Wednesday, July 23, 2014

Lämpö ♥



Jee. Ihanat helteet. Hassua miten jotkut valittaa helteistä, tällänen sää kun kestää putkeen hyvä jos viikon. Suomessa on kuitenkin niin paljon kylmiä kuukausia, joten toi valittaminen tuntuu tosi hassulta. Tottakai tietyt ihmisryhmät kestävät lämpöä huonommin, kyllä mä sen ymmärrän. Se on vaan silti jotenkin niin outoa, ei talvisin ole ollenkaan samanlaista valitusta joka paikassa. :D

Sunnuntaina juhlittiin Liinan synttäreitä, alunperin meidän piti mennä piknikille mutta ukkonen ja sade yllätti. Kokoonnuttiin sitten Liinan luokse, josta illemmalla liikuttiin shottibaarin kautta dtm:ään. Oli oikein kiva ilta, shottibaarissa shotit oli niin herkullisen värisiä että oli vaikea vastustaa haha.



Olin tänään Seurasaaressa, kävin vähän kahlailemassa. Oli niin kuuma että olisi tehnyt mieli pulahtaa, mutta eipä ollut uikkareita mukana. Huomenna suuntaan kuitenkin Hietsuun heti aamupäivästä Liinan kanssa. Hihii mulla on ehkä ihanimmat biksut tänä vuonna, sellaset kivat menkkahaukasta ostetut. Katsotaan jos saan jonkun siveellisen kuvan otettua.

Tänään oonkin sitten muuten vaan hakannut Minecraftia pikkuveljen kanssa, PS3:lla kyseinen peli on niin paljon parempi, vaikkakin maailmassa tulee semi nopeasti rajat vastaan, toisin kuin PC:llä.

P.S. Kotipizzasta saa vegaanista pizzaa. Muistaa vaan jättää juuston pois. :)

4 comments :

  1. hyi ällöö, ei kukaan voi sanoa menkkahaukka :-----DDD hajosin niin pahasti tolle sanalle, hyvä ettei limut purskahtanu näytölle XD (ehkä oon vaan liian pöhnänen, heräsin just yli 2h päikkäreiltä)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhoh sun kommenttiin vastaaminen jotenkin unohtui, no mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :D Mutta haha, munkin mutsi valitti tosta sanasta kuinka ällö se on, mut henkkamaukka kuulostaa niin typerältä. :D

      Delete
    2. haha paras opetella kattomaan viikon (tai kaks) vanhojen postauksien kommentit koska kirjotat niin hyvin ja mukavia postauksia, et mul on kauhee hinku kommentoida! mutta koska mun lukulista on niin laaja niin kuten nytkin oon yli puol kuukautta jäljessä :-D oh god en saa ikinä kirittyä sitä....

      Delete
    3. Haha ei se mitään. :D Mulla käy usein nii että julkasen vaan kommentit mut unohdan vastata, jos en just sillä hetkellä jaksa keskittyä, oon huonossa paikassa tmv. Mut kiva silti kun kommentoit!

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley