Monday, May 5, 2014

The road is long, we carry on, try to have fun in the meantime





Mulla on sellanen tyhmä tapa muistella liikaa vanhoja asioita, välillä jotain ihan mitättömiä juttuja ja ahdistua. Tai kaivata. Mun yksi pahoja tapoja on potea välillä jäätävää kaipausta asioista kohtaa, joita ei edes ikinä ole ollut tai joita en oikeasti edes haluaisi. Kaipaan vaan jotain tiettyä fiilistä joka on johtunut asiasta x, en ite asiaa, mut koska sitä fiilistä ei saa ilman sitä asiaa, on mun pakko kaivata myös sitä. Sen sijaan en hirveästi ajattele tulevaisuutta. Menen vaan. Elämä on kivaa kun ei aina tiedä mihin päätyy. Liian usein mä silti suunnittelen asioita ja asetan niille odotuksia, jotka ei sit aina täytykään.

Vappu oli ja vappu meni. Jee. Mulla oli oikein kiva vappu, miten teillä? Tuli seikkailtua Kaivarissa ja ties missä. Oli kyllä erittäin hauskaa!

Mä olen joskus maininnut siitä, etten juo alkoholia. Ainakin irl kaikki aina kysyy miksen, joten salee teitäkin kiinnostaa.

Mua ahdistaa darrassa ihan saatanasti. Tai ei välttämättä heti seuraavana päivänä, mut sit sitä seuraavana. Mä en koe että alkoholin aiheuttama "nautinto" olisi suurempaa kuin tämä ahdistus, joten en näe kannattavana juoda. Myös mun elämän top 3. "nämä haluan unohtaa" -tapahtumaa ovat sattuneet yllätys yllätys, alkoholin vaikutuksen alaisena. Kaikki vähänkään typerä toiminta sitten vain lisäävät ahdistusta, joten ei kiitos. :D

En mä nyt itseäni absolutistiksi määrittelisi, kyllä mä saatan joskus innostua juomaan tai juoda vain ihan vähän. Tosi harvoin kuitenkin, tai ainakin siihen pyrin. En mä kritisoi muiden juomista, mut ite en vaan halua. Olen luoteeltani kuitenkin seikkailunhaluinen ja villi, et menossa olen mukana ilman alkoholiakin.



Lautantaina näin Liinaa ja käytiin jossain sen frendin pippaloissa Manskun varrella. Oli tosi kivaa tavata uusia ihmisiä, melkeen kaikki kun oli mulle entuudestaan tuntemattomia. Semi aikasin kuitenkin käveltiin Mikolle, jossa tehtiin jotain tofu-pasta-systeemiä ja juteltiin kaikkea. Valvottiin Liinan kanssa kahdestaan koneella semi myöhään ja katottiin tyhmiä videoita, olin ainakin ite niin tollasen insideläppäillan tarpeessa, sai nauraa tyhmille jutuille ja keksiä hyvää läppää.

Kiitos muuten kovasti, teitä on jo 81! Perkele vastahan mä tän joulukuussa alotin, tekstejäkin on vain 46. Olen ihan otettu ja tosi iloinen, jatkakaa samaan malliin ihmiset!

Huom! Blogikirppikselle tulossa pian jatkoa, vaatteita jne joten olkaa kuulolla. :)

20 comments :

  1. Anonymous5/5/14 17:48

    Heidi, pakko sanoa että oot ihana! :) Siis kerrassaan, rakastan sun ajatusmaailmaa. Haluaisin kovasti tavata sut, mutta harmi kun asut niin kaukana. :D Siis oikeesti, jos asuisin lähempänä niin kidnappaisin sut tai jotain, koska ois mahtava jutella, kun vaikutat niin siistille tyypille ajatuksinesi! :D Haha, oonpas outo taas.. Ihanaa kesän odottelua sulle, ja kenties törmätään viel joskus jossain, tuun sitten kyllä moikkaamaan, varo vaan! :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apua XD Kiitos paljon, ihana kuulla! Todellakin jos joskus bongaat mut niin tuut moikkaa! :D Mut hei ihana kommentti, ja hyvää kesän odotusta sullekin! :)

      Delete
  2. Sä oot kyllä saanu tästä ulkoasusta niin kivan!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!!! Tän kanssa on kyllä taisteltu useita tunteja niin tosi kiva kuulla! :)

      Delete
  3. Hienosti kirjoitettu ja nostan hattua että pidät päätöksestäsi kiinni, hirveän moni ei tuohon pysty :)

    Asiasta kukkaruukkuun: miten oot saanu Ask, IG, FB ja muut linkit tolleen kuvakkeina?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Tuntuu et juominen on monelle oletus ja sit kaikki on ihan et mitäää kun et juo. Mut ei mun ees pahemmin tee mieli juoda, joten en koe ongelmalliseksi tätä. :)

      Täältä löytyy ohjeet noiden lisäämiseen, samasta blogista löytyy myös ohjeet tohon pyörähdysefektiin. Noi kuvakkeet oon ite tehnyt, mut netistä löytää. :)

      Delete
  4. ihanaihana blogi! <3 sulla on tosi upea tyyli, oot rohkeasti persoonallisen näköinen, tykkään kovasti :-) täällä on myös paljon mielenkiintoisia juttuja, ja kuvat on laadukkaita, joten täältä tulee uus lukija :)

    ps. oli hassua, miten samanlainen tausta tässä on kuin mun blogissa, tosin hieman eri värinen vain :-)

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos paljon! Sulla on myös oikein ihana blogi, pakko liittyä lukijaksi! :)

      Haha juu taisin kattoa tota samaa mikä sulla on, mutta päädyin sit tähän. :D

      Delete
  5. Anonymous5/5/14 19:29

    mää niin jaan ton sun alkoholi"politiikan", en koe itteeni absolutistiks mut ei vaan just nyt yhtään nappaa :D muutenkin oon samaa mieltä ton ekan anon kanssa, oot ihan huippu persoona!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Joo ei mun vaan tee ees kovinkaan paljon mieli. :D Juon vaan kokis zeroa <3 Ja hei kiitos ihana kuulla!!!

      Delete
  6. Ymmärrän niin hyvin ton, että miksi et juo. Välillä tuntuu itsekin että pitäis vaan lopettaa juominen kokonaan (vaikken usein edes juo sillai humalahakuisesti). Mulla on kans krapulapäivänä semmonen outo ahdistunut olo, vaikkei muita "krapulaoireita" edes paljon olisi, ja oon aina ihmetellyt sitä. Eikä varsinkaan viimeaikoina juopumisesta ole tullut kovin paljon mitään iloakaan, että tuntuu kun ois ihan sama vaikka olis ollut selvänä koko illan. Pitäis varmaan itsekin ajatella asiaa enemmän ja ainakin vähentää sitä humalahakuista juomista, koska mmitä hyötyä siitä oikeastaan on? No joskus ehkä tuntuu että osaan olla rennompi kännissä ja näin ehkä pitää enemmän hauskaa, mutta seki on niin pieni asia kuitenkin verrattuna kaikkiin huonoihin puoliin juomisessa. Kiitti paljon tästä tekstistä, tai mut ajattelemaan omaa juomistani!! :)

    http://erikaonnenkupla.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannattaa lopettaa tai ainakin harventaa jos tolta tuntuu! Mullakaan ei välttämättä ole mitään muita oireita, kun toi ahdistus. Se saattaa jopa kestää parikin päivää. Mut tosiaan jos et koe et se alkoholin tuoma vaikutus on sen ahdistuksen kärsimisen arvoista, kannattaa oikeesti vaan rohkeesti vähentää, mä oon ainaki ollu ihan menos mukana frendien kanssa vaikka en olis juonu. :D

      Ja hei kiitos, kiva kuulla et sain sut ajattelemaan! :)

      Delete
  7. Anonymous6/5/14 15:51

    mitä sille sun vaaleetukkaselle permiskaverille kuuluu? :) huomasin ikäväkseni että hänelläkään ei taida enää blogia olla? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juulin blogia on kyselty multa tässä useampaan kertaan. :---DDd linkki löytyy sivupalkista mut jos ei sattunut silmään niin Night Songs :)

      Delete
  8. Alkoholi vähentää oman kropan omaa serotoniinituotantoa (sitä mielihyvähormonia), siksi krapulassa tulee morkkis. Vallan hyvä asenne, että ilman alkoholiakin pärjää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiitti tiedosta, jotain tollasta muistelinkin! Mulla vaan jostain syystä ahdistaa enemmän kuin muilla, mut kai sekin on niin henkilökohtaista miten paljon tollanen vaikuttaa. Ja kiitos, kyllä tosiaan ilman alkoholia pystyn olemaan ihan helposti. Tuskin tää lopullista on, ja kyllä mä joskus voin silti juoda. :)

      Delete
  9. Anonymous8/5/14 17:07

    Hienoa ettet juo mutta hienompaa olis jos sitä ei kuuluttais, samoin kun kasvissyöntiä. Siitä tulee nimittäin semmonen olo että yrität olla parempi kuin muut. Paitsi kyllä pekonipasta maistuu kun siinä pekoni on niin pieninä paloina. Tai siis, on parempi vaihtoehto joo kun et söis lihaa sairaasti ja vetäis viinaa, mut kirjotat siitä ihan kuin olisit paremmalla tasolla. Hyvä valinta, mutta pliiiiiiiiiiiiiiiiis silti. Miks pitää mainita esim. että sulla on pullo kuoharia mutta et juo sitä itse. Vittu kun kiinnostaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos noin kovasti vedät palkokasvit ja jääpuikot anaaliin sekä hiekat pilluun mun jutuista, suosittelen ihan itsesi kannalta sulkemaan sivun ja etsimään luettavaa joka ei nostata verenpainettasi yhtä kovasti.

      p.s. Pekonipasta mitä vittua? Jos meinaat pirkan kermapastaa missä on ehkä viisi 1mm x 1mm pekonipalaa niin huhhuh enemmän lihaa saan ku pyöräilen kesäl suu auki. :DDDDDDDDDD

      Delete
    2. Anonymous8/5/14 17:58

      Miksei saisi kertoa niinkin tärkeistä päätöksistä kuin kasvissyönnistä tai siitä ettei juo alkoholia, blogissa joka kertoo omasta elämästä ja silleen? Ja miksi ei saisi mainita jos on pullo kuoharia, josta aikoo itse juoda vain lasillisen? Tolla "ketään ei vittu kiinnosta" -perustelulla koko blogin kirjottaminen ihan turhaa. Miksi jonkun toisen elämä kiinnostaisi kun oma on, ah, niin jännittävää? Aika mielenkiintosta argumentointia anon :D

      Delete
    3. Oi ihanaa kiitos, tän meinasin itekkin sanoa mutta en sitten koska koin että ekan anonyymin kommentti ei ansainnut asiallista vastausta. Kritiikki on tervetullutta, mutta asiallinen sellainen. Ja joo todellakin kerron kaiken vaan siks et ah oon maailman paras ihminen, herää jo eka anonyymi.

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley