Saturday, July 12, 2014

Ikävä

Mä en nyt oikein tiedä mitä mun pitäisi sanoa, joten jätän tän lyhyeksi.

Meidän kuusivuotias kani Rauha-täti nukkui pois pari päivää sitten. Tänään pidettiin hautajaiset, muu perhe kun oli lomailemassa viimeviikolla. Vaikka mä olen tosi surullinen niin koitan ajatella, että nyt Rauha pääsi pupujen taivaaseen meidän aiemmin menehtyneen kanin, Minin kanssa. Mini ja Rauha olivat kaveruksia ja jakoivat yhteisen häkinkin.

Rauha oli iloinen ja pirteä pupu, vaikka sillä oli koko elämänsä ajan ollut vatsaongelmia joita eläinlääkärikään ei osannut parantaa. Rauha oli hieman ujo, mutta uskaltautuessaan piti kovasti silittelystä. Ikävä on kova, mutta kyllä tää ajan kanssa.

Lepää rauhassa Rauha-täti. ♥

6 comments :

  1. Anonymous13/7/14 12:49

    Voi ei! Osanottoni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, kyllä tää tästä. :)

      Delete
  2. Aivan ihana kani <3 Ja muuten kysymys kuuluu juuri kaneihin. Haisiko sen pissa kovasti? Jos niin saitko sitä mitenkään vähemmäksi hajua? Siivoan häkin ainakin parin päivän välein.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sillon kun Viuhti oli mulla sisällä niin ei haissut, ellei ollut pissannut heiniin. Kannattaa laittaa heinät sellaseen häkin seinään kiinnitettävään telineeseen, mikäli ne ei jo ole. Viuhtilla oli sanomalehteä häkin pohjalla koska se ei sitä syönyt ja se oli tosi helppo vaihtaa, mut en mä silti siivonnut kun ehkä kerran viikossa, eli ei ainakaan mulla haissut. :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley