Sunday, October 26, 2014

26/10/2014

Hei! Mä olin tosiaan katsomassa Mike Trampia On The Rocksissa viime viikolla, oli kyllä upeeta. Kolmen tunnin setti akkarina, huhhuh onneksi saatiin frendin kanssa istumapaikat. Hitto kun en tajunnut ottaa mun White Lionin vinyyliä mukaan, olisin saanut siihen nimmarin. Keikan jälkeen nimittäin Mike Tramp saapui jakamaan nimmareita ja kuvia, löysin onneksi multa kuitin johon mahtui just ja just kirjottamaan. Kuvakin mulla on mutta oon siinä niin hirvittävän näköinen etten taida julkaista sitä jotta näköhermonne eivät vaurioidu.

Seuraavana päivänä käytiin kaverin kanssa kuvailemassa järkkärillä, ei nyt ihan meinannut kuvat onnistua. Lisäksi mun hiukset olivat menneet yöllä ihan sekaisin niin etten saanut sitä mun tyypillistä toispuoleista jakausta laitettua jonka seurauksena mun naama näyttää leveältä. Löysin kuitenkin pari kuvaa jotka kehtaan julkaista, olisi tyhmää heittää kaikki se aika ja palelu hukkaan ja olla julkaisematta mitään.

Kuvien ottamisesta siis kiitokset Mikolle!




Jee mun ehdoton suosikkijuhla Halloween lähestyy! Syksyn värit (jotka tosin ovat nyt jo aikalailla kadonneet) ja synkkyys yhdistettynä kauhuteemaan, voiko parempaa olla? Mä olin joskus kauhuleffojen suurkuluttaja ja olisin varmasti edelleen, mutta niissä tuntuu olevan kaikki jo niin nähtyä. Toki jos törmään kiinnostavaan elokuvaan niin kyllä mä sen katson, ennen meno oli lähinnä että mikä vaan kävi, kunhan oli kauhua.

Jotenkin huvittaa toi elokuvien k18-ikäraja, enemmän mä tuon ikärajoituksen elokuvia katselin alaikäisenä kuin nyt. Noi elokuvien ikärajoitukset menee muutenkin ihan miten sattuu, tälleen esimerkkinä Hannibal on vain k16 kun taas The Crow on k18.

Nyt kun päästiin taas aiheeseen Hannibal, niin täytyy sanoa että ihmettelen kovasti tätä jenkkien logiikkaa, on okei näyttää vaikka mitä sairasta mutta naisen nänni täytyy sensuroida. Hei oikeesti. Kaikki me ollaan alasti meidän vaatteiden alla, mutta meistä vain pienen pieni prosentti on sairaita yksilöitä jotka tappavat ja syövät ihmisiä. Hieno sarjahan toi muuten on, ihmetyttää vaan tollanen ratkasu. :D



Oon hengaillut viimeaikoina tosi paljon Kaislan kanssa, asutaan aika lähekkäin ja on tosi mukavaa kun voi mennä toiselle ilman mitään laittautumista, aina jos lähden stadiin niin on pakko vähän katsoa peiliin ja miettiä jotkut kivat vaatteet päälle. Nurmijärvellä liikkuessa mulle ei ole mitään väliä miltä näytän, täällä ei nimittäin ole ketään kenen mielipiteellä musta olisi jotain merkitystä.

Huhhuh maksoin muuten mun isot velat kirjastolle, alkoi vähän kuumottelemaan kun postista tuli lappu vuoden takaisista myöhästymismaksuista jotka mun pitäisi maksaa mahdollisimman pian tai juttu menisi eteenpäin. Olin tämän jälkeen ihan varma etten enää ikinä lainaisi yhtään mitään - ja paskat - heti kotiin tultuani naputtelin selaimeen helmetin sivut ja aloin etsimään kivoja sarjiksia. Tästä kerrasta oppineena asetin kuitenkin itselleni rajan, saan lainata kerralla vain viisi juttua, sillä vaikka unohtaisin palauttaa ne ajallaan niin siitä määrästä ei mitään järkyttäviä maksuja tule.

Lopuksi vielä vähän Hannibal-fangirlausta, mun ehdoton suosikkivideo. :3 Sisältää pätkiä vain ykköskaudesta, joten ei huolta ei spoilaa mitään kakkosesta.

4 comments :

  1. sun hiukset on kyl niin ihanat ! :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Hannibal todellakin <3 :3 Onneksi saadaan nauttia tästä hyvästä sarjasta vielä monta kautta!

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley