Thursday, October 16, 2014

16/10/2014

Hehei mä en ole tehnyt viimeaikoina oikeastaan yhtään mitään muuta kuin katsonut Twin Peaksia tai pelannut Sims kakkosta, siksi blogissa on ollut aika hiljaista. Mulle vaan jäi sellanen lahnausfiilis päälle, ja kun viihdytin itseäni kahdella noin koukuttavalla asialla ei sitä hirveästi edes muuta kaivannut.

Kaikki alkoi viime viikon sunnuntaina kun olin tulossa Kouvolasta himaan ja sain soiton faijalta kuinka Viuhti voi tosi huonosti. Se ei reagoinut mihinkään ja sen syke oli kuulemma todella alhainen. Se ei ollut syönyt tai juonut mitään niiden parin päivän aikana mitä mä ja muu perhe oltiin oltu poissa. Viuhti myös kaatuili kyljelleen ja jäi sätkimään eikä päässyt ylös, mikä oli todella pelottavan näköistä kunnes luin että se on normaali korvatulehduksen oire. Valvoin tosi myöhään Viuhtia vahtien, kunnes se alkoi syömään ja papanoimaan jolloin uskalsin käydä nukkumaan. Ah miten iloinen asia uloste voikaan kaninomistajalle olla. ♥ :D

Olin seuraavana päivänä tosi väsynyt ja toivuin vielä edellisen päivän järkytyksestä, oltiin nimittäin alkuun ihan varmoja että nyt koitti Viuhtin lähdön aika, onhan se saavuttanut jo seitsemän vuoden iän. Onneksi se kuitenkin virkosi veljen juotettua sitä ja kun mä saavuin kotiin otti se jo muutamia loikkia. Seuraavana päivänä eläinlääkärissä saatiin antibiottikuuri ja kipulääkettä, jotka piti molemmat antaa kahdesti päivässä ja näin rajoitti mun menoja.

Viuhti on kuitenkin nyt kunnossa ja oma itsensä, eli lääkkeistä on selvästi ollut apua. Pumban kastraation varoaikakin loppui tänään joten voin huoletta alkaa tutustuttamaan noita toisiinsa. :)




Toi episodi sotki mun unirytmin ihan kokonaan ja ekat pari päivää olin tosi jännittyneenä auttavatko lääkkeet. Unirytmin korjaaminen on ihan tajuttoman vaikeaa ilman mitään pakollista menoa aamuisin, etenkin kun on löytänyt hyvän sarjan ja uudelleenasentanut suosikkipelinsä joiden kanssa ilta venyy helposti yömyöhään.

Sunnuntaina kuitenkin näin Liinaa ja käytiin Töölönlahdella kuvailemassa. Paikka on syksyisin tosi kaunis ja siellä on tullut kuvailtua myös viime vuonna.





Mä tosiaan aloin katsomaan Twin Peaksia viime viikolla, alkuun oli vähän wtf-fiilis koska sarjahan on tullut ihan ysärin alussa ja vaikutti siksi alkuun tosi oudolta, mutta kyllä siihen aika nopeasti pääsi sisälle. Nyt oon jo ihan koukussa, enää yksi kolmasosa jäljellä.

Opettelin myös juomaan kahvia mustana, koska Twin Peaksissa oli kokoajan joku kahvikuppi kourassa ja se sai näyttämään mustan kahvin niin houkuttelevalta. Okei on mulla ollut se ennenkin mielessä koska helpottaisi kahvin juomista ulkona. Hassua miten tahdonvoimalla on tässäkin asiassa näin iso merkitys, aina ennen kahvi ilman maitoa on ollut ihan tajuttoman pahanmakuista ja sitä on juotu vain äärimmäisissä hätätapauksissa kun maitoa ei ole ollut saatavilla, mutta nyt se maistui ihan hyvältä ja seuraavina päivinä varmasti vielä paremmalta.


Paras paikka vanhan mallisella sporassa on ehdottomasti takana, on kiva katsella taaksejääviä maisemia.

Tänään illalla on muuten White Lionin Mike Tramp akkarina On the Rocksissa, liput on vaan 9,50 € uuu.


2 comments :

  1. Mäkin katsoin eilen ekan jakson Twin Peaksia, koska sitä on kehuttu, mut en oikein lämmenny :D Pitäs kait yrittää katsoa lisää. -Hanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mitä kakkaa oon ihan varma et oon vastannu tähän lol tyhmä blogger. :D Mut joo mullakin meni hetki et lämpenin kyseiselle sarjalle, se on kuitenkin aika vanha ja semi kämänen, mut kyl parin jakson jälkeen olin jo ihan messissä. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley