Thursday, June 5, 2014

Älä pure mun ananasta


Hehei. Mulle kuuluu tällä hetkellä aika hyvää, vietin kivoja päiviä Stadissa, kävin kahella keikalla, kesä on tullut takaisin ja mulla on joku kilo karkkia.

Mä olen tässä aika monella Espan keikalla olleena tehnyt havainnon, että lähes aina silloin on huono sää. Pari kertaa on ollut sellanen ihan ok, mut muuten aina kylmä, sataa ja pari kertaa tainnut ihan myrskytä. Edes Michael Monroen ilmaiskeikkaa ei sää suosinut, muistan miten vaikka hengattiin pinkit dna-sadeviitat päällä oltiin silti alusvaatteita myöten ihan märkiä.

Olen muuten miettinyt miksei ihmiset jaksa käydä keikoilla. En nyt puhu mistään isoista bändeistä, vaan noista pienemmistä. Samaan aikaan valitetaan et rock-scene kuolee, mut silti ei jakseta ite vääntäytyä paikalle. Fuck logic.

Joskus pari vuotta sitten muistan miten jopa nutakeikoilla oli aina semisti porukkaa, nyt edes välttämättä baarikeikat ei vedä samaa määrää ihmisiä. Tietenkin riippuu bändistä ja paikasta jne, mut sellanen yleinen lasku kävijämäärissä on huomattavissa. Jotenkin huvittavaa että ihmiset ei jaksa liikkua edes Stadin sisällä, mulle kun ei ole ongelma tulla Nurmijärveltäkään asti. Mulle on myös itsestäänselvää, että jos mun frendillä tai jollain muulla hyvällä bändillä on keikka, niin tottakai mä pyrin paikalle katsomaan.


Kuvien laatu nyt vähän pissii koska frendin puhelin ja sain nää lisäksi whatsapin kautta, joka pienentää kuvia. Hukkasin tosiaan maanantaiaamuna mun puhelimen just ennen Stadiin lähtöä, noh lähin sit ilman. Samassa meni matka- ja pankkikortit, onneksi olin menossa faijan kyydillä. Selvisin sitten eiliseen asti ilman mun rakasta Note II:sta, joka onneksi löytyi lopulta ihan näkyvältä paikalta. Ei oo eka kerta kun näin käy, nyt aktivoin mun puhelimesta etähallinnan, jonka avulla voin laittaa puhelimen koneen kautta soimaan täysillä tai vaikka paikantaa, lukita ja tyhjentää mikäli epäilen sen olevan varastettu.

Oli kyllä oikeasti mielenkiintoista huomata miten puhelinriippuvainen sitä nykyään on. Onhan sitä ennenkin selvitty ilman kännyköitä - mutta sillon ei ollut kännyköitä kennelläkään muullakaan ja kaikki käyttäytyi sen mukaisesti. Mä huomasin, että kaikenlainen odottaminen ilman kännykkää on ehkä pahinta. Pitää viihdyttää itseään omilla ajatuksillaan somen tai pelien sijaan. Muuten mä kyllä selvisin oikein hyvin enkä kokenut kovin ongelmalliseksi olla ilman puhelinta, vaikka matkustaessa aika kävikin välillä hyvin pitkäksi.

P.S. Huomatkaa mun uus ananasfleda. :3

2 comments :

  1. Anonymous5/6/14 23:48

    äää kyllä määkin haluisin keikoilla käydä, mutta kun asuu keskellä peltoa täällä ja bussilippu lähimpään kaupunkiin maksaa 15 euroa (+ainoa bussiasema sijaitsee 7km päässä kotoa ja viimeinen bussi omalle paikkakunnalle kulkee klo 20) niin ei kauheesti oo resursseja lähtee mihinkään :(:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu tottakai ymmärrän tossa tilanteessa. :) Nurmijärvellekin vika dösä arkisin lähtee 22:10, mut onneksi mul on frendejä kenen luokse pääsen punkkaamaan. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley