Saturday, August 16, 2014

Uusi ulkoasu!

Hei! Mä olen ollut tässä kipeänä pari päivää ja väsäillyt uutta ulkoasua. Mitäs tykkäätte? Älkää säikähtäkö jos blogin nimi muuttuu muutaman päivän sisällä, oon ajatellut jotain omaperäisempää tän nykyisen tilalle. Osoite pysyy silti samana, joten ei hätää! Multa kysyttiin askissa millon postaan, täytyy sanoa että ainakin vielä olen niin tajuttoman väsynyt, ettei mun aivot kykene järkevään tekstiin. Koitan huomenna ainakin muokata kuvat valmiiksi, jos sitten vaikka maanantaina jaksaisi kirjoittaa. :)


6 comments :

  1. oi, tosi ihana ulkoasu! tykkään ihan hirveesti <3

    ReplyDelete
  2. Anonymous17/8/14 11:03

    Suosittelen nimenvaihtoo, koska tää nimi hukkuu näihin perus massablogeihin vaikka tää ei kuitenkaa oo sellanen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo oon niin samaa mieltä. :D Mä vaan olen tajuttoman surkea nimien keksimisessä, että jäi joskus sillon. Mulla on nyt pari nimivaihtoehtoa mielessä, mut haluan vielä harkita. :)

      Delete
  3. oooh tää ulkoasu on ihana!!!

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley