Tuesday, February 3, 2015

Päivänkakkaroita



Magic Man - Texas


Tässä nyt tämä aiemmin mainittu päivänkakkara-asu! Hame ja paita olivat rakkautta heti kun silmäni niihin Seppälässä osuivat, vaikka vielä viikon mielissäni pyörittelinkin ennen kassalle kiikuttamista. Mun rakas fedora on tän hetken ykkösasuste, harvoin tulee astuttua ovesta ulos ilman sitä. Myös mun hiusten nykyinen pituus on välillä hieman hankala, mutta hatun kanssa ei tarvitse kriiseillä siitäkään. Onneksi kesään mennessä fleda ehtii kasvaa senverran että ilman hattuakin pärjää, voisi tulla helteellä hieman kuuma. :D

Jos mä syksyllä olin tosi epäsosiaalinen ja erakkoiduin himaan, niin nyt olen ollut aktiivinen senkin edestä! Viimeaikoina mulla on ollut melkein joka päivälle jotain ohjelmaa, lähinnä kavereiden näkemistä. Viime torstaina tuli myös pistäydyttyä Lepakkomiehessä katsomassa Dirty Frankia ja huomenna oon menossa katsomaan Interstellarin Kaislan kanssa. Sain joululahjaksi leffalippuja jotka pitäisi saada käytettyä, Interstellar kiinnostaa koska Christopher Nolanin ohjaamat Batmanit ja Inception ovat musta loistavia, lisäksi imbd:n korkealla 8,8 tähden arviolla ei kovin metsään voi mennä. Paljoa muuta mä en ole kyseisestä elokuvasta lukenut, joskus on kiva katsoa elokuvia tietämättä niistä juurikaan mitään etukäteen.


Mä olen viimeaikoina tykästynyt avokadopastaan vielä entistä kovemmin ja alkanut syömään avokadoa muutenkin. Mä en vaan millään jaksaisi kypsytellä niitä ja edullisemman pussin sijasta ostan aina kalliita syöntikypsiä. Muistan miten joskus yritin kypsytellä avokadoja mutta ne jäi aina joko liian raaoiksi tai kypsyi yli, ehkä nyt pitäisi uskaltaa yrittää uudelleen.

Sain muuten synttärilahjaksi Samsung Galaxy Tab 4 10.1 4G tabletin, ajattelin jonkin ajan kuluttua postata siitä ja mihin mä oikein tablettia käytän. Mä ainakin mietin paljon etukäteen että onko mulla edes käyttöä koko laitteelle, ja olisi ollut kiva lukea kokemuksia. Miltä kuulostaisi?

2 comments :

  1. Kivalta näyttää toi päästä varpaisiin samaa kuosia -asu! Mulla teki mieli joskus viime kesänä kokeilla, mutta en nössönä uskaltanut niin jospa nyt kun sain tästä postauksesta vähän rohkaisua. :D
    Mulla taas on avokadojen kanssa päinvastainen "ongelma", ostan siis niitä vähän raakileita, niin ne aina menee piloille, oottelin niiden kanssa vaikkapa vaan yhden päivän. Mut on tuomittu epäonnistumaan avokadojen kanssa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Joo hei kannattaa, tollaset asut näyttää musta kans just kivoilta. :D

      Voi ei, avokadojen syöminen on kyllä aika taiteilua, musta tuntuu että oon vähän oppinut nyt arvioimaan paremmin ja mun avokadonautinnot on olleet onnistuneita. :D

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley