Tuesday, July 1, 2014

Valkoinen maksimekko kukkaseppeleellä



Coldplay - A Sky Full Of Stars
Herää aamukahdeksalta, pue, syö, meikkaa ja lähde "töihin". Lagaa päivä katsoen Netflixiä tai kännykkää räpläten, samalla lapsia vahtien ja välillä niiden kanssa jotain puuhastellen. Tule kuudelta kotiin, valita väsymystä ja mene koneelle. Sammuta kone yhdeltätoista ja mene nukkumaan.

Okei nyt vähän huijasin. Kyllä mä joinakin päivinä nään myös frendejä, mut oon ollut kokoajan ihan hiton väsynyt. Päätä kun ei millään malttaisi painaa tyynyyn jo yhdeltätoista, viimeisimmät kuukaudet kun olen valvonut joka ilta ainakin yhteen. Rahaa kuitenkin tulee niin en valita sen enempää.



Viime lauantaina olin ystäväni Liinan kanssa Pride-kulkueessa. Oli ihan mahtava fiilis nähdä miten paljon ihmisiä on liikkeellä hyvän asian takia. Se ois hienoa jos ihmiset ois yhtä innoissaan tälläsistä jutuista, kuin esimerkiksi jääkiekosta. :D

Kulkueen jälkeen suunnattiin ogeliin ja meidän seuraan joinas Liinan tuttava, joka räpsi meistä kuvia. Postauksen kuvista kuuluu kiitos Hubert Von Herpaderpalle, muokkaus tosin on mun käsialaa.

Olin pukenut päälle edellisenä päivänä postissa saapuneen valkoisen maksimekon, jonka helman alareunaa lukuunottamatta onnistuin pitämään puhtaana koko päivän. Kukkaseppeleen tein itse sellasesta kaulassa pidettävästä Havaiji-jutusta. Olikohan sen nimi lei? Tuli paljon halvemmaksi tilata sellainen eBaysta jollain reilulla eurolla ja pujottaa kuminauha tilalle, kuin ostaa Suomesta. Kaiken lisäksi, mä en ole nähnyt tollasia tarpeeksi tuuheita seppeleitä missä kukat jatkuisi myös taakse, ollenkaan Suomen kaupoissa. Mun mielestä kun lyhyet hiukset vaativat isommat kukat jotka jatkuvat taakse asti.

Hiusvärikin on ehtinyt vaihtumaan, Juhannuksen jälkeen tein värinpoiston tukkaan, mutta sivut eivät tietenkään vaalentuneet yhtä vaaleiksi, kuin useaan kertaan vaalennettu yläosa. Värjäsin siksi Biozellin color maskin sävyllä cappuchino mun koko tukan oranssinsävyiseksi. Tää on kyllä oikein kivaa vaihtelua platinablondille, kesään sopii muutenkin luonnollisempi hiusväri. Vielä kun saisi vähän väriä pintaan niin en näyttäisi siltä kuin aikoisin syödä teidän sielut.

Aloitin Netflixistä American Horror Story:n vähän aikaa sitten. Mulla on nyt kakkoskausi menossa, joka onkin viimeinen mitä tuolta löytyy. Jos tykkää kauhusta niin suosittelen, etenkin toinen kausi on vielä paljon parempi kuin ensimmäinen. Noi kaudethan ei siis mitenkään liity toisiinsa, kaikissa on aina ihan uusi tarina. Oon aika turtunut kauhuleffoille, mut hyi hitto kuumottelen tota tokaa kautta ihan sikana ja tyyliin yöllä vessaan mennessä pelkään et joku Bloody Face yllättää mut nurkan takaa tai kiipeää mun sängyn alta. :---DDd








Oon ostellut alennusmyynneistä vaikka mitä, mutta koska on näin shaiba sää = sisälle ei tule tarpeeksi valoa, en ole saanut niitä kuvattua. Voisin sensijaan tehdä postauksen mun tän kesän suosikkivaatteista, jossa noitakin tulisi sit esille. Mut odotetaan ensin että nää kelit tästä paranee.

Tsekatkaa muuten myös blogikirppis, sinne on tullut uutta tavaraa. Vanhojen tavaroiden kuvat eivät toimineet joten otin ne ainakin joksikin aikaa pois. Lisäilen sinne juttuja sitä mukaan kun saan kuvattua, eli kannattaa nyt tsekkailla aina välillä. :)

No comments :

Post a Comment

Mini Rage Face Vendetta Smiley