Saturday, January 31, 2015

31/01/2015


Synttäreitä tuli juhlittua viikko sitten, perjantaina laulettiin kavereiden kanssa Bäkkärillä karaokea ja sunnuntaina tarjoilin sukulaisille vegaanisia juhlaruokia. Oli tosi kivat synttärit kokonaisuudessaan, vaikka lauantaina kärsinkin ehkä elämäni pahimmasta darrasta niin fyysisen kuin henkisenkin olotilan puolesta. Illalla oli tosi hauskaa mutta aamun fiilikset oli aikalailla karaoke - not even once. :D

Nämä kuvat on torstailta kun käytiin Liinan kanssa kiertelemässä kauppoja. Ostin ehkä maailman söpöimmän asun, päivänkakkarakuosisen crop topin ja hameen. :3 Kyseisen asun voi bongata instasta ennen kuin se eksyy tänne blogin puolelle.


Ei nyt näy näistä kuvista, mutta mä olen nykyään punapää. Mulla meni totaalisen hermo siihen kun kokoajan piti kytätä milloin latvat alkavat taas vihertää, joten päätin ratkaista ongelman pidempiaikaisesti. Latvat on mulla tosi tummat mutta juuri on ihan selkeästi punainen, mukavaa vaihtelua. :)

Mä olen katsonut viimeaikoina melkein joka ilta Pakoa, ja nähnyt ihan hitosti tosi kuumottavia unia missä jotkut agentit jahtaa mua. Ei ole kivaa, näkisin paljon mieluummin vaikka jotain kivoja Supernatural-unia. :D Tosin yhdessä unessa nää kaksi yhdistyi, just kun joku agentti oli nappaamassa mua niin Sam ja Dean kurvas paikalle Impalalla ja pelasti mut. :3

Musta on tullut myös paljon herkempi kaikelle väkivallalle mikä sekään ei ole kivaa. Ylästeella katsoin kaikkea tosi sairasta mättöä ihan helposti, nyt tekee ihan hiton pahaa moni huomattavasti nössömpi väkivalta. Tää voi tosin johtua siitäkin etten enää kuluta kauhuleffoja yhtä paljon kuin ennen ja mun mieli ei ole yhtä turtunut.

Mutta joo, pientä hiljaisuutta on ollut havaittavissa mutta iloksenne kerron että mulla on kahdet asukuvat varastossa. Huomasin myös kaverin parempiresoluutioisella näytöllä kuinka mun blogi oli tosi kapea. Mun läppärin näytöllähän tää on just sopiva, mutta aloin silti miettimään leveyksien muuttamista. Toisaalta, jos jotakuta häiritsee niin ongelma ratkeaa painamalla controlin pohjaan ja liikuttamalla hiiren scrollausnappia, samoin mä toimin mun näytölle liian leveiden blogien kanssa. :)

Btw tuo taustalla oleva seinä on semi paskainen mutta nyt voin sanoa suoraan etten jaksa muokata. Koittakaa kestää :D

No comments :

Post a Comment

Mini Rage Face Vendetta Smiley