Friday, August 8, 2014

'Cause I'm a cowboy



Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive



Hei! Tässä intoilun ja siivoamisen seassa sain vihdoin avattua Bloggerin. Huomenna mennään tosiaan tyttöporukalla Stadiin ja illalla Virgin Oiliin Girlschoolin keikalle. Liput keikalle maksavat vain 16,50 €, jos ikää löytyy ja rokki iskee niin kannattaa ehdottomasti tolla hinnalla saapua paikalle! Vaikkei Girlschool mulle hirveän tuttu bändi ollut entuudestaan, niin jotenkin naismuusikkoja kohtaan on aina tietynlainen arvostus ja tukemisen halu. Ja toki mitä nyt ennen keikkaa olen tutustunut bändiin enempi, niin oikein hyvältä kuulostaa. :)

Meikä leikki näiden kuvien kanssa vähän tavallista enemmän Pixlr Expressin kanssa, musta on kiva välillä vähän muokata erilaisia kuvia, koska nykypäivänä on liikaa toistensa kopioita olevia blogeja, joissa kuvatkin on ihan samanlaisia. Ei sillä että minä nyt yrittäisin olla mikään ah niin uniikki lumihiutale joka tekee kaiken oikein, u know?

Huomasin muuten kaverin uudella läppärillä mun blogissa käydessä sen näytön olevan niin paljon tarkempi, jonka takia mun blogi näyttää paljon kapeammalta kuin mun näytöllä. Se on tosi ikävä juttu, koska mun näytölle tämä leveys on just sopiva, eikä hirveästi leveämpi edes mahtuisi. Zoomaaminen on toki yksi vaihtoehto, ainakin mua alkoi muilla nettisivuilla ärsyttää kun kaikki teksti oli niin pientä. :D


Ahhah värjäsin tänää juurikasvua pois ja laitoin väripaketin mukana tulleen keltaisuutta poistavan hiusnaamion fledaan ja annoin olla ~45min päässä, joka on mulle ihan normi aika hopeashampoiden yms tuotteiden kanssa. Noh, poispestessä paljastui karmea totuus. Tukka oli ihan vitivalkoinen ja pari liilapinkkiä raitaakin löytyi. :Ddd Noh kyllä toi pesussa kuluu, käyn vielä tässä illalla suihkussa ja pesen shampoolla sen viisi kertaa niin eiköhän fleda ole vähän luonnollisemman värinen. Ja vaikka ei lähtisi, niin on ainakin samaa sävyä mun skeban kanssa. :D Jotain positiivista hei.

Muuten, joskus joku suositteli mulle Joicon hopeashampoota. Pakko kehua kyseistä tuotetta, mitä mä nyt olen jo melkein puoli vuotta sitä käyttänyt niin huhhuh. Selkeän eron huomaa jo parin käyttökerran jälkeen, lisäksi jos sitä laittaa heti värinpoiston jälkeen tukkaan, niin hiuksista tulee ihanan pehmeät shampoon hoitavan vaikutuksen vuoksi. Toi on ehkä jopa liian hoitava mun makuun, lyhyttä tukkaa kun on vaikea laittaa jos se on ihan liukas.











Mitäs muuten pidätte tästä asusta? Kaivelin vähän vanhoja koruja, ja laitoin päähän viime kesänä ostetun hatun. Heti bussista ulos astuessani tajusin miten huono valinta kyseinen päähine oli Helsingin kaltaiseen tuuliseen kaupunkiin, eipä tota tullut kuvien ottamisen lisäksi juuri käytettyä. Mä en tiedä onko mulla käynyt vain huono tuuri, vai onko muillakin noi H&M:n espadrillot hajonneet yhtä nopeasti. Noi repsottaa takaa tosi paljon, toisessa kengässä on pohja osittain irti. Vaikeki kuvista näykään niin tuntuu että noi hajoaa kohta käsiin.

Tuli muuten tuosta hatusta mieleen kuinka joskus pari vuotta takaperin venasin dösää bootsit jalassa ja cowboyhattu päässä, joku skidi osotti äidilleen ja sanoi: "Kato äiti tossa on cowboy!!", vaikka mä olin sonnustautunut muuten ihan mun normi glämkuteisiin. :DDddd

Mutta hei, meikä jatkaa nyt minecraftin pelaamista siivoamista, heihei!

6 comments :

  1. Mä olin eka että "ihana paita!", sitten "rintsikat näkyy" mut sit muistin et sillä ei oo mitään väliä
    t. yksi joka melkein tänään alotti äidin kanssa tappelun samasta aiheesta koska valuvat paidat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. :D Oishan se kivempi jos ei tosta sivuilta näkyis, mut ei voi mitään kun muuten on niin kiva paita. :D Kunhan ei itseään haittaa.

      Delete
  2. Tykkään tosta asusta, aivan ihana!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Oih, rakastuin suhun ja sun vartaloon. Pakko jäädä seuraamaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon ja tervetuloa! :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley