Wednesday, January 7, 2015

2014

Vuosi 2014 alkoi blogin puolella näillä kylmän sävyisillä kuvilla. Tämä taisi myös olla viimeinen postaus ennen kuin leikkasin hiukseni, etenkin alemmasta kuvasta näkyy miten surkeassa kunnossa tuo permanenteilla ja vaalennuksilla pahoinpidelty letti oli.

Mä olin keksinyt Pixlr Expressin filtterintäyteisen maailman jo syksyllä, mutta alkuvuodesta innostuin kokeilemaan entistä jännempiä juttuja, jonka näistäkin kuvista huomaa.

Huom! Kuvat eivät ole ihan täysin aikajärjestyksessä kollaasien takia.


Hiusten leikkaaminen tammikuussa oli yksi senastisen elämäni parhaimpia päätöksiä. Kyseinen letti sopi mulle omastakin mielestäni tosi hyvin, vaikka nyt olenkin päätynyt hieman kasvattamaan.

Kevättalvella mä päätin lopettaa lukion joka oli takunnut jo pidempään. Lisäksi mä myös kävin semi pohjalla ja voin henkisesti aika pahoin, siksi mun ei tee hirveästi mieli muistella kyseistä aikakautta. Nykyään mä voin oikein hyvin, mitä nyt pieni jokavuotinen kaamosmasennus iskee aina tähän vuodenaikaan. :)




Hiustenlaitto oli vielä vähän hukassa, kuten keskimmäisestä kuvasta huomaa. Opettelin myös käyttämään irtoripsiä ja tein elämäni ensimmäisen eBay-tilauksen.

Kesä tuli hyvin pian ja jossain vaiheessa leikkasin Maili Saurus fledan. Aloin hengaamaan paljon Liinan kanssa ja pyrin ottamaan mahdollisimman paljon aurinkoa. Kärpäslasit kuten kaverini niitä nimitti, vaaleanpunainen hame, farkkushortsit, tuo ponchomainen vaatekappale ja kuvissa näkyvä ruskea vyö olivat mun senhetkisen tyylini kulmakiviä.




Ananas muuttui hetkellisesti kokeilumielessä vaaleanpunaiseksi, tätä tosin kesti ehkä viikon, jonka jälkeen värjäsin värinpoiston takia epätasaisen fledani oranssihtavaksi. Se oli hauska kokeilu, mutta kyllä vaalea alkoi taas houkuttelemaan.

Mä hengasin melkein puolet mun ajasta stadissa, useimmiten joko Liinan tai Mikon kanssa. Nurmijärvellä ollessani näin Kaislaa ja päivittelin blogia, otin vaan tosi rennosti yleisestiottaen koko kesänä.

Hankin myös elämäni ensimmäisen maksihameen, joka tosin oli mulle ehkä aavistuksen liian lyhyt. Toisaalta eipähän likaantunut helma ja jalat samalla lailla kuin ihan maahan asti ulottuvan kanssa.


Hiusväri alkoi lähennellä platinaa, jonka Kreikan aurinko välissä tosin kellastutti. Toimin oppaana Helsingissä kun Haminalaiset ystäväni Sonja ja Mihaela saapuivat italialaisen vaihto-oppilaan kanssa päiväreissulle. Vierailin myös itse Haminassa. Samojen kavereiden kanssa käytiin myös stadissa baareilemassa ja katsomassa Girlschoolin keikkaa.

Mihaelan kanssa käytiin ihan kesän lopulla Kreetalla viikon mittaisella lomalla. Oli tosi ihanaa käydä ensimmäistä kertaa elämässäni ulkomailla kaverin kanssa (Tallinnaa ei lasketa). Mihaela oli myös mitä mainioin matkakumppani, toivottavasti lähdetään ensi myös ensi kesänä reissuun!


Aivan liian pian saapui kuitenkin syksy. Värjäsin mun hiukset alkuun samalla aineella millä kesälläkin, mutta parin päivän päästä päädyin vetämään ihan kunnon kestovärillä. Mulla on tosi huonosti siitä väristä kuvia, mutta se oli hieman punertavampi kuin näissä  joissa hiukset on värjätty Crazy Colorin suoravärillä.

Syksyllä mä myös jostain syystä etäännyin mun muista kavereista, paitsi Kaislasta. Jotenkin laiskistuin niin paljon etten jaksanut enää lähteä stadiin yhtä usein. Nyt viimeaikoina mä olen kuitenkin pitänyt taas enemmän yhteyttä ihmisiin ja päättänyt pistää stopin tälle mun Supernaturalin kanssa erakoitumiselle. :D

Marraskuussa mulla meni totaalisesti hermo jatkuvaan juurikasvun värjäilemiseen joka etenkin niskassa näkyi tosi nopeasti. Valkkasin mun luottohiusvärisarjasta eli Garnier Olioista omaa hiusväriäni lähimpänä olevan sävyn ja heitin päähän. Lopputulos oli melkein musta, mutta koska luonnollinen hiusvärinikin on aika tumma ei juurikasvua meinaa edes huomata.

Vuotena 2014 ei ollut mun mielestä kovin hyvä, lukuunottamatta kesää. Mulla meinasi oikeasti tulla tippa linssiin kun mietin miten kiva kesä mulla oli ja miten ihania ihmisiä siihen kuului. ;__;

Kokosin tähän loppuun vielä parit kesäbiisit, etenkin Marina ja Lana oli kovassa kuuntelussa Liinan kanssa!

Coldplay - A Sky Full Of Stars


Lana Del Rey - Young And Beautiful


Marina And The Diamonds - How To Be A Heartbreaker


OneRepublic - Counting Stars



6 comments :

  1. Toi tumma tukka sopii kyllä älyttömän hyvin sulle ! :3

    ReplyDelete
  2. Toi tumma tukka tuo sun silmät aivan loistavasti esille - oot todella tyrmäävä! :)

    ReplyDelete
  3. mä oon aina ihaillut sun hiuksia, oot niin ihanan rohkea ja kokeileva niiden suhteen! ♥ kaiken väriset hiukset näyttää sulla upeilta, mutta tuo ruskea on niin VAU! sopii sulle ihan tosi hyvin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos, tosi kiva kuulla! :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley