Friday, September 12, 2014

Ain't it funny, how you never ever learn to fall



Bon Jovi - This Ain't A Love Song


Hei! Nää kuvat on otettu keskiviikkona siellä Arabiassa. Kun muu jengi meni röökille, minä Satu ja Liina lähdettiin ottamaan kuvia. Liinalla oli hieno visio tosta keltasesta seinästä ja portaikosta, täytyy sanoa että se idea todellakin toimi! Lisäilin tollaset mustavalkoset kukkareunukset koska näitä kuvia piti rajata aika kapeiksi.

Mä olen viimeaikoina lueskellut paljon Edie Sedgwickistä ja täytyy sanoa että mä olen nyt sen takia inspiroitunut kovasti isoista korviksista. Mun mielestä pitkät ja isot korvikset sopii lyhyiden hiusten kanssa erinomaisesti, ja mä olenkin kuluttanut paljon aikaa etsiessäni eBaysta oikeantyylisiä. Toiset tilaamani saapuivatkin itseasiassa tänään, eiköhän nekin ole täällä pian esillä. :)

Alunperin mun fledasta tuli vahingossa noin valkoinen kun unohdin väripaketin mukana tulleen hoitoaineen vähän liian pitkäksi aikaa päähän. Mä kuitenkin lopulta tykästyin tohon väriin koska se sopii kylmyydeltään hyvin syksyyn ja olenkin ylläpitänyt sitä Joicon hopeashampoolla.

Oli muuten tosi kiva tulla eilen kotiin, heitin yöpuvun housut jalkaan ja rojahdin sängylle. Tunsin heti jotain märkää mun reittä vasten ja pomppasin ylös. Mikäs muukaan siellä oli kuin kaatunut rakipullo jonka korkki oli pettänyt. Tosi mukava yllätys kun oikeen Kreikasta raahatusta alkoholista reilu pari desiä oli mun sängyllä. Tuli kyllä hieman sanomista sen sinne jättäneelle henkilölle. Kaiken kruunasi vielä se etten löytänyt mulle muita yöpuvun housuja, siinä sitten hengasin himassa haisten jollekin alkkikselle. :---DDDd

Biisiksi valkkasin taas jotain Jovin These Daysilta, tää on ehkä mun suosikki koko levyltä. Mulla itselläni ei ole ollut sydänsuruja aikoihin, mutta voin niin samaistua näihin sanoihin joka ikinen kuuntelukerta. Tästä biisistä myös kuulee niin sen tuskan ja tunteen mistä tämä kertoo. Mä voisin analysoida tän biisin lause lauseelta mutta taidan jättää tän vain tähän.

"If the pain that I'm feeling so strong
Is the reason that I'm holding on
Then I'm wrong, yeah I'm wrong - this ain't a love song"

P.S. En malta odottaa huomista! Tytöt tulee meille joskus viiden jälkeen, sitä ennen on luvassa siivousta ja kokkausta. :)

2 comments :

  1. vau, ihania kuvia! tausta on tosiaan mainio, ja kuvakulmat näyttää kivoilta :) myös asu on superihana, sopii sulle todella hyvin! ja oon samaa mieltä siitä, että lyhyiden hiusten kans sopii hyvin roikkuvat/näyttävät korvikset, ja ne pääsee hyvin oikeuksiinsa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! :) Tykkäsin ite myös kovasti tosta asusta, pitääkin laittaa myös joskus toiste päälle. :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley