Tuesday, July 29, 2014

Happiness is a day at the beach


Aaah kesä. Se on ihanaa kun ei tarvitse tehdä "mitään", voi vaan mennä ja tulla ja olla. Mä olen ollut melkein kokoajan menossa, seikkaillut stadissa melkein jokatoinen päivä. Silloin kun olen ollut kotona, oon joko hakannut Minecraftia pikkuveljen kanssa, makoillut auringossa tai juossut Viuhtin perässä ulkona. Pupun sisäinen rusakko on selkeästi herännyt, sitä meinaa nimittäin olla astetta vaikeampi saada kiinni ulkoilun päätteeksi.

Mä menin yksi ilta istuskelemaan yksikseni Seurasaareen. Katselin auringonlaskua ja kuuntelin laineiden liplatusta. Mun kaveri oli ihan ihmeissään mitä ihmettä teen, mutta välillä on vaan kiva istua paikallaan ja nauttia luonnosta. Mun mieli on aika vilkas ja tuntuu ettei mun aivot ikinä lepää, jonka takia rauhoittuminen ja turhien ajatusten tyhjentäminen päästä on välillä ihan paikallaan.


Ahhah testasin pari päivää sitten meidän "uima-allasta". Tollanen puhallettava, sopivan syvyinen että siinä on kiva istua. Kun ottaa aurinkoa ihan vaan omalla pihalla näillä helteillä, kaipaa välillä jotain viilennystä. Siihen tarkotukseen toi on just sopiva. :D

Oon käynyt rannalla viimeaikoina semi paljon, lähinnä Sääksissä mutsin ja pikkuveljen kanssa. Rakastan kaikkia uimaleluja ja pikkuveljen kanssa pelleillään ja kisataan esimerkiksi kumpi pysyy sellasen uimapötkylän päällä pidempään. Ei ihme etten ikinä oppinut uimaan kuin 25 metriä, kun vedessä pelleily on kivempaa.

Noei. Mulla on vaan surkea kunto. :D




Uijui rakastan noita bikineitä! Toi kuvio on vaan niin ihana ja noi on tosi mukavat päällä. ♥ Yleensä pidän sitä niskan takaa menevää olkainta kiinni, mutta aurinkoa ottaessa en halua siitä rajoja. Uudet plehat näkyy myös kuvassa, kiitos eBay. En enää ikinä osta mitään plehoja Suomesta, eBayssa maksaa pari euroa kun Suomessa taas kympin.

Huomatkaa myös seksikäs auringonottokampaukseni. En tykkää kun hiukset tulee otsalle ja liimautuu hiestä, siksi laitan ne tollaselle tyhmän näköselle töyhtölle. :D

Pitäkää tekin hauskaa ja nauttikaa kesästä!

4 comments :

  1. ooi mitkä arskat, tosi kivat! :-) voisin kyllä itsekin tsekkailla ebayn tarjontaa kun ens kerran laseja tarviin :) ja noi biksut on kans todella söpöt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos! Juu kannattaa, mulla menee joku pari viikkoa yleensä tilausten tulemisessa, et kantsii hyvissä ajoin tilata. :)

      Delete
  2. i-h-a-n-a-t bikinit! ja arskat sopii sulle tosi hyvin :-)

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley