Tuesday, November 4, 2014

Halloween

Halloween, mun suosikkijuhla on nyt takana. Tänä vuonna juhlistettiin sitä pienellä porukalla Kaislalla, olin tosi väsynyt mikä vähän latisti mun juhlatunnelmaa. Oli kuitenkin hauskaa, lisäksi meillä oli Kaislan kanssa eeppiset asut. Jokeri ja Harley Quinn, mun ehdottoman suosikkipahikset Batmanista.

Olen muuten tosi tyytyväinen mun asuun, mutta naama vähän pissi. Meidän ostama valkoinen kasvomaali ei ollutkaan vesiliukoista, jonka takia en saanut kulutettua mun naamaa kunnolla. Lisäksi kun kasvot ovat mallia peruna, on niistä vähän vaikea taiteilla ihan samanlaista kuin Heath Ledgerillä.

Sheivasin muuten mun kulmakarvat pois jotta sain naaman maalattua paremmin, nyt vaan odottelen näiden kasvua. Ärsyttää kun jos lahnaan himassa koko päivän ja sitten haluaisinkin hakea jotain kaupasta, on pakko meikata edes ne kulmakarvat. Näytän muuten niin alienilta et kohta Mulder ja Scully on mun perässä. :---DDd



Mun aivot on nyt ihan tyhjät ja kaiken keskittymiskyvyn vie huomisesta avokadopastasta haaveilu omnomnom. :3 Voisin tästä mennä hakemaan safkaa ja sit uppoutumaan Breaking Badin pariin, jos nyt vihdoin saisin sen katsottua loppuun. Heihei ja palaillaan parin päivän sisällä!

2 comments :

  1. Anonymous5/11/14 12:39

    http://iltalehti.fi/meikki/2014110518809547_mn.shtml

    No mut hei sähän oot vaan muodikas nyt ;D kiva postaus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apua. XDDD Saattais sopia korkeintaan jollekin muutenkin ei-massapukeutujalle millä ois joku jännä tyyli, mut muuten ehdoton ei.

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley