Friday, August 22, 2014

Kreeta kutsuu

Mä tulin nyt vain kertomaan pikaisesti teille, että lähden huomenna Kreikkaan, Kreetan saarelle Chanian kaupunkiin. Meillä oli alkuun Mihaelan kanssa tarkoitus lähteä Bulgariaan, mut siihen tuli niin monta mutkaa matkaan että tuntui kuin jotkut suuremmat voimat olisivat meidän lähtöä vastaan, joten päädyttiin vaihtamaan kohdetta. :D

Lievä kuumotus koska otettiin "määrittelemätön majoitus", ei mua muuten haittaa vaikka jouduttais johonkin torakkahotelliin, mutta kunhan ei mihinkään ihan takapajulaan mistä ei kulje bussit. Matka maksoi kuitenkin vain sen parisataa, eli en mä mitään luksusta tolla hinnalla odota.


Eilinen kuva ig:stä, aijai oon ihan rakastunut tohon menkkahaukan liilaan mattahuulipunaan. ♥

Mutta joo, eipä mulla muuta. Palaillaan reilun viikon kuluttua! 

2 comments :

  1. Anonymous1/9/14 15:05

    LIILA HUULIPUNA! Oi kiitos, olen etsinyt sellaista vaan noin tuhat vuotta. :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ole hyvä! Toi on kyllä hyvä huulipuna vaikka onkin menkkahaukasta. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley