Saturday, March 14, 2015

14/03/2015



The Colourist  - Yes Yes





Kevät hihii. Tosin ensi viikolla pitäisi iskeä karmea takatalvi. Mä olen ollut viimeaikoina muutenkin tosi pirteä ja iloinen, mutta kyllä tää aurinko nostaa fiilistä entisestään. Lisäksi mulla on heti ensi kuun alusta työkokeilupaikka, odottelen vielä sopimusta sähköpostiin mutta muuten homman pitäisi olla ihan varma.

Keskiviikkona kävin mutsin kanssa katsomassa Cirque du Soleilin Quidam -esityksen, oli taas tapansa mukaiseti upea show! Lavasteet ja puvut ei musta ollee tällä kertaa niin eeppisiä, mutta ei se mitään. Tollasissa tapahtumissa on tietenkin kuvaaminen kiellettyä, mutta tästä videosta näkee vähän millainen juttu oli kyseessä.

Hartwallilta suuntasin suoraan Hard Rock Cafeen jossa kaveri kävi vetämässä pari biisiä ja halus mut kuvaamaan. Niitä ja viime viikonlopun keikkakuvia mulla on ihan hitosti käymättä läpi, menee varmana ensi viikolle kun ajattelin parit gifitkin väsätä.






Torstaina käytiin Liinan kanssa keskustassa safkaamassa ja kuvailemassa, ilma oli ihan upea ja saatiin tosi kivoja kuvia! Hahah ehditte varmasti tässä kevään aikana kyllästyä mun aurinkohehkutukseen, mutta kun mä vaan en ole yhtään talvi-ihminen. :D

Vajaan tunnin päästä meikä ottaa suunnaksi Katajannokan ja Merirockin, päälle menee kuvissa näkyvä uusi tummansininen mekko, onko edes kivaa kun voi laittaa avokkaat ja ihan ohuet sukkikset. Tukka on vielä kihartamatta ja pakkaaminen vaiheessa, joten heihei ja palaillaan ensi viikolla! :)





2 comments :

  1. Ihana toi sun pallomekko! Minäki haluun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Se on ihan menkkahaukasta, eikä edes maksanut paljoa vaikkei alessa ollutkaan. :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley