Saturday, June 21, 2014

Bad decisions make good stories



We The Kings - Skyway Avenue


Päivät alkaa lyhentyä. Hassua koska kesä on vasta edessä - ainakin mä toivon niin.

Huomenna heti yhdeksi stadiin vähän aleshoppailemaan, siitä tytsyjen kanssa chillailemaan jonnekin. Sain muuten tietää tänään että mulle olisi tarjolla ens viikollekin töitä, tottakai menen koska lasten kanssa sujui tosi hyvin ja raha kyllä kelpaa. Voin siis huomenna shoppailla ihan rauhassa.

Liina oli meillä eilen yötä, katsottiin leffoja ja datailtiin. Liinalla oli oma kone mukana, joten joskus yöllä vaan lahnattiin molemmat vierekkäin kummatkin omalla koneella. Koitettiin viihdyttää itseämme omeglella, mut jostain syystä vastapuolen video ei näkynyt. Omegle on oikesti niin parasta viihdettä ikinä tyttöjenilloissa. :D

Viuhti oli kyllä ihan kunnolla sylissä, mut sen kanssa on vaan vaikeaa ottaa kuvaa jossa se ei näyttäisi kärsivältä. :D Rakas palleroni chillailee nykyään ulkohäkissä, onhan se sille parempi vaikka ikävä hieman on kun ei ole sitä kokoajan tässä lähellä. :3

Ostin jo torstaina palkkapäivän kunniaksi uuden paidan. Mua ärsyttää sellanen vallalla oleva teinien yolo-asenne, minkä perusteella perseillää kaikkea vitun tyhmää. Mulle toi ilmaisu meinaa enemmänkin sitä, että pitää uskaltaa elämässä tarttua tilaisuuteen ja välillä hypätä tuntemattomaan ja astua mukavuusalueen ulkopuolelle. Mä pidän ton paidan tekstistä oikein kovasti, koska mulla on tapana stressata joitain pikkujuttuja joita olen tehnyt, vaikkei niissä oikeasti olisi mitään hävettävää. Eli mun elämän "bad decisions" eivät oikeasti ole huonoja valintoja, vaan niistä on seurannut yleensä muutakin hyvää kuin vain hauska tarina.

6 comments :

  1. Ohmy, olin unohtanut täysin miten rakkautta Travisin ääni on! ♥ kuinka paljon voikaan jotain keikkaa ikävöidä muttajoo.
    Mun oli vaan pakko pakko tulla sanomaan että oot ehkä maailman kaunein ja miltei rakastan tätä sun blogia, emmä tiiä pitikö mun sanoa jotain järkevää, ainakin mun oli tarkoitus muotoilla tää kommentti jotenkin järkevämmin. Mut siis en kestä, superkaunis tyttö, ihana tyyli ja pupu samassa blogissa, voiko muut enää tarvita tai siis! :DDDddd ♥ voiei ei tästä tuu mitään, mut jatka samaa rataa senkin ihana-Heidi, fanityttöilen sua tai jotain!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi we the kings on mulle vielä ihan uusi tuttavuus, mut tykästyin kovasti jo ensikuulemalta! :3
      Mut äää apuaaa ;___; oon ihan hämmentynyt, mut tää on varmaan paras kommentti ikinä! Ihana kuulla että tykkäät mun blogista noin kovasti. :3

      Delete
  2. Anonymous22/6/14 10:19

    Hei, tuli mieleen että pääsitkö yhteishaussa johonkin vai onko multa mennyt ohi se :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Et oo missannu mitään muuta kuin sen etten edes hakenut mihinkään. :D Ei ollu suunta vielä selvillä silloin haun aikaan, joten ens vuonna vasta. :)

      Delete
    2. Anonymous23/6/14 10:10

      aaa, ajattelitko tehdä töitä koko ens vuoden vai ootko kotona vaan? :)

      Delete
    3. Juu töitä ois tarkotus hakea syksyllä, nyt kesällä tuskin kun mitään saa. Oon kans ajatellut et jos saan töitä, voisin muuttaa omaan kämppään mut sitä kattoo sit. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley