Thursday, March 26, 2015

26/03/2015



Marina And The Diamonds - Forget


Merirock oli ja meni, huhhuh kun aika menee nopeasti. Mun sunnitelmat on muuttuneet viimeaikoina tosi paljon, jonka takia en ole etukäteen tiennyt milloin ehdin istahtaa koneen ääreen. Odotan innolla sitä päivää kun tabletilla kykenee samanlaiseen kuvanmuokkaukseen kuin tietokoneella, sekä kirjoittamaa blogia kätevästi. Sopisi mun kaltaiselle menevälle ihmiselle oikein loistavasti, saisi myös käytettyä dösämatkat hyödyllisesti.

Kuvien cargohenkisen takin ostin joskus talvella alennuksesta ja olen siitä asti odottaut malttamattomana sen käyttöönottoa. Takki on todella ohut, joten mullakin oli muuten flanelli vielä sen alla. Hame on peräisin mekosta, joka oli mulle hieman liian lyhyt joten leikkasin sen kahdeksi osaksi. Nyt mulla on yhteensopiva ylä- ja alaosa jotka toimivat loistavasti myös erikseen.




Kävin viime viikolla pitkästä aikaa kampaajalla, nyt onnistuu kasvattaminenkin helpommin kun on joku malli päässä. Ero nyt ei ole mitenkään mullistava juuri tämän kasvatusprojektin takia, muuta kuin siistimpi ja tasaisempi. Nyt kelpaisi ottaa kuvia ilman hattuakin, mutta se on vaan niin juurtunut päähän. :D

Mulla olisi ajatuksissa värjätä kesäksi jotkin vaaleanruskean sävyiset hiukset. Voi olla että nykyisen punapäisyyteni takia väristä tulee mansikkainen, mutta ei sekään huono vaihtoehto olisi. Koitan kuitenkin ensin pitää tämän punaisen niin pitkään kun juurikasvu sallii ja sittenkin vaalentaa asteittain vaalennuspesulla. En siis tiedä vielä yhtään millloin toteutan tämän, aikalailla idean tasolla vielä.


Haha musta tuntuu että pää lyö ihan tyhjää nykyään kirjoittaessa, en tiedä yhtään mikä teitä kiinnostaisi. Ehdotuksia saa heitellä. :) Nyt täytyy kuitenkin taas lopetella jotta ehdin mun dösään, hei hei ja nauttikaa auringosta!

4 comments :

  1. Anonymous28/3/15 12:17

    Olipa hyvii ja urbaanei kuvii!
    -Riikka

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/4/15 23:04

    mistä toi choker korus on??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebaysta lähti hintaan 70 senttiä. :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley