Thursday, September 11, 2014

I wish it wasn't me standin' in these shoes


Bon Jovi - Damned


Hehei tässä nyt näitä kuvia mitä piti eilen laittaa mutta tadaa, netti ei toiminut. Mä en käsitä mikä tää juttu on että aina kun lupaan postaavani tyyliin seuraavana päivänä niin ähhähhää joku tekninen vika iskee tielle. Miten voi olla näin huono tuuri?

Eilen olin tosiaan Arabian nutalla tsiigailemassa bändejä, oli kyllä harvinaisen hyvä kattaus! Ekana Mikko ja Onni vetivät akkarisetin, hahah lievä nostalgia noiden Cherika -ajoista. Muita bändejä illan aikana olivat Echo, Roülette, Smokin' Aces, Rozey Isle, Boneyard Coyotes ja Mary Celeste. Smokin' Aces kauppasi niiden uutta ep:tä mutta mun rahatilanne oli niin huono että viiden euron lovi olis tuntunut aika pahalta lompakossa. :D Käyn sit joltain baarikeikalta hakemassa sen. Noi ep:n biisit löytyy youtubesta, hahah pakko sanoa että diggaan kovasti koska soundaa vähän Jovilta!




Nää kuvat on alkuviikolta, uuu noi nudet Pull & Bear:n platformkengät oli rakkautta heti ensisilmäyksellä. Ostin ne Kreikasta jollain parilla kympillä, pitää vaan vielä vähän totutella koska sain aika massiiviset rakot mun jalkoihin noista.

Rakkuloista puheenollen se oli oikein mukava tunne kun lähdin noi kengät jalassa ulos ja keskellä suojatietä tunsin kun jotain nestettä valahti mun jalkaan. No mitäpä muutakaan se oli kuin kudosnestettä puhjenneesta rakkulasta, hyi hitto. :D






Arvatkaa olinko muuten edes iloinen kun bongasin menkkahaukasta ton mekon koossa 32!!! Missään ikinä en ole törmännyt kolmenelosta pienempään kokoon, ai että sitä riemun määrää kun voi kerrankin ostaa vaatteen jota ei tarvitse kaventaa yhtään. Toi mekko on ollut mulla jo ennen Kreikan matkaa, ja taisi se olla mulla päällä myös Taiteiden Yössä. En vain ole ehtinyt vielä esittelemään sitä, ja kyllä, se syksyvaatepostauskin on tulossa. :)

Kaulakorun lainasin mutsilta, niin outo fiilis käyttää vaihteeksi hopeisia koruja kun koko kesän kuljin kultasissa.







Hei olen Heidi ja laitan hiuksiani

En malta odottaa lauantaita, Liina, Juuli ja Riikka saapuvat meille viettämään tyttöjen iltaa Singstarin ja kauhuleffojen merkeissä! Huomenna on siis luvassa siivoamista, lisäksi pitää miettiä miten tänne saa lattialle kaksi petiä nyt kun on toi Pumban häkki. Voi että toi pupu on kyllä niin suloinen, hauska miten se näyttää niin isolta ton karvansa takia vaikka oikeasti on aika pikkuinen. :D

Tuli muuten eilen ihan pikkuinen ikävä mun kasarifledaa kun näin niin paljon hienoja fledoja ihmisillä! Ei sillä että mä oikeasti haluaisin sitä takaisin, se oli ihan karseessa kunnossa kokoajan ja tosi hankala. Lisäksi oon kuullut niin paljon sitä miten tää lyhyt sopii mulle paremmin että ihan mielelläni pitäydyn tässä mallissa. :)

Mä lähden nyt nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia! ♥

5 comments :

  1. beautiful outfit! i really like your blog :) your hair is super cool :D
    i'm now following your blog and i'm looking forward to new posts!

    xo, lena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much :) I really like yours too! :)

      Delete
  2. Voi vitsi miten kivan blogin löysinkin! Todella kaunis asu :) voisin itsekki pitää, jos vaan sais rohkeutta käyttää tuommosta tummaa huulipunaa :)

    http://www.six-feet-tall.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos! :) Kannattaa ihmeessä kokeilla, mäkin alkuun tosin vähän epäröin. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley