Thursday, June 12, 2014

Maksihelmoja & riikinkukkoja

Motivaatio, missä olet? Yleisestiottaen kaikkien asioiden suhteen on motivaatio jokseenkin hukassa. Mä koitan etsiä sitä, mut se vaan juoksee nurkan taakse hihittelemään kun en saa sitä kiinni. Tai ehkä sade pyyhkäisi sen mennessään.

Jännää miten huono sää vaikuttaa niin negatiivisesti mielialaan. Ei huvita tehdä mitään, haluaa vaan maata huoneessa verhot kiinni koneella istuen. Katoin muuten pari päivää sitten Orange is the New Blackin 2. kauden loppuun. En spoilaa mitään, mutta se loppu. Aloin itkemään, jotenkin se vaan oli niin koskettava. Jos sinä joka tätä luet omistat Netflixin, katso tuo sarja. Se on aivan mahtava. Jopa mun faija diggaa siitä.
p.s. siinä näkyy paljon tissejä


Olin eilen pitkästä aikaa elokuvissa, mentiin kaverini Mikon kanssa katsomaan Godzilla. Oli just jees, vaikka trailerin perusteella kuviteltiinkin paremmaksi. Mua kuumotti koko leffan ajan ihan saatanasti, kauhuleffat sensijaan menee ihan iisisti. Ei toikaan missään nimessä siis ollut pelottava, kuumottava vaan. :D Salee siksi että oon skidistä asti tiennyt mikä on Godzilla ja kattonut Jurassic Parkeja yms.
Monet asiat mitä on lapsena pelännyt, pelottaa isompanakin paljon enemmän kuin jotkut "oikeasti pelottavat" asiat. Mä näin esimerkiksi Maltsun juna-asemasta hitosti painajaisia vielä vuosia sen jälkeen kun sieltä muutettiin. Toinen mun painajaisten vakkariaihe on karhut. Tämä johtuu taas siitä että katsoin hopeanuolta vähän turhan nuorena.


Mutsi sponssas mulle viime viikolla maksihameen menkkahaukasta. Toi kangas on aivan ihanaa ja tarpeeksi paksua, lisäksi tossa on taskut. Mun piti alunperin ostaa musta, mutta ne oli loppu, joten päädyin tummansiniseen. Näin jälkikäteen ajateltuna toi on parempi vaihtoehto kuin musta, koska esimerkiksi nahkatakin kanssa tulisi turhan tumma asukokonaisuus. Lisäksi toi väri sopii tosi hyvin tuon vaalean- ja tummanruskean kanssa. Vyö nyt oli vähän pois paikaltaan kuvattaessa, sekä hame vähän turhan korkealla. Pitkänä ihmisenä mulla on välillä ongelmia just esimerkiksi tällästen hameiden kanssa, kun monet meinaa olla liian lyhyitä. Tämän takia en voi esimerkiksi tilata maksihameita eBaysta, koska ne on suunniteltu pienille aasialaisille ja mulle ihan liian lyhyitä. Ymmärrän kyllä että lyhyitä ihmisiä ärsyttää kun vaatteet on liian pitkiä, mut hei yleensä aina esimerkiksi kaikkea pystyy lyhentämään.



Toi kaulakoru on oikein ihana eBay-hankinta, joka on mulla ollut jo jonkin aikaa. Nyt vasta taisin käyttää totakin ekan kerran, sopii hyvin ton hameen kanssa.

Tänään on ollut ärsyttävän sateinen keli, käytiin mutsin kanssa hakemassa tarjoustalosta mulle _vähän_ kokis zeroa. Femmalla sai yhteensä 12 tölkkiä, olihan sitä pakko mennä eri kassoilta jotta saatiin niitä yhteensä 24 tölkkiä. Kelatkaa mikä tarjous, lavallinen rakkautta kympillä. Olen iloinen, kokista kun mulla ei ole muuten hirveästi varaa juoda. ♥

Ostin myös pari neuletta, koska mulla on tosi vähän mitään pitkähihaisia. En ajatellut että sellaisille tulisi kesällä käyttöä, mutta näköjään tulee. Oon tosi nirso neuleiden suhteen koska ne kutittaa, mutta löysin kaksi harmaata jotka oli jotain jännää materiaalia mikä ei kutittanut ollenkaan. Hintaa oli molemmilla jotain femman luokkaa, joten ei paha.

Huomenna sit Club Libertéen tsiigaamaan Rhynestonea ja Shiraz Lanea ja näkemään frendejä. :)

8 comments :

  1. niin täydellinen taas. :-)

    ReplyDelete
  2. Ihan huippu kivat vaatteet :--)

    ReplyDelete
  3. Samaistun niin tohon motivatiokatoon... Tosi ahdistavaa, kun tietyt jutut ois kuitenkin vaan pakko hoitaa vaik tuntuu ettei millään jaksa D:
    Haha näin 152 senttisenä pakko ottaa kantaa tuohon et vaatteita voi yleensä aina lyhentää... :D Esim maksien kanssa se onnistuukin hyvin (mulle on tulossa toi sama hame mustana), mutta useimmiten vaatteen malli kärsii lyhennettäessä ja kivatkin vaatteet alkaa näyttää hölmöltä päällä. Turhauttavaa, mutta näitä ongelmia nyt on varmaan kaikilla, jotka ei oo just keskikokoisia "oikeilla" mittasuhteilla.
    Mutta oikein kiva asu taas, ja noi lasit sopii sulle kyllä tosi hyvin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo D: ihan hirveetä pakottaa ittensä tekemään jotain vaikkei yhtään jaksais.

      Ohoh juu ymmärrän että tonpitusena se ongelma on jo ihan eri luokkaa. :D Tottakai tolloin se on jo ihan ymmärrettävää valittaa. :D

      Ja juu, vaatteet on yleensä tehty tasapaksuille pötkylöille, terveisin farkkujen nappi ei mahdu kiinni tai tissit ei mahdu paitaan. :D

      Mut kiitos paljon!

      Delete
  4. Anonymous13/6/14 14:32

    Kuinka pitkä oot?:)

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley