Wednesday, July 16, 2014

Baby Lips



Huhuh kun on ollut ohjelmantäyteiset pari viikkoa. Oon ollut kokoajan menossa, ihana nyt vain istahtaa koneen ääreen ja tehdä asiaa josta mä pidän - eli kirjoittaa blogia. Viime viikolla sattui kaikenlaista. Kani kuoli ja pikkuveli kiidätettiin sairaalaan äkkiä leikattavaksi, muu perhe oli silloin vielä tuttujen mökillä joten mä lähdin tietty mukaan. Olin muuten järkyttynyt siitä tiedosta, ettei alaikäistä saa leikata ilman vanhempien lupaa. Tottakai meidän vanhemmilla ei ole mitään leikkauksia vastaan. Sairasta, että aikuinen voi kieltää lapsen leikkaamisen, vaikka kyseessä olisi lapsen terveyden kannalta tärkeä leikkaus. Mä ymmärrän että joillekin tämä voi olla uskonnollisesti iso asia, mutta ei sen saisi antaa vaikuttaa lapseen. Lapsi kun ei itse valitse uskontoaan.


Eilen mä "aloin virallisesti" vegaaniksi, eli kävin kaupassa ostamassa mulle sopivat maidot ja margariinit sekä joitain ruokatarvikkeita. Kokkasin tänään myös ensimmäistä kertaa pitkään aikaan jotain ns. kunnon ruokaa, tein lasagnea jossa täytteenä oli soijaruokakermaan tehty herkkusienikastike, sekä aurinkokuivattuja tomaatteja. Oli aivan tajuttoman hyvää, eikä soijan maku puskenut yhtään läpi! Mun pitäisi alkaa tekemään useammin jotain kunnollisempaa ruokaa kuin pastaa ja tomaattikastiketta tai kukka/parsakaalia. :D

Kuten allaoleva kuva todistaa, alkaa mulla vihdoin olemaan korukokoelma sillä mallilla että mulla on ns. tarpeeksi yhteensopivia koruja. Tottakai mulla on muitakin näiden kanssa sopivia, mutta tässä mun tän hetken suosikit. Oon tänä kesänä tykästynyt kovasti turkoosiin ja olenkin jo pitkään lakannut mun kynnet pelkästään Wet n Wildin Caribbean Frost -sävyllä. Vaikka noi turkoosit nyt ei ole ihan täsmälleen samaa sävyä, sopii ne mun mielestä silti kivasti yhteen.

Oon saanut hankittua semi paljon väriä pintaan Auringossa makailemalla. Ihanaa kun kesällä saa rusketuksen, niin ei tarvitse käyttää mitään ihomeikkejä, kulmakynä ja ripsari riittää. Huulipunaa on helppo sipaista kaveriksi vähän piristämään, tai jos haluaa päästä vielä helpommalla, on sitä varten olemassa Baby Lipsit.

Tilasin eBaysta kaksi Maybellinen Baby Lips värjäävää huulirasvaa. Kyseiset tuotteet rantautuvat Suomeen ensi kuussa, mutta Suomen markkinoille on tulossa vain viisi eri vaihtoehtoa, joissa muistaakseni kolmessa on värjäävä ominaisuus. Pitkän harkinnan jälkeen klikkasin ostoskoriin Dr. Rescue -sarjan Just Peachyn ja Pink'ed -sarjan Mad For Magentan. Molemmat näistä ovat limited edition sarjoja, joita saa mun tietääkseni tilattua vain eBayn kaltaisilta nettisivuilta.

Just Peachy on tosi pigmenttinen ja hoitava, taidan tilata tätä sarjaa vielä jonkun toisen värin! Mad For Magenta puolestaan ei ole kovin pigmenttinen, vaikka siitäkin väriä irtoaa. Nää on ehkä paras juttu vähään aikaan, mä kun olen huulirasva-addikti mutta tykkään kovasti myös huulipunista.


Voisin mennä tästä nukkumaan koska huomenna (tai oikeastaan tänään) suuntaan puoliltapäivin Liinalle ja sieltä illalla On The Rocksiin koska TNT. Kauniita unia!

6 comments :

  1. aivan ihania kuvia jälleen <3 ja ois kiva kuulla lisää vegaanijuttuja, ja vaikka ruokaohjeitakin? :) paljon muuten noilla baby lipseillä oli hintaa ebayssa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! <3 Juu tottakai, pitää vaan ensin vähän itse opetella vielä ennen kuin alan vinkkejä jakamaan. :D Baby Lipsit oli jotain kuuden euron luokkaa koska postikulut, mut eipä se oo paha jos suomeenkin on tulossa n. neljän euron hinnalla.

      Delete
  2. mä niin ärsyynnyin greyn anatomiaa kattoessani (hehheh lempisarja), kun yhdessä jaksossa uskonnollisen perheen lapselle ei voitu tehdä verensiirtoa vanhempien vakaumuksen takia. aaaa :-(
    mut jee vegaaniudelle! mä en oo ikinä pitänyt soijan makua mitenkään häiritsevänä, päinvastoin, ja oon suunnitellut nyt jonkin aikaa vegaanikokeilua itsekin :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äää uskon, kelaa viel et tollasta sattuu ihan oikeastikin! :(

      Ei se mustakaan oo kovin häiritsevä, mutta oli kiva huomata että toi maistui aika samalle kuin lehmästä saatu ruokakerma. :D

      Delete
  3. oi mä taisin just rakastua sun koruihin, ää! ja toi kynsilakka on niin nimensä värinen, pakko varmaan ostaa itellekin vaikka poikaystävä aina valittaa et 'taasko ostit uuden kynsilakan, ethän sä ees lakkaile kynsiäs ku kaks kuukautta vuodessa' :-D mutku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ♥ Niin on, jo pelkästään toi nimi houkuttelee ostamaan. :D Ja haha kynsilakkoja ei voi olla koskaan liikaa!

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley