Tuesday, August 19, 2014

Virukset on pyllystä.

Hei! Tiedän että lupasin postata eilen, mutta (insert dramatic chipmunk sound here) koneestani löytyi virus, joka oli niin salakavala että jotenkin "poisti" virustorjunnan mun koneelta. Tästä seurasi hiton pitkä urakka Nortonin puhdistusohjelmien kanssa, joka venyi puoli neljään asti yöllä. Lataa ohjelma -> odota ikuisuus -> käynnistä kone uudelleen -> poista uhat -> käynnistä uudelleen -> lataa ohjelma -> odota ikuisuus jne.

Onneksi Note kakkosen näytöllä katsoo Netflixiä ihan mielellää, joten viihdytin itseäni useamman tunnin Pretty Little Liarsilla ♥. Tajuttoman koukuttava ja kuumottava sarja vaikka mä alkuun luulin sitä joksikin teinihömpäksi. :D

Mutta niin. Tosiaan yli viikko sitten lauantaina Sonja, Mihaela ja Maria Rosaria saapuivat Haminasta Helsinkiin shoppailemaan. Mä joinasin heidän seuraansa vasta joskus kuuden jälkeen, käytiin safkaamassa ja sitten siirryttiin Kaisiksen puistoon istuskelemaan. Pääsin myös opettamaan tälle italialaiselle miten käydään ilmaiseksi junan vessassa. Ota juna joka lähtee esim. 5 minuutin päästä, käy vessassa ja tule ulos. Tämä taktiikka toimii kuin junan vessa *ba dum tss* heheh.



Me muistettiin vasta Kaisiksessa että hei, ne yhteiskuvat. Siksi croppasin nää tälleen koska taustat oli semi rumat ja valotukset ihan päin pyllyä. Mä muuten tässä syksyllä ostan faijan vanhan kameran, ihanaa koska sitten saan ihan kunnon kuvia näiden ainaisten kännykkäkuvien tilalle.

Ylläolevassa kuvassa minä ja Kaisla, joka on siis tämä mun ainoa kaveri Nurmijärveltä jonka kanssa olen aktiivisesti tekemisissä. Alhaalla vasemmalta oikealle Maria Rosaria, Sonja ja Mihaela. Maria Rosaria oli siis Mihaelalla vaihdossa kolme viikkoa ja on jo nyt kotiutunut takaisin Italiaan, oli kyllä hauska tutustua! Me loput neljä ollaan tunnettu reilu kaksi ja puoli vuotta, tutustuttiin silloin kun oltiin vielä glämrokkareita. Me ollaan koettu yhdessä kaikkia eeppisiä seikkailuja, meikä on esimerkiksi tutustunut ensimmäistä kertaa alkoholin ihmeelliseen maailmaan tässä porukassa.

Meidän ilta sujui tosi mukavissa merkeissä, vaikka Kaisla tulikin kipeäksi ja joutui lähtemään kotiin. Girlschool oli tosi mahtava, eturivi paras rivi. Ihanaa kun ikärajallisilla keikoilla harvemmin joutuu jonottamaan, mekin vaan käveltiin eteen vaikka keikka alkoi puolen tunnin päästä. Kaislan lippukin saatiin myytyä jollekin tuntemattomalle hevarille, saatiin kuitenkin yli puolet takaisin hinnasta.

Eipä mulla mitään kummosta sanottavaa itse keikasta ole, laulu kuului vähän huonosti mutta ei se menoa haitannut!


Mun phonessa on varmaan miljoona tällästä epäselvää ja tärähtänyttä tekotaiteellista kuvaa mitä otettiin ihan kikseissä kun tajuttiin miten meidän rannekkeet yms hehkuu. :D

Muuten mä olen tässä hengannut Stadissa ja ollut kipeenä, nyt alan kuitenkin olla jo aika terve. Torstaina se ois sit menoa koska Taiteiden Yö. On vaan kylmä ku jossai Siperiassa, tai ainakin se siltä tuntuu, ois kyllä kiva olla ulkona. Onneksi mä lähden vielä Bulgarian lämpöön tässä kuussa, jossa onkin kesän lämpimin kausi just nyt!


Mulla on muuten blogin suomenkielinen nimi jo aika varmasti tiedossa, hihih näätte sitten. Postaan huomenna yhdet asukuvat viime viikolta, lisäksi mun pitäis tehdä esittely mun syksykuteista joita kävin shoppailemassa. :)

2 comments :

  1. aina kun puhun jollekin pll sarjasta niin ne luulee sitä teinisarjaks, mutta hyvä kun uskallan sen jälkeen mennä nukkumaan :D ootan vaan hulluna et sen vitos kauden jaksot sais katottua jostain netistä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. :D Mulla on vasta kolmonen menossa mut nelosen näkee jenkkinetflixistä, jonka aion kattoa heti putkeen tän jälkeen. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley