Sunday, June 15, 2014

Oh, this has gotta be the good life

OneRepublic - Good Life






Jee hei arvatkaa olenko iloinen, sain juuri tietää että menen hoitamaan mun serkkuja päivisin rahaa vastaan. Just sellasta hommaa mitä teen mielelläni, lapset on kivoja. Lisäksi mun serkut on jo ala-asteikäisiä, joten niiden vahtiminen on helppoa. Mun päivätkään ei ole pitkiä, n. 6 tuntia plus tietty matkat joihin menee about puoltoista tuntia suuntaansa. Mut koska paikka on kuitenkin Helsingissä, on mun helppoa nähdä samalla reissulla frendejä ja sillai. :)

Mulla on tosi ristiriitainen suhtautuminen lapsiin. Yleensä musta saa hirveän lastenvihaajan kuvan, mutta mua ei oikeastaan lopulta ärsytä ne ite lapset, vaan niiden vanhemmat. Sit taas kun olen vahtimassa lapsia, mulla on oikeus komentaa niitä jos ne ei käyttäydy kunnolla. Vieraiden lapsia kun ei oikein voi esimerkiksi bussissa alkaa ojentamaan. Lapset lisäksi yleensä tykkää musta, koska osaan heittäytyä niiden kanssa samalle aaltopituudelle ja olla ihan kybällä mukana niiden leikeissä. Mulla on myös mun oma lapsuusaika hyvin muistissa ja muistan miltä musta tuntui ja miten olisin toivonut aikuisten käyttäytyvän. Ei sillä että tarkottasin tän nyt jotenkin ylimielisenä omakehuna "ah olen niin supernanny-heidi", meinaan vaan että mun mielestä lasten kanssa on kiva olla ja tulen niiden kanssa hyvin toimeen. :)


Oon kelannut et kasvatan tän ananaksen pois. Onhan tää ihan hauska, mutta sellanen mikä mulla oli aiemmin, oli musta kuitenkin kivempi. Sitä ennen voisin testata vetästä colormaskilla vaaleanpunaisen tukan, värinpoiston kun teen parin viikon sisällä jokatapauksessa. Lyhyt fleda on siitä tosi jees, että siinä on helppoa vaihtaa mallia ja tyyliä usein. Mä olen nyt jotenkin niin omaksunut tän, ettei tulisi mieleenkään kasvattaa pitkää takaisin. Elämä on vaan niin paljon ihanempaa lyhyillä hiuksilla. :D


Oon nyt viimeaikoina kuunnellut tosi paljon OneRepublicia. Ihan mahtibiisejä, Native-albuminkin kuuntelee ihan mielellään kokonaan. On ihanaa vaihtelua kuunnella jotain muuta kuin rokkia, tuntuu että tuli vähän yliannostus, tai sit olen vaan kuluttanut puhki kaikki mun tykkäämät bändit.

OneRepublic - Counting Stars



Haha oon kuunnellut Counting Starsin ehkä miljoona kertaa tässä parin viikon aikana. :D Kohta kyllästyn tähänkin bändiin ja sit oon pulassa mitä kuuntelisin.

Tiesittekö muuten, että tämä allaoleva biisi kertoo lentokoneonnettuomuudesta? Mietin pitkään mistäköhän tässä lauletaan, kunnes pienen googlettelun jälkeen tuokin selvisi. Se on aina kiva tunne kun jonkun hyvän biisin tarkoituksen vihdoin tajuaa ja se onkin jotain mielenkiintoisempaa kuin oletti.


Btw tuo asun vyö on kirppikseltä parilla eurolla ostettu, mutta ilmeisesti joku tosi vanha. Kuvissa näkyy myös toinen aiemmin mainituista neuleista, toi on ihan tajuttoman lämmin! Tuli eilenkin ihan hiki ton ja nahkatakin kanssa, ei siis huono ostos ollenkaan.

9 comments :

  1. Vautsiii, sul on mielettömän upee tyyli!

    ReplyDelete
  2. Sun tyyli on ihana!! Jotenkin tosi persoonallinen ja tyttömäinen. :) Tykkään myös hirmusesti tästä blogin ulkoasusta.

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/ :---)

    ReplyDelete
  3. Anonymous16/6/14 19:41

    oot ihana ja kaunis, mut mitä toi musa on!! :D hahah, no ei, go with the flow my love :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. dafuuq se on vaa musiikkia joka miellyttää mun korvaa. :Dd Mut kiitos. :D

      Delete
  4. Vau aivan ihana asu! Hameesta tykkään, korkeavyötäröisten hameiden kanssa crop topit ovat järjettömän upeita, munkin suosiossa tuon tapainen tyyli ollut jonkin aikaa!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Mäkin tykkään kovasti tollasesta tyylistä, pitäis vaan vähän kavennella tota crop toppia. :D

      Delete
  5. Sul on tosi ihania vaatteita aina :)

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley