Saturday, March 28, 2015

Parasta just nyt

Sain Aurooralta haasteen, jonka ideana on listata juttuja, jotka on "parasta just nyt". Haaste sopii just hyvin mun viimeaikaisiin fiiliksiin ja lisäksi piristää näin sateisena päivänä, joten eiköhän käydä asiaan. :)



• Uudet vaatteet. Kukapa nyt ei iloitsisi pienestä vaatekaapin täydennyksestä?

• Tummansininen. ♥

• Istuvat farkut. Fiilis on kieltämättä aika ihana kun farkut istuu just hyvin eikä purista mistään.

• Mun uusi nörttiharrastus, cosplay, ja se että ropeconiin on vielä reilusti aikaa, mutta mun cossit on melkein valmiita. Mut voi bongata kyseisestä tapahtumasta In The Fleshin Simon Monroena ja Supernaturalin Abaddonina. :)

• Kaverit. Mä olen tosi iloinen että mun ympärillä on niin ihania ihmisiä. Musta on myös kivaa miten mun frendit on keskenään aika erilaisia, mutta silti jokaisen kanssa on jotain yhteistä.

• The Kooks. Frendi popitti tätä bändiä kun olin sen luona kylässä, ja kuulosti niin miellyttävältä että oli pakko tsekata himassa. Nyt pariin päivään en ole muuta kuunnellutkaan. :D



The Kooks - She Moves In Her Own Way

• The Sims 2. Kyllä, se peli jota mäkin hakkasin skidinä ihan hulluna, tosin tällä kertaa mä olen ladannut sinne kaikkea eeppistä, kuten zombie apocalypse modin, joka saa zombisimit hyökkäämään muiden simien kimppuun muuttaen ne myös zombeiksi.




• Pumba. Miten paljon iloa tuollainen pieni karvakasa voikaan elämään tuoda? Myös silloin kun fiilis on maassa, on ihanaa kun voi napata tuon kainaloon ja paijata. Olo paranee hetkessä kun huomaa miten tuo pieni pupu susta tykkääkään (ainakin sillon kun annat sille ruokaa). ♥

• Siisti huone. Sanottakoon että näin siistiä täällä ei ole ollut vuosiin.



• Kevät. Vaikka nyt sataakin niin tietää, että aika pian on taas kesä.

• Onnellisuus. Mä vaan olen ollut viimeaikoina tosi onnellinen, ilman sen kummempaa syytä. :)

Siinä mun lista. Haastan mukaan listaamaan parhaita juttuja Liinan, Mikon, Juulin ja Mikaelan!

2 comments :

  1. aah haluun niin nähä nuo cossit! Simon <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiva kuulla että kiinnostaa! + hienoo tietää et joku muukin tykkää In The Fleshistä <3

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley