Friday, January 2, 2015

Joululahjat 2014

Tänä vuonna (tai oikeastaan viime vuonna jos tarkkoja ollaan) selvisin ihanan vähällä lahjamäärällä. Sanoin hyvissä ajoin porukoille, etten mä oikeasti tarvitse mitään mun toivelistan ulkopuolelta. Tottakai pari kivaa yllätystä oli myös mukana, mutta ei ollenkaan samanlaista määrää kuin aiempina vuosina. Älkää käsittäkö mua väärin, tottakai se on kiva fiilis saada paljon paketteja, mutta järjellä ajateltuna se on ihan turhaa, etenkään kun kaikkea ei oikeasti tarvitsisi.

Kokosin tähän postuakseen oleellisimmat jutut, näiden lisäksi mä sain mm. lapaset ja villasukat mummilta, sekä muistikortit kameraan ja puhelimeen.


1. Color Mask sävyssä Coffee. Mun oma hiusväri ei ole ihan näin tumma, mutta tällä saa hyvin ylläpidettyä väriä päässä. Aiemmin lähinnä Biozellin vastaavia käyttäneenä tämä on tosi pigmenttistä ja tuhtia tavaraa, joten hanskojen käyttäminen on aika tarpeellista. Muuten oikein loistotuote.

2. Star Wars suklaa. Oikeasti. Voiko eeppisempää suklaata olla, mun sisäinen lapseni on tästä ihan innoissaan. :D Ja joo meikä on vegaani, mutta plz Star Wars

3. EOS-huulirasvat Fresh Watermelon ja Strawberry Sorbet. Nääkin tuli ihan puhtaasti yllärinä, mikä sattuma kun olin just näitä huulirasvoja katellut Kicksissä vähän ennen joulua. Ensimmäinen on ehdottomasti näistä kahdesta mun suosikki, jälkimmäinen on ehkä aavistuksen liian makean tuoksuinen.


4. Supernatural-paita. Tästä oli vaikea saada kuvaa, koska paita itsessään vaatii kaventamista eikä sen takia vielä istu päälle. Mulla on nyt ihan hullu Supernatural-fanitus käynnissä ja kuten mainitsin oon kohta katsonut kaikki vajaat 10 kautta reilussa parissa kuukaudessa, pakko keksiä joku sarja minkä voin alottaa tän jälkeen ettei mun elämään tule suurta liian aukkoa. :D


5. Sokerina pohjalla Sony NEX-5N, eli oikein kätevän kokoinen peilitön järjestelmäkamera. Tietenkään mulla ei ole itse kamerasta kunnon kuvaa kun sillä kuvailen, mutta tämä peilin kautta otettu testikuva saa nyt kelvata (joka tietenkin on pitänyt mennä ottamaan vinosti). Paljon on opettelemista tämän käytössä, mulla kun ei ole ennen järkkäriä ollut. Blogin kuvien laatu kuitenkin tulee paranemaan huimasti, vaikken mikään mestari tämän kanssa vielä olekaan.

Joulu sujui mun osalta muuten ihan hyvin ottaen huomioon etten ole kovin jouluihminen. En mä tiedä tarkkaan miksi joulu ei niin iske, onhan siinä kivojakin puolia. Uudenvuodenaatto tuli ja meni, oli ihan hauska ilta. Vajaa kolme viikkoa mun synttäreihin, miten sitä voikaan vuosi vierähtää niin nopeasti.

Mä olen nyt kahden vaiheilla tekisinkö jonkinnäköisen vuosikatsauksen blogiin, kertokaa ihmeessä jos kiinnostusta löytyy. :) Yritän myös vihdoin ja viimein saada korjattua vanhojen tekstien kuvaongelmat.

Kello lähentelee jo neljää ja pieni väsymyksen tunne alkaa hiipiä mun aivoihin, jos mun unirytmi oli ennen mitä sattuu niin nyt se on mennyt ihan sekaisin. Suurinosa teistä lukee tän vasta aamulla, mutta jos joku on vielä hereillä niin hyvää yötä, mä lähden tästä kokeilemaan jos uni tulisi. :)

6 comments :

  1. Voi se blondi tukka oli paljon kivempi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siinä oli vaan niin ikävä vaalentaa aina juurikasvua, etenkin kun lyhyessä näkyy paljon nopeammin. :(

      Delete
  2. Anonymous2/1/15 17:31

    Löytyy kiinnostusta vuosikatsaukseen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okei! Enköhän mä sellasen sitten toteuta. :)

      Delete
  3. ois kyl tosi kiva sellai vuosikatsaus; niitä lukee mielellää! eivitsi noi star wars -suklaat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okei hei kiva kuulla! :) Haha en oo vieläkään viitsinyt avata noita. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley