. Ihana ihana asu! Minäkin tahtoo tommosen hameen ja pannan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos! Haha mäkin tykkään, ja koska ebay niin lompakkokin kiittää :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley