Wednesday, August 20, 2014

Kakkulat

Shiiit Bulgariaan lähtö onkin nyt aika vaakalaudalla, edullisia lentoja ei jostain syystä saanutkaan mistään ja matkakumppanin budjetille tämä oli ongelma. Vaikka mä olenkin venannut tätä tyyliin koko kesän ja ah lämpö, mutta jos ei lähdetä niin saanpahan ainakin hankittua nyt sen kunnon kameran.

Kamera tulisi tosiaan tarpeeseen, joudun aina käymään todella pitkän muokkaussession että saan puhelimen kuvista edes esteettisesti silmää miellyttäviä, vaikka laadulla ei olisikaan hurraamista. Mulla on myös paljon kuvausideoita, mutta joiden toteuttaminen vaatii ihan kunnon kameraa. Tän postauksen kuvista mulla on ihan hirveä fiilis mutta koska toi asu oli kiva niin menkööt nyt. :D

 Kuvat on jostain viimeviikon alusta, olin villi ja laitoin ekaa kertaa pitkään aikaan lasit päähän julkiselle paikalle. Mähän käytän noita lähinnä telkkaria katsoessa, muussa elämässä pärjään hyvin vaikka mun näkö onkin huonontunut vielä entisestään. Mä en saanut kunnollista pärstäkuvaa noi kakkulat päässä, mutta pitkään epäröin noiden käyttöä koska lyhyiden hiusten kanssa tuli vähän miehinen olo noin vahvojen kehysten kanssa. Toisaalta mun mielestä paksukehyksiset ja semi isot lasit on ainoita järkevän näköisiä silmälaseja, okei ei kaikille sovi mutta tälleen yleisesti.


Vitsi mun aivot lyö nyt ihan tyhjää. Mulla oli mielessä vaikka mitä mistä kirjoittaisin, mutta nyt jotenkin kaikki tuntuu pyyhkiytyneen mun päästä. Tai sitten mua vain vaivaa todella huonosti nukuttu yö, ja jännitys siitä toteutuuko matka. Ehkä menen vaan tekemään popparia ja katsomaan Pretty Little Liarsia.


4 comments :

Mini Rage Face Vendetta Smiley